සමූපකාරේ චන්ද ඉහලින් දිනන හිටපු ජනාධිපති

zeema

Banned
  • Aug 15, 2011
    28
    4
    8
    සමූපකාරේ චන්ද ඉහලින් දිනන හිටපු ජනාධිපති

    14522747_1783420515271433_8552248983960469719_n.jpg
     
    • Like
    Reactions: Phone Hora

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Machan meke godak aya Mahindata Wiruddawa chande damme..
    e manussayage weradi tibba ekai minissu paradduwe...

    eth e manussaya paradila awurudu 2kata kittu wennath langai eth thamath dan inna anduwa thamange bari kamata mahindata mada gaha gaha innawa :)

    Danwath mahindawa paththakin tiyala ratata wedak kaloth narakada?
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    Mr ta ochchara baya wenna epa ban Ranil 30 k paradila dinne mahinda laga hitapu nonjal dial ekak dala.:yes: nathnam u adath paradai:D aru dan karaganna baruwa dagalanawa. Anura Kumara punchi ammath ekka china giya arun denna sarin sare rata uba methana 1500 ta puka denawa:D anura kumarawage punchi amma kenekwa hari badapan. kello set wenne nane ithin me wage nonjal weddi
     

    dxcharith

    Active member
  • Feb 15, 2009
    259
    68
    28
    trincomalee
    Machan meke godak aya Mahindata Wiruddawa chande damme..
    e manussayage weradi tibba ekai minissu paradduwe...

    eth e manussaya paradila awurudu 2kata kittu wennath langai eth thamath dan inna anduwa thamange bari kamata mahindata mada gaha gaha innawa :)

    Danwath mahindawa paththakin tiyala ratata wedak kaloth narakada?
    mamath mahindata wiruddawa chande dapu, issarahatath mahindata wiruddawa katha karana UNP karayek. eunata ube kathawa hari machan. boruwata mahindata benala wedak na. rata hadana thenata yanna one
     

    redhat

    Well-known member
  • Aug 2, 2008
    3,143
    2,542
    113
    Redhat lab - Aukland
    සමුපකරේ චන්දෙ දිනන කියල අයි බන් ටොයි ජනතාව බය වෙලා ඉන්නේ මෙච්චර ?
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    mamath mahindata wiruddawa chande dapu, issarahatath mahindata wiruddawa katha karana UNP karayek. eunata ube kathawa hari machan. boruwata mahindata benala wedak na. rata hadana thenata yanna one


    Me anduwata mahindata dan kiyanna tiyana lokuma weradda tamai kana palenna naya gaththa ewa api gewanawa kiyana eka. ehema kiyala ape tax wedi karanawa eth unge wiyadam adu karanne na :) Mahinda ge naya gewanna ochchara kakkumak tiyanawanam, rata hadanna amaruwak tiyanawanam, mulin thamange wiyadam kapaganna epeine...

    minissu bayyo toyyo jeppo kiyala kotawanawa, mun awurudu 5n 5ta maaru wewi athal gannawa
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    සමුපකරේ චන්දෙ දිනන කියල අයි බන් ටොයි ජනතාව බය වෙලා ඉන්නේ මෙච්චර ?
     

    ctooi

    Banned
  • Jul 19, 2008
    7,280
    498
    83
    මකබාවේ
    Me anduwata mahindata dan kiyanna tiyana lokuma weradda tamai kana palenna naya gaththa ewa api gewanawa kiyana eka. ehema kiyala ape tax wedi karanawa eth unge wiyadam adu karanne na :) Mahinda ge naya gewanna ochchara kakkumak tiyanawanam, rata hadanna amaruwak tiyanawanam, mulin thamange wiyadam kapaganna epeine...

    minissu bayyo toyyo jeppo kiyala kotawanawa, mun awurudu 5n 5ta maaru wewi athal gannawa

    eketh moda sinhalayo unp slfp jvp kiyalaa bedilaa innawaa hambayoyi demallui ena ona anduwakata mukku gahalaa unge ayithi wasikam illanawa kohoma hari unge vada kara gannawa namuth moda sinhalyaa mama unp karayaa mama slfp karaya naththan jvp karayaa kiyalaa apema unge waradi kiya kiyaa bedilaa innawa :dull:
     

    redundent

    Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,500
    113
    Budapast
    සමුපකරේ චන්දෙ දිනන කියල අයි බන් ටොයි ජනතාව බය වෙලා ඉන්නේ මෙච්චර ?
     

    vishwa a

    Member
    Oct 28, 2007
    693
    75
    0
    37
    kelaniya
    රනිල්ගේ අඩුවට දෙන කාර් එකේ නැගල වෝක්ස්වවැගන් ඒකත් බලාගෙන එනගමන් free wifi වලින් නෙට් ඇවිත් පොස්ට් දාන UNP පක්කු :D
     

    dynamite1234

    Well-known member
  • Apr 17, 2014
    5,303
    2,274
    113
    mahindage varadi tibunath, ape rata pavala dunne na katawath..dan inna ponna ballo ape rata indiawata/USA/LTTE ekata pawala denawa..mahinda vitarai inne rata ayemath beraganna...vena vikalpayak na apita...
     

    redhat

    Well-known member
  • Aug 2, 2008
    3,143
    2,542
    113
    Redhat lab - Aukland
    සමුපකරේ චන්දෙ දිනන කියල අයි බන් ටොයි ජනතාව බය වෙලා ඉන්නේ මෙච්චර ?