සල්ලි අතුරුදහන් වෙන්නේ මෙහෙමයි

bravehearts

Well-known member
  • Sep 5, 2014
    4,039
    4,918
    113
    මේ මනුස්සයා කියන දේ ඇත්ත නිදහස් අධ්යාපනයට වියදම් කරාට නියම ප්‍රයෝජනයක් ගැනෙනවාද.



    මම දැක්කා කෙනෙක් මෙහෙම දාලා තියෙනවා

    "1903 දී first air-plane එක යවනවා. ඊට පස්සේ අවුරුදු 66 කින් 1969 දී උන් හඳට ගොඩ බහිනවා.

    අපිට කතරගමට රේල්පාර හදන්න අවුරුදු 73 ක් ගියා."

    එකට ලැබුන උත්තර මේවා:


    අපිට පට්ට ඉතිහාසයක් තියෙනවා, අපි ගියේ දඬු මොණරෙන්... කියලා පංපෝරි ගහනවා මිසක් අනාගතේ කොහොමද ඉන්නේ කියලා හිතන්නෙ නෑනේ

    lol that's coz Sri Lankans are best at complaining not working
    Welfare state belief amonst people is the biggest issue
    Also SL people are afraid of competition keeping the country closed from competition is the biggest curse in our modern time



    මේක ටිකක් සාදනිය උත්තරයක්

    මිලියන 330ක් මිනිස්සු ඉන්න දියුණු රටක innovation වලට කරන්න පුළුවන් investment එක ගොඩක් වැඩියි සාමාන්යෙන් පොඩි රටකට වඩා. අපි බලන්න ඕනේ innovation වලින් උන්ව පරද්දන්න නෙවේ. අපි බලන්න ඕනේ අපිට පුළුවන් පැත්තෙන් දියුණු වෙන්න. දැන් උන් හඳට rocket ඇරියා සිංගප්පුරුවේ උන් ඇරියේ නෑ. එහෙම උනාට average singapore එකෙක්ට තියෙන සල්ලි US එකෙක්ට නෑනේ.

    නිදහසෙන් පස්සේ අපේ රට අවුරුදු කීයක් ප්‍රශ්න නැතුව තිබුනද? 1956දී ජාතිවාදී දෙමල කුලවාදින් ටිකක් ඇවිස්සුවා කේස් එකක් අඩු කුලේ උන්ට ඡන්ද අයිතිය දුන්නා කියලා. ඊට පස්සේ 71 කැරැල්ල පටන් ගත්තා, 76 අර කුලවාදී කේස් එකේ ප්‍රතිපලයක් විදියට යුද්ධයක් පටන් ගත්තා, 83 කළු ජූලිය පටන් ගත්තා, 88/89 ආයේ දකුණේ කැරැල්ලක් පටන් ගත්තා. 90 දශකය, 2000 දශකය දෙකම යුද්දෙටම විනාස උනා. වැඩේ කියන්නේ ඔය ප්‍රශ්න පටන් ගත්ත පක්ෂවල එවුන්ම තමා දැන් ඇවිත් කියවන්නේ අවුරුදු 71ක් දේශපාලකයෝ රට කෑවේ කොහොමද කියලා.

    ජපානේ 1945 ඉඳන් එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා නෑ, දකුණු කොරියාවේ 1953 ඉඳන් එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා නෑ, චිනේ 1950 ඉඳන් එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා නෑ, සිංගප්පුරුවේ 1953 ඉඳන් එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා නෑ. දියුණු වෙච්චි හැම රටක්ම අවුරුදු 30,40ක්වත් එක දිගට යුද්ධ අභ්‍යන්තර කෝලහාල නොවී තිබිලා තියෙනවා.



    සම්මානනීය වාරිමාර්ග විශේෂඥ හා හිටපු අමාත්‍යංශ ලේකම් විද්‍යාජෝති, ඉංජිනේරු ඒ. ඩී. එස්. ගුණවර්ධන මහතා ජනාධිපතිතුමා හමුවේ කල පැහැදිලි කිරීමක් ඇසුරෙනි.

    නමුත් අපි පම්පෝරි ගහන්න දක්ෂයි කියනවාට වඩා මම දකින්නේ හා අර ඉංජිනේරු මහත්තයා කියන විදියටත් මේ රටේ ඉස්සර හිටපු මිනිස්සු මොනවා හරි කරලා තියෙනවා දැන් ඉන්න අය තමා මොකුත් නොකරන්නේ කියන එක
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    මේ මනුස්සයා කියන දේ ඇත්ත නිදහස් අධ්යාපනයට වියදම් කරාට නියම ප්‍රයෝජනයක් ගැනෙනවාද.



    මම දැක්කා කෙනෙක් මෙහෙම දාලා තියෙනවා

    "1903 දී first air-plane එක යවනවා. ඊට පස්සේ අවුරුදු 66 කින් 1969 දී උන් හඳට ගොඩ බහිනවා.

    අපිට කතරගමට රේල්පාර හදන්න අවුරුදු 73 ක් ගියා."

    එකට ලැබුන උත්තර මේවා:


    අපිට පට්ට ඉතිහාසයක් තියෙනවා, අපි ගියේ දඬු මොණරෙන්... කියලා පංපෝරි ගහනවා මිසක් අනාගතේ කොහොමද ඉන්නේ කියලා හිතන්නෙ නෑනේ

    lol that's coz Sri Lankans are best at complaining not working
    Welfare state belief amonst people is the biggest issue
    Also SL people are afraid of competition keeping the country closed from competition is the biggest curse in our modern time



    මේක ටිකක් සාදනිය උත්තරයක්

    මිලියන 330ක් මිනිස්සු ඉන්න දියුණු රටක innovation වලට කරන්න පුළුවන් investment එක ගොඩක් වැඩියි සාමාන්යෙන් පොඩි රටකට වඩා. අපි බලන්න ඕනේ innovation වලින් උන්ව පරද්දන්න නෙවේ. අපි බලන්න ඕනේ අපිට පුළුවන් පැත්තෙන් දියුණු වෙන්න. දැන් උන් හඳට rocket ඇරියා සිංගප්පුරුවේ උන් ඇරියේ නෑ. එහෙම උනාට average singapore එකෙක්ට තියෙන සල්ලි US එකෙක්ට නෑනේ.

    නිදහසෙන් පස්සේ අපේ රට අවුරුදු කීයක් ප්‍රශ්න නැතුව තිබුනද? 1956දී ජාතිවාදී දෙමල කුලවාදින් ටිකක් ඇවිස්සුවා කේස් එකක් අඩු කුලේ උන්ට ඡන්ද අයිතිය දුන්නා කියලා. ඊට පස්සේ 71 කැරැල්ල පටන් ගත්තා, 76 අර කුලවාදී කේස් එකේ ප්‍රතිපලයක් විදියට යුද්ධයක් පටන් ගත්තා, 83 කළු ජූලිය පටන් ගත්තා, 88/89 ආයේ දකුණේ කැරැල්ලක් පටන් ගත්තා. 90 දශකය, 2000 දශකය දෙකම යුද්දෙටම විනාස උනා. වැඩේ කියන්නේ ඔය ප්‍රශ්න පටන් ගත්ත පක්ෂවල එවුන්ම තමා දැන් ඇවිත් කියවන්නේ අවුරුදු 71ක් දේශපාලකයෝ රට කෑවේ කොහොමද කියලා.

    ජපානේ 1945 ඉඳන් එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා නෑ, දකුණු කොරියාවේ 1953 ඉඳන් එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා නෑ, චිනේ 1950 ඉඳන් එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා නෑ, සිංගප්පුරුවේ 1953 ඉඳන් එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා නෑ. දියුණු වෙච්චි හැම රටක්ම අවුරුදු 30,40ක්වත් එක දිගට යුද්ධ අභ්‍යන්තර කෝලහාල නොවී තිබිලා තියෙනවා.




    සම්මානනීය වාරිමාර්ග විශේෂඥ හා හිටපු අමාත්‍යංශ ලේකම් විද්‍යාජෝති, ඉංජිනේරු ඒ. ඩී. එස්. ගුණවර්ධන මහතා ජනාධිපතිතුමා හමුවේ කල පැහැදිලි කිරීමක් ඇසුරෙනි.

    නමුත් අපි පම්පෝරි ගහන්න දක්ෂයි කියනවාට වඩා මම දකින්නේ හා අර ඉංජිනේරු මහත්තයා කියන විදියටත් මේ රටේ ඉස්සර හිටපු මිනිස්සු මොනවා හරි කරලා තියෙනවා දැන් ඉන්න අය තමා මොකුත් නොකරන්නේ කියන එක

    Dan inna evunta mokuth Ba
    puluwan ara PILAWOOS eka issaraha BALLO balalu thirisannu vage hasirenna

    IESL kiyala eka k hadagena RATE MINISSUNGE SALLI MANKOLLA KANNA thama
     
    • Like
    Reactions: Brandy2020

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    Dan inna evunta mokuth Ba
    puluwan ara PILAWOOS eka issaraha BALLO balalu thirisannu vage hasirenna

    IESL kiyala eka k hadagena RATE MINISSUNGE SALLI MANKOLLA KANNA thama
    IESL eken salli mankolla kanne komada habatama? Asai danganna
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,962
    113
    FB_IMG_16096587606218861.jpg
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    IESL eken salli mankolla kanne komada habatama? Asai danganna

    Ape rate SINHALA GOBBAYO salli hoyanne PITARATA thamange ma GAANU VIKUNALA
    oya ge prashneta MAMA ME THANA UTHTARE LIYANNNE

    thava oya vage PINTA permit dena KOLLA KANA KALLI THIYENAVA LANKAAVE
    MATA KIYANNA THAMILNADU AMMAN University eke degree valata IESL Denavada na ne
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    Ape rate SINHALA GOBBAYO salli hoyanne PITARATA thamange ma GAANU VIKUNALA
    oya ge prashneta MAMA ME THANA UTHTARE LIYANNNE

    thava oya vage PINTA permit dena KOLLA KANA KALLI THIYENAVA LANKAAVE
    MATA KIYANNA THAMILNADU AMMAN University eke degree valata IESL Denavada na ne
    IESL eke unta permit denawada? Dannewat nane. Loan rates aduwata personal loan nam ganna puluwan. Permit denawa kiyala nam mama ahala ne.
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    Eka nam mama danne na, habai IESL Membership ekata car permit denne ne kiyala dannawa
    NIKAN BABA NOVI IDAPAN DO

    EKAK DANNAVA ANEKA GANA HOYANAVA AYI THAMANTA VASI THIYENNE PERMIT GANA HEVUVOTH NE NODAKIN APATHAYA
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    NIKAN BABA NOVI IDAPAN DO

    EKAK DANNAVA ANEKA GANA HOYANAVA AYI THAMANTA VASI THIYENNE PERMIT GANA HEVUVOTH NE NODAKIN APATHAYA
    Oyath hoyala tiyenawa hari hithe hari tiyen nisa neh methana permit gana comment danne.
    Loke tiyena kampas hama ekama IESL approved da kiyala hoyanna mata kesillak ne komat . Ahuwet adamai campus eka
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,044
    6,968
    113
    Nawala
    කුලසිංහ මහත්තයත් ඇතුළුව අපේ රටේ ඔයකියන තරම් දක්ෂ සිවිල් ඉංජිනේරුවෝ කවදාවත් බිහිවෙලා නෑ. අපේ සිවිල් ඉංජිනේරුවෝ ගතානුගතික, යථාවත් වෙන්නේ නැති නිර්මාණශීලි නැති ගොබ්බයො රැලක් ! අපි අද ලංකාවේ කතාකරන සිවිල් ඉංජිනේරු විශ්කම් මිට අ. 2000 කලින් ජුලියස් සීසර් රෝමේ මිට වඩා හොදට කරලා තියනවා ...
     
    • Like
    Reactions: hasithayad

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    Oyath hoyala tiyenawa hari hithe hari tiyen nisa neh methana permit gana comment danne.
    Loke tiyena kampas hama ekama IESL approved da kiyala hoyanna mata kesillak ne komat . Ahuwet adamai campus eka

    ahh dakkane thopita puke arala THAMBI UBALAGE IESL KOLLA KANAva THOPIVATH DANNE NA
    e vunta uba hoyanne CAR PERMIT Eka nodaking yakoo thopi vage evun
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    ahh dakkane thopita puke arala THAMBI UBALAGE IESL KOLLA KANAva THOPIVATH DANNE NA
    e vunta uba hoyanne CAR PERMIT Eka nodaking yakoo thopi vage evun

    Meka kiyawapu IESL eken hambena professional loan ekawat aran neti mama,
    :D