සල්ලි දීල Midjourney ගන්න ඕනි නැ . ඕනි තරම් AI Image generate කරගන්න (NSFW Allowed)

MemoryHacker

Well-known member
  • Dec 9, 2020
    803
    477
    63
    Kandy
    cyberscap.com
    සල්ලි දීල Midjourney අරන් ඇති කට්ටියත් ඇති. ඒ සෙට් එකත් මේක try කරලා බලන්න .features godak තියනවා .තව ඉස්සරහට ගොඩක් updates එන්න තියනව. NSFW image උනත් ගේමක් නැතුව හදාගන්න පුලුවන්.

    XXl2J5Q.png



    Tutorial:



    Link: Tensor.art
    Invitation Code Expires Next Month! (Code: Akalanka2023)
    - For some features & instant credits.



    NSFW Samples: https://tensor.art/u/611717731087191472/posts (Click Remix)
    https://tensor.art/posts/tag/597791050257401851

    https://tensor.art/settings (Enable Mature Content - NSFW)
     
    Last edited:

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    face hariyata enne nadda? mokadda honadatama wada karana eka?
    thama ehemata hodai kiyanna ekak mata set une ne bn, midjouney dan awulak ne,

    eth mata thama oni wede karagann ekak set une ne. unique character ekak build karaganna oni insta, tiktok platform dekata.
    same face eka continue karagannai oni