සව් බොන්න අ‍ාස සෙව්මි බබාගෙ beach shoot එක. චූටි පුප ම්ම්.. 😋😋😋

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    පොඩි කාලෙ කන්ඩ නැතිව හැදිච්ච නිසා තප්පදෝරු දැක්කාම එන අ‍ාසාව හින්දා තොපිට මග අ‍ැරෙන ලස්සන කටු අ‍ැඟිවල්. මෙයාට 27 ක් කියල හිතන්නවත් පුළුවන්ද? 😍 Naturally කටු කෙල්ලො එහෙම තමයි ලේසියෙන් වයසට යන් නෑ.

    තොපි දන්න 27 ක් වෙලා තන් එල්ලිච්ච හැත්ත එක්ක compare කරල බලහන්.






    (27 ක් කියල කිව්වම sure නැති උන්ට මෙන්න එයා අවුරුදු 20 දි - 2018 දි ගිය pageant එකක්. බලහන් අවුරුදු 7 ක් ගිහිනුත් තාම එහෙමමයි නේද?)
     
    Last edited:
    • Wow
    Reactions: Amilap1

    MadaraU

    Active member
  • Aug 28, 2024
    115
    194
    43
    Hidden leaf village
    1751536336000-1751621485272.jpg
     
    • Haha
    Reactions: clumsyhulk

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    27 වයසක්ද හුත්තො. 47 ක් විතර පේනව මේකිනන්.
     
    • Haha
    Reactions: Psiko

    ekpeters

    Well-known member
  • Nov 18, 2024
    994
    546
    93
    megollanta changing rooms wenama thiyenawada? mechara podi ewa andinakota /change karanakota mulu angama expose wenawa neda?
    dancing group wala inna aya, outdoor shows walata yanakota privacy thiyenawada? mata nam hithenne na kiyala.. mama dakkaeka team ekak ground ekaka event ekakata gihin band eka inna stage ekata pitipasse cover karapu chooti canopy ekak athulata gihin song eken song ekata chamge karagena enawa... no privacy..
    models lath ehema wenna athi.. mehema girls la boho durata lover ta awanka na neda? mama danna ekkenek ehema team ekaka girl kenek ekka affair ekak thibba... eya serious kare na. eya kiyanne girl unath serious na kiyala.. mata hithune ara jeewana ratawa nisa e girl ehema nisa boyth ehema sira na kiyala..
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    පොඩි කාලෙ කන්ඩ නැතිව හැදිච්ච නිසා තප්පදෝරු දැක්කාම එන අ‍ාසාව හින්දා තොපිට මග අ‍ැරෙන ලස්සන කටු අ‍ැඟිවල්. මෙයාට 27 ක් කියල හිතන්නවත් පුළුවන්ද? 😍 Naturally කටු කෙල්ලො එහෙම තමයි ලේසියෙන් වයසට යන් නෑ.

    තොපි දන්න 27 ක් වෙලා තන් එල්ලිච්ච හැත්ත එක්ක compare කරල බලහන්.






    (27 ක් කියල කිව්වම sure නැති උන්ට මෙන්න එයා අවුරුදු 20 දි - 2018 දි ගිය pageant එකක්. බලහන් අවුරුදු 7 ක් ගිහිනුත් තාම එහෙමමයි නේද?)

    ezgif-5-8e4960f1a7.gif


    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: