ස්ටීවන් හොකින්ස් ඇත්තටම ආස කළු කුහර වලටද ???

Username_Required

Well-known member
  • Jun 11, 2025
    186
    290
    63
    1770283023108.png


    එප්ස්ටීන් පාටි බැහැපු තවත් එකෙක් තමා ස්ටීවන් හෝකින්ස් කියන්නෙ

    මූ එතන ගිහින් මොනා කලාද මන්ද :baffled::baffled:

    මූට අතගාන්න අල්ලන්න මිරිකන්න ලෙවකන්න මුකුත් බෑ
    අඩුම අතට ගන්න්වත් බෑ

    මං හිතන්නෙ මූ සුදු කුහර දුරසිට නරඹන්න යන්න ඇති :P:P
     

    Username_Required

    Well-known member
  • Jun 11, 2025
    186
    290
    63
    Hawk hawk
    Hawk Thu තමයි :lol: :lol: :lol:


    Head eka nthuwa body eka withrak change krgnna giya kthawak thiyanawa neda. 💁‍♂️
    යකෝ සිරාවට එහෙම පුළුවන්ද බොරුවෙන්නැති බං

    high iq okkoma pedo la ban
    මේකෙනම් පොඩි ඇත්තක් තියන්වා ආතර් සී ක්ලාක් උනත් පෙඩො කියනව නේද

    Muge wifeta mugen lamai hambuna mu paralyze wunata passeth. So muge gadget eka weda athi mu paralyze wunata.
    Oka film eketh ahanawa. Mu kiyanawa 2 separate systems kiyala.
    උගේ ලෙඩේ තියන්නෙ මාංසපේශී හිතල හොලවන්න බෑ ඉබේ හෙලවෙන ඒව ඕකේ

    ඉච්චානුග පේශි වැඩනෑ
    අත පය බෙල්ල ඇගිලි නෝ හෙල්ලුම්

    අනිච්චානුග පේශි වැඩ
    හාර්ට් එක මහාප්‍රාචීරය බඩවැල් පයිය ගානට වැඩ

    හැබැයි ඉතිං නගිනව විතරයි යවන්න බෑ

    ඒකත් මල කරුමෙ නේද බං
    හිතහංකො සෙක්සි කෑල්ලක් දකල නගිනව උල් වෙන්න හැබැයි යවාගන්න විදියක් නෑ :baffled:


     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,956
    15,398
    113
    Oke latest leak wuna photos, videos tikak suggest wuna Insta eken. Dan ain karalada danne naha.
    Karima sakkili mun nam.
    Awurudu dekakwath nathi podi kellekwa mesayak udata ath 2 thiyala cello tapr gahala innawa pennanawa first photo eke. Passe thiyenawa a kellage after pictures, moonata acid daala, ath 2 kakul 2 kadala.

    Mun podi unwa kaalath ekka. Creamy cheese rahai lu infants la.
     

    Username_Required

    Well-known member
  • Jun 11, 2025
    186
    290
    63
    Why do you guys think this is wrong?

    පොඩි එවුන්ට තීරණ ගන්න දැනුම නෑනෙ බං

    තීරණ කියන්නෙ
    උන් ඒක කරන්න කැමතිද අකමැතිද ආසයිද ආස නැද්ද කියන ඒවම නෙවේනෙ
    ආසාවට හරි සල්ලිවලට කලාට ඒකෙන් උන්ටයි උන්ගෙ අනාගතේටයි අනිත් උන්ටයි කොහොමද බලපාන්නෙ කියල තීරණය ගන්න බැරි වයසෙ එවුන් අල්ල ගන්න එක තමා මෙතන අවුල

    උඹල කියවල බලන්න අතිනෙ සමහර කෙල්ලො ගෙදර අම්ම ජොබ් 3ක් කරන නිසා උනුත් ගෙදරට සපෝර්ට් කරන්න මේ ජොබ් වලට අවිත් තියන්නෙ
    සමහර උන්නම් සල්ලි වලට ආසවෙන් ඇවිත් තියන්නෙ

    මේ ෆිල්ම් එකෙත් ඔය වගේ කතාවක් තමා යන්නෙ ආස එවුන් බලහංකො 👇 👇

    Blink Twice 2024

    1770291409007.png

     

    Username_Required

    Well-known member
  • Jun 11, 2025
    186
    290
    63
    lap dance
    ලැප් ඩාන්ස් වලටනම් මෙලෝ හැගීමක් එන්නෑනෙ බං
    චීත්තයක් ඇගේ ගෑවුනත් යන එවුන්ට තමා ඒක හරියන්නෙ
    ගෑණියෙක් ඇග උඩ දගලනව විතරයි

    ෆීලිං එකක් එන්නනම් එතනින් එහාට යනව කියලවත් දැනෙන්න ඔනෙනෙ
     
    • Like
    Reactions: Lithobius

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    පොඩි එවුන්ට තීරණ ගන්න දැනුම නෑනෙ බං

    තීරණ කියන්නෙ
    උන් ඒක කරන්න කැමතිද අකමැතිද ආසයිද ආස නැද්ද කියන ඒවම නෙවේනෙ
    ආසාවට හරි සල්ලිවලට කලාට ඒකෙන් උන්ටයි උන්ගෙ අනාගතේටයි අනිත් උන්ටයි කොහොමද බලපාන්නෙ කියල තීරණය ගන්න බැරි වයසෙ එවුන් අල්ල ගන්න එක තමා මෙතන අවුල

    උඹල කියවල බලන්න අතිනෙ සමහර කෙල්ලො ගෙදර අම්ම ජොබ් 3ක් කරන නිසා උනුත් ගෙදරට සපෝර්ට් කරන්න මේ ජොබ් වලට අවිත් තියන්නෙ
    සමහර උන්නම් සල්ලි වලට ආසවෙන් ඇවිත් තියන්නෙ

    මේ ෆිල්ම් එකෙත් ඔය වගේ කතාවක් තමා යන්නෙ ආස එවුන් බලහංකො 👇 👇


    Blink Twice 2024

    View attachment 262252


    මෙයාලා Underage නෙමේ කියල assume කරල මම මුල් කමෙන්ට් එකනන් දැම්මෙ. ඒ වගේ පේන් නෑ මේ ගෑණු.

    Underage අසරණ ළමයින්ගෙන් ප්‍රයෝජන ගන්න එකට මම අනිවාර්‍යෙන් විරුද්ධයි.

    හැබැයි මට හිතෙන්නෙ Underage කියන්නෙ මොකක්ද Consent කියන්නෙ මොකක්ද කියන ඒවා හරිම subjective.

    අවුරුදු 16 ළමයෙක්ට තීරණ ගන්න තේරුමක් තියෙනව කියල ඇමෙරිකාවෙ assume කරනව. ජපානෙ මතක විදිහට 14 ට ඒ වයස තියල තියනව.
    ලංකාවෙත් 16 ය. හැබැයි මුස්ලිම් කෙල්ලෙක් නන් 12 දි ද කොහෙද ඒ තීරණ ගන්න දැනුම එනව. සිංහල දෙමළ නන් 16.
    ඇමෙරිකාවෙත් එක එක States වල එක එක වයසෙදි ඔය දැනුම එනව කියල assume කරනව.
    කියුබාව මට මතක විදිහට අවුරුදු දෙකකට වගේ උඩදි මේක අවුරුදු 14 ඉඳන් 12 ට අඩු කරා.

    මේ සිද්ධිය වෙලාවෙ MAGA සෙට් එකෙන් (උන් නන් ට්‍රම්ප්ව සුද්ද කරන්න කියන ඒවා) ගෙනාව තර්කයක් තමයි රජය කොහොමද මනුස්සයෙක් සෙක්ස් කරන වයස තීරණය කරන්නෙ කියන එක.
    උන් අහනව අවුරුදු 15 ක කෙල්ලෙක්ට සෙක්ස් කරන්න ඕනෙ නන් රජයට තියෙන අයිතිය මොකක්ද කියල එහෙම කරන්න එපා කියන්න.
    උන් කියන්නෙ මේ මෙක්සිකෝවෙන් එහෙම ආපු කෙල්ලො සෙක්ස් වලින් කීයක් හරි හම්බ කරල අම්මගෙ තාත්තගෙ කැන්සර් එකකට හරි බෙහෙත් කරන්න හදද්දි රජයට ඒක එපා කියන්න බෑ කියල. ඒක එයාලගෙ අයිතිය කියල. උන් ඒ රටවල ඉඳියත් වෙන්නෙ මොකෙක්ව හරි බැඳන් බඩක් උස්සන් යන එක කියල. උන් කියන එකේ point එකක් නැත්තෙ නෑ.

    ඕක දැන් සමහර රටවල විසඳල තියෙනව ලඟ ලඟ වයස් වල අයට සෙක්ස් කරන්න පුලුවන්. උදාහරණයක් විදිහට කැනඩාවෙ age of consent 16 ය හැබැයි අවුරුදු 13 ක කෙල්ලෙක් අවුරුදු 18 ක කොල්ලෙක් එක්ක සෙක්ස් කරන එක වරදක් නෙමෙයි. ඒ වගේ නීති තියෙනව ගොඩක් යුරෝප් සහ ඇමෙරිකාවෙ ස්ටේට්ස් වලත්.

    Obviously ඉතින් මේ කතා කරන්නෙ අවුරුදු 12 ටවත් වැඩි teenage වයසකට ආපු අය ගැන. පොඩි ළමයි ගැන නෙමෙයි.

    Anyway මේ ස්ටීවන් කාරය ඉන්නෙ පොඩි උන් එක්ක නෙමෙයි හින්ද මෙතන නන් කිසිම වරදක් නෑ.
     

    Username_Required

    Well-known member
  • Jun 11, 2025
    186
    290
    63
    මෙයාලා Underage නෙමේ කියල assume කරල මම මුල් කමෙන්ට් එකනන් දැම්මෙ. ඒ වගේ පේන් නෑ මේ ගෑණු.

    Underage අසරණ ළමයින්ගෙන් ප්‍රයෝජන ගන්න එකට මම අනිවාර්‍යෙන් විරුද්ධයි.

    හැබැයි මට හිතෙන්නෙ Underage කියන්නෙ මොකක්ද Consent කියන්නෙ මොකක්ද කියන ඒවා හරිම subjective.

    අවුරුදු 16 ළමයෙක්ට තීරණ ගන්න තේරුමක් තියෙනව කියල ඇමෙරිකාවෙ assume කරනව. ජපානෙ මතක විදිහට 14 ට ඒ වයස තියල තියනව.
    ලංකාවෙත් 16 ය. හැබැයි මුස්ලිම් කෙල්ලෙක් නන් 12 දි ද කොහෙද ඒ තීරණ ගන්න දැනුම එනව. සිංහල දෙමළ නන් 16.
    ඇමෙරිකාවෙත් එක එක States වල එක එක වයසෙදි ඔය දැනුම එනව කියල assume කරනව.
    කියුබාව මට මතක විදිහට අවුරුදු දෙකකට වගේ උඩදි මේක අවුරුදු 14 ඉඳන් 12 ට අඩු කරා.

    මේ සිද්ධිය වෙලාවෙ MAGA සෙට් එකෙන් (උන් නන් ට්‍රම්ප්ව සුද්ද කරන්න කියන ඒවා) ගෙනාව තර්කයක් තමයි රජය කොහොමද මනුස්සයෙක් සෙක්ස් කරන වයස තීරණය කරන්නෙ කියන එක.
    උන් අහනව අවුරුදු 15 ක කෙල්ලෙක්ට සෙක්ස් කරන්න ඕනෙ නන් රජයට තියෙන අයිතිය මොකක්ද කියල එහෙම කරන්න එපා කියන්න.
    උන් කියන්නෙ මේ මෙක්සිකෝවෙන් එහෙම ආපු කෙල්ලො සෙක්ස් වලින් කීයක් හරි හම්බ කරල අම්මගෙ තාත්තගෙ කැන්සර් එකකට හරි බෙහෙත් කරන්න හදද්දි රජයට ඒක එපා කියන්න බෑ කියල. ඒක එයාලගෙ අයිතිය කියල. උන් ඒ රටවල ඉඳියත් වෙන්නෙ මොකෙක්ව හරි බැඳන් බඩක් උස්සන් යන එක කියල. උන් කියන එකේ point එකක් නැත්තෙ නෑ.

    ඕක දැන් සමහර රටවල විසඳල තියෙනව ලඟ ලඟ වයස් වල අයට සෙක්ස් කරන්න පුලුවන්. උදාහරණයක් විදිහට කැනඩාවෙ age of consent 16 ය හැබැයි අවුරුදු 13 ක කෙල්ලෙක් අවුරුදු 18 ක කොල්ලෙක් එක්ක සෙක්ස් කරන එක වරදක් නෙමෙයි. ඒ වගේ නීති තියෙනව ගොඩක් යුරෝප් සහ ඇමෙරිකාවෙ ස්ටේට්ස් වලත්.

    Obviously ඉතින් මේ කතා කරන්නෙ අවුරුදු 12 ටවත් වැඩි teenage වයසකට ආපු අය ගැන. පොඩි ළමයි ගැන නෙමෙයි.

    Anyway මේ ස්ටීවන් කාරය ඉන්නෙ පොඩි උන් එක්ක නෙමෙයි හින්ද මෙතන නන් කිසිම වරදක් නෑ.


    ඔව්බං මුන් දෙන්නනම් පොඩි උන් නෙවේ (y)

    ඔතන එක කේස් එකක් නෙවේ ඇදුනෙ

    මුං පෙඩො වැඩ කලා එක එකක්
    බාල වයස්කාර නොවන කෙල්ලංව ගෙනත් ඩ්‍රග්ස් දීල SA කල එක තව එකක්
    බය කරල BDSM සීන් කල එක තව එකක්

    හැබැයි ඔය එක මගුලක්වත් ඔප්පු කරන්න පොටෝ එකක්වත් නෑ මයෙ හිතේ පබ්ලික් දාල

    ඕවට ගිය කෙල්ලො කියපු කතා කියල තමා තියන්නෙ

    මං දැක්ක තැනක ටික්ටොක් එකේ මතක විදියට උන්ව හෙළුවෙන් බැල්ලියො වගේ පුල් එක අයිනෙ ඇවිද්දන්වලු ක්ලින්ටන් ලොක්ක බලු කෑම බිමට දැම්මම කන්න ඕනෙ නැත්තන් ලෙදර් විප් එකකින් ගහන්ව කියල
    තව පොඩි කෙල්ලොන්ගෙ බඩට අතින් ගහන්ව ඊට පස්සෙ වැඩියෙන්ම අඩන කෙල්ලව සිලෙක්ට් කරල එක්ක යන්ව කියල ඉතිරිටික කරන්න

    මේ වගෙ මීටත් වඩා සීන් තිබ්බ කියලනෙ බං කියන්නෙ

    හැබැයි හැම එකම කට වචනෙන් කවුරු හරි කියන ඒව විතරයි :rolleyes:



    ඕක දැන් සමහර රටවල විසඳල තියෙනව ලඟ ලඟ වයස් වල අයට සෙක්ස් කරන්න පුලුවන්. උදාහරණයක් විදිහට කැනඩාවෙ age of consent 16 ය හැබැයි අවුරුදු 13 ක කෙල්ලෙක් අවුරුදු 18 ක කොල්ලෙක් එක්ක සෙක්ස් කරන එක වරදක් නෙමෙයි. ඒ වගේ නීති තියෙනව ගොඩක් යුරෝප් සහ ඇමෙරිකාවෙ ස්ටේට්ස් වලත්
    මේකනම් හොද වැඩක් කලින් දැනන් හිටියෙ නෑ ඒක ගැන :yes:
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra