එප්ස්ටීන් පාටි බැහැපු තවත් එකෙක් තමා ස්ටීවන් හෝකින්ස් කියන්නෙ
මූ එතන ගිහින් මොනා කලාද මන්ද


මූට අතගාන්න අල්ලන්න මිරිකන්න ලෙවකන්න මුකුත් බෑ
අඩුම අතට ගන්න්වත් බෑ
මං හිතන්නෙ මූ සුදු කුහර දුරසිට නරඹන්න යන්න ඇති






Hawk Thu තමයිHawk hawk

යකෝ සිරාවට එහෙම පුළුවන්ද බොරුවෙන්නැති බංHead eka nthuwa body eka withrak change krgnna giya kthawak thiyanawa neda.![]()
මේකෙනම් පොඩි ඇත්තක් තියන්වා ආතර් සී ක්ලාක් උනත් පෙඩො කියනව නේදhigh iq okkoma pedo la ban
උගේ ලෙඩේ තියන්නෙ මාංසපේශී හිතල හොලවන්න බෑ ඉබේ හෙලවෙන ඒව ඕකේMuge wifeta mugen lamai hambuna mu paralyze wunata passeth. So muge gadget eka weda athi mu paralyze wunata.
Oka film eketh ahanawa. Mu kiyanawa 2 separate systems kiyala.

Yes .most of them.. @IndrajithGamage hmmmhigh iq okkoma pedo la ban
Why do you guys think this is wrong?
ලැප් ඩාන්ස් වලටනම් මෙලෝ හැගීමක් එන්නෑනෙ බංlap dance
පොඩි එවුන්ට තීරණ ගන්න දැනුම නෑනෙ බං
තීරණ කියන්නෙ
උන් ඒක කරන්න කැමතිද අකමැතිද ආසයිද ආස නැද්ද කියන ඒවම නෙවේනෙ
ආසාවට හරි සල්ලිවලට කලාට ඒකෙන් උන්ටයි උන්ගෙ අනාගතේටයි අනිත් උන්ටයි කොහොමද බලපාන්නෙ කියල තීරණය ගන්න බැරි වයසෙ එවුන් අල්ල ගන්න එක තමා මෙතන අවුල
උඹල කියවල බලන්න අතිනෙ සමහර කෙල්ලො ගෙදර අම්ම ජොබ් 3ක් කරන නිසා උනුත් ගෙදරට සපෝර්ට් කරන්න මේ ජොබ් වලට අවිත් තියන්නෙ
සමහර උන්නම් සල්ලි වලට ආසවෙන් ඇවිත් තියන්නෙ
මේ ෆිල්ම් එකෙත් ඔය වගේ කතාවක් තමා යන්නෙ ආස එවුන් බලහංකො![]()
Blink Twice 2024
View attachment 262252
මෙයාලා Underage නෙමේ කියල assume කරල මම මුල් කමෙන්ට් එකනන් දැම්මෙ. ඒ වගේ පේන් නෑ මේ ගෑණු.
Underage අසරණ ළමයින්ගෙන් ප්රයෝජන ගන්න එකට මම අනිවාර්යෙන් විරුද්ධයි.
හැබැයි මට හිතෙන්නෙ Underage කියන්නෙ මොකක්ද Consent කියන්නෙ මොකක්ද කියන ඒවා හරිම subjective.
අවුරුදු 16 ළමයෙක්ට තීරණ ගන්න තේරුමක් තියෙනව කියල ඇමෙරිකාවෙ assume කරනව. ජපානෙ මතක විදිහට 14 ට ඒ වයස තියල තියනව.
ලංකාවෙත් 16 ය. හැබැයි මුස්ලිම් කෙල්ලෙක් නන් 12 දි ද කොහෙද ඒ තීරණ ගන්න දැනුම එනව. සිංහල දෙමළ නන් 16.
ඇමෙරිකාවෙත් එක එක States වල එක එක වයසෙදි ඔය දැනුම එනව කියල assume කරනව.
කියුබාව මට මතක විදිහට අවුරුදු දෙකකට වගේ උඩදි මේක අවුරුදු 14 ඉඳන් 12 ට අඩු කරා.
මේ සිද්ධිය වෙලාවෙ MAGA සෙට් එකෙන් (උන් නන් ට්රම්ප්ව සුද්ද කරන්න කියන ඒවා) ගෙනාව තර්කයක් තමයි රජය කොහොමද මනුස්සයෙක් සෙක්ස් කරන වයස තීරණය කරන්නෙ කියන එක.
උන් අහනව අවුරුදු 15 ක කෙල්ලෙක්ට සෙක්ස් කරන්න ඕනෙ නන් රජයට තියෙන අයිතිය මොකක්ද කියල එහෙම කරන්න එපා කියන්න.
උන් කියන්නෙ මේ මෙක්සිකෝවෙන් එහෙම ආපු කෙල්ලො සෙක්ස් වලින් කීයක් හරි හම්බ කරල අම්මගෙ තාත්තගෙ කැන්සර් එකකට හරි බෙහෙත් කරන්න හදද්දි රජයට ඒක එපා කියන්න බෑ කියල. ඒක එයාලගෙ අයිතිය කියල. උන් ඒ රටවල ඉඳියත් වෙන්නෙ මොකෙක්ව හරි බැඳන් බඩක් උස්සන් යන එක කියල. උන් කියන එකේ point එකක් නැත්තෙ නෑ.
ඕක දැන් සමහර රටවල විසඳල තියෙනව ලඟ ලඟ වයස් වල අයට සෙක්ස් කරන්න පුලුවන්. උදාහරණයක් විදිහට කැනඩාවෙ age of consent 16 ය හැබැයි අවුරුදු 13 ක කෙල්ලෙක් අවුරුදු 18 ක කොල්ලෙක් එක්ක සෙක්ස් කරන එක වරදක් නෙමෙයි. ඒ වගේ නීති තියෙනව ගොඩක් යුරෝප් සහ ඇමෙරිකාවෙ ස්ටේට්ස් වලත්.
Obviously ඉතින් මේ කතා කරන්නෙ අවුරුදු 12 ටවත් වැඩි teenage වයසකට ආපු අය ගැන. පොඩි ළමයි ගැන නෙමෙයි.
Anyway මේ ස්ටීවන් කාරය ඉන්නෙ පොඩි උන් එක්ක නෙමෙයි හින්ද මෙතන නන් කිසිම වරදක් නෑ.

මේකනම් හොද වැඩක් කලින් දැනන් හිටියෙ නෑ ඒක ගැනඕක දැන් සමහර රටවල විසඳල තියෙනව ලඟ ලඟ වයස් වල අයට සෙක්ස් කරන්න පුලුවන්. උදාහරණයක් විදිහට කැනඩාවෙ age of consent 16 ය හැබැයි අවුරුදු 13 ක කෙල්ලෙක් අවුරුදු 18 ක කොල්ලෙක් එක්ක සෙක්ස් කරන එක වරදක් නෙමෙයි. ඒ වගේ නීති තියෙනව ගොඩක් යුරෝප් සහ ඇමෙරිකාවෙ ස්ටේට්ස් වලත්

Mun podi unwa kaalath ekka. Creamy cheese rahai lu infants la.
Aging slow down wena scene ekak.munge immunity eka wadi wenawa kiyala kala thiyenne![]()