ස්වර්නවාහිනි තවත් පර වෑඩක්

austin316

Well-known member
  • May 21, 2010
    2,567
    537
    113
    Hell
    ස්වර්නවාහිනි තවත් පර වෑඩක්

    මට මේක ලියන්න හිතුනෙ sitharaJAYA & kukku baba ගේ ත්‍රෙඩ් දෑක්කට පස්සෙ. එයලගෙ ත්‍රෙඩ් කියවලා ඉන්න ඉස්සල්ලා .

    පාහර (ස්වර්ණ) වාහිනිය වර්ජනය කරමු
    http://www.elakiri.lk/forum/showthread.php?t=1402555
    ස්වර්ණවාහිනියේ පොන්න මාධ්‍යය සාදාචාරය
    http://www.elakiri.lk/forum/showthread.php?t=1402229




    ඊයේ මහ බලු වෑඩක් කරලා ස්වර්නවාහිනිය. බලපු අය දන්නවා ඈති. මම කියන්න හදන්නෙ මුන්ගෙ තවත් කෑ+ වෑඩක්. උබලා දෑකලා ඈති නිතරම ඕකුන් ගාමිනි දේව ගෑති තුමා කියලා ඩයල් එකක් promote කරනවා. ඕකෙත් ඈත්ත දන්නෙ කීප දෙනයි . උන් ඔය සමාජ සත්කාර කරන්නෙ අහින්සක මිනිස්සු හූර ගෙන කාල. මම පවුද්ගලිකව දන්නව මචන් ... අර නුවර ස්වාමියා කරන්නේ තනිකර බොරුව... ඔය කාලකන්නියා කෙලින්ම අහින්සක මිනිස්සුන්ගෙන් ගන්නෙ රත්තරන් පවුම් වලින්. එවා කෙලින්ම යන්නෙ ස්වර්නමහල් එකට. සෝමා එදිරිසින්හ ගෑනිගෙ හොර මිනිහා වගෙ ඔය ගාමිනී කාරයා. පර බල්ලො ඊට පස්සෙ ලොකුවෙන් සමාජ සත්කාර කරනවා... හෙනම ගහපන්
    :angry::angry::angry:
     
    • Like
    Reactions: gcj

    austin316

    Well-known member
  • May 21, 2010
    2,567
    537
    113
    Hell
    owata rawatenne moda nugath minissu
    mekata elakiriye thread dala wadak naha
    machoO

    එහෙම කියන්න එපා මිනිස්සු අසරන වෙන වෙලාවල් එනවා මචන්. එතකොට තමන්ට සරනක් ගන්න තියෙන්නෙ හිගන්නෙක් ගෙන්ද, ඌ ලගටත් යනවා. කෙලින්ම එහෙම කියන්න එපා..:no::no:
     

    SANI99

    Member
    Mar 22, 2012
    1,207
    77
    0
    yokohama
    machan,
    api kiyala mona karannada
    facebook eke banimu/mail dala banimu
    phone eken banimu lankawe inna ewun num karanna yanna epa

    kalin thread ekaka dakka ara galle kolla
    million ganaka wandik ganilu
    mewa ahuwahama pukenuth hina
    game ewun allala gas badina kollekta
    puluwanda ban EAP ekath ekka nadu kiyanna
    kohenda salli neethiya/policia kiyanne salli

    oya muthuhettiya marapu gonath
    uge pitin yawana seen ekak
    swarnawahiniyata sali dunnahama onema
    balu wadak karanawa
    kotinma rate horu allanawai kiyana BALUMGALAth
    swarnawahiniye nama kiyanne naha


     

    austin316

    Well-known member
  • May 21, 2010
    2,567
    537
    113
    Hell
    machan,
    api kiyala mona karannada
    facebook eke banimu/mail dala banimu
    phone eken banimu lankawe inna ewun num karanna yanna epa

    kalin thread ekaka dakka ara galle kolla
    million ganaka wandik ganilu
    mewa ahuwahama pukenuth hina
    game ewun allala gas badina kollekta
    puluwanda ban EAP ekath ekka nadu kiyanna
    kohenda salli neethiya/policia kiyanne salli

    oya muthuhettiya marapu gonath
    uge pitin yawana seen ekak
    swarnawahiniyata sali dunnahama onema
    balu wadak karanawa
    kotinma rate horu allanawai kiyana BALUMGALAth
    swarnawahiniye nama kiyanne naha

    eka aththa machan:yes::yes::yes: