ස්වීඩනයට සහ පින්ලන්තයට නේටෝ සමාජිකත්වය

Antare 2.0

Well-known member
  • Jan 30, 2022
    1,546
    891
    113
    Dan ethakota uba danawada Russya wala thiyana badu tika pala wesawo yanna. Putin kiwe Ukren 2 days walin alanawa kiyala. danne nathan news balapan. un wateama gahanakan uba hithuwada Erope county balan idi kiyala. pala huthige putho yanna. dan ko Russy walata puka dena wa china saddayak nathuwa inne. wessige paka podi hukana. uba hithanne uba okoma dannawa anith un modayo kiyala. wesige balla ge putha, putin ge gu kapan gihin wesige putha


    sudaka puka gana hithane nathuwa thamage rata gana hithapan. dan ape un pka digena hitiya china karaya ko sadda naha. wesige sudda ge hutha balana kalin ube hutha balapan.
    ------ Post added on Jun 30, 2022 at 1:31 PM
    Thread එක දාපු එකාටත් වැඩිය මූ foam වෙලානේ.සුද්දෙක් පුකවත් පලලද මුගේ🤣

    ow ban eka atta.. dan japan and south Korea, Australia china walata widuddawa nato ekata set wenawa... saralawa kiwwoth Rusiyawa ama kawa ...
    russia wa neme buruwo ama kaawe ukrain e🤣.arunta ona une ara ratawal dekata membership eka denna kramayak.ekata zelensky pissawa foam karala yawwa🤣.unge rata dan apayak.arun athal eke inne.paw zelensky pissa🤣


    uba hitanawada china nawattana puluwn kiyala? Semiconductor walata oona Si,Ge 90/ witara supply karanne china walin.ekama nawattuwoth athi electric badu natiwenna.

    ------ Post added on Jun 30, 2022 at 1:48 PM
     
    Last edited:

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    Thread එක දාපු එකාටත් වැඩිය මූ foam වෙලානේ.සුද්දෙක් පුකවත් පලලද මුගේ🤣

    Putinge paiya hodada? ado thamange rata gana hithapan. wesige putha.



    russia wa neme buruwo ama kaawe ukrain e🤣.arunta ona une ara ratawal dekata membership eka denna kramayak.ekata zelensky pissawa foam karala yawwa🤣.unge rata dan apayak.arun athal eke inne.paw zelensky pissa🤣

    Ithin pako u nikan hitiye nahane oya gahawe thamath gahanawane.



    uba hitanawada china nawattana puluwn kiyala? Semiconductor walata oona Si,Ge 90/ witara supply karanne china walin.ekama nawattuwoth athi electric badu natiwenna.

    Huthun dan kiyapan balana huawei phone ekata moko une ubala wage china karayata puka dila thama lankawata kel une. wesige putha. un badu haduwata hutho technology eka sudagen gatha ewane. ponnaya iphone china thama hadane. ehema kiyala iphone eke OS level eka china dane nahane. nikan wesige putha wene nathuwa idapan. uba hithane uba hama dema danawa kiyala. wesa ponnaya huka ganin gihin china ta.

    ------ Post added on Jun 30, 2022 at 1:48 PM
     
    • Haha
    Reactions: Roma1

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    අනේ, පලයම්බන් යන්න!
    ඇමරිකාව කොරයි පම්කක්!
    අඩු තරමේ ඇෆ්ගන් යුද්ධේ දිනන්න බැරි වෙච්ච
    හාල්පාරුවොන්ටද උඹල
    ලෝකේ හොඳම හමුදාව කියන්නෙ?
    ෆින්ලන්තේ හොඳම එකෙන් කන්නයි යන්නේ!

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ඇමරිකාවයි, යුරෝපයයි ගැන නම්
    කියන්න තරම් දෙයක් නැහැ.
    ඕවගේ ඉන්න isis, al-quida lone wolf ලා ටික
    ඔය රටවල් ටික ඉවර කරල දායි!
    අපරාදේ ග්‍රීන් කාඩ් වල මහන්සිය!
     
    • Haha
    Reactions: N A K A M U R A

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    සුද්දගෙ රටක ඉඳන් උන්ගෙ ටොයිලට් හෝදන වේසිිගෙ පුතාට රිදිලා.🤣🤣🤣දවස් 2න් යුක්‍රේන් අල්ලනව කිව්ව තැන දාපිය වේසිගෙ පුතා..නිකන් පච හලන්නේ නැතුව පලයන් පොන්නයෝ..තොපේ සුද්දට හිටං ගූ යන දවස වැඩි අෑතක නෑ..බලන් හිටපන් ළගදීම වෙන දේ..🤣🤣🤣
    huthige puthata green card ekak onada. thawa tika dawasakin lanka weth puka thama hodana wenne. wesige patiya. ballo hukala da awe. wesa huthige ballige putha. pako news balapiya huthige putha. ponna ya hama dema tho dannawa kiyalada hithane. huthige paiya kota wesawa

    අනේ, පලයම්බන් යන්න!
    ඇමරිකාව කොරයි පම්කක්!
    අඩු තරමේ ඇෆ්ගන් යුද්ධේ දිනන්න බැරි වෙච්ච
    හාල්පාරුවොන්ටද උඹල
    ලෝකේ හොඳම හමුදාව කියන්නෙ?
    ෆින්ලන්තේ හොඳම එකෙන් කන්නයි යන්නේ!

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ඇමරිකාවයි, යුරෝපයයි ගැන නම්
    කියන්න තරම් දෙයක් නැහැ.
    ඕවගේ ඉන්න isis, al-quida lone wolf ලා ටික
    ඔය රටවල් ටික ඉවර කරල දායි!
    අපරාදේ ග්‍රීන් කාඩ් වල මහන්සිය!
    afghanistan huthanta kanna naha kiyala dan USA walin adara illanawa balapan,
    ------ Post added on Jun 30, 2022 at 6:02 PM
     
    • Haha
    Reactions: N A K A M U R A

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    afghanistan huthanta kanna naha kiyala dan USA walin adara illanawa balapan,
    ------ Post added on Jun 30, 2022 at 6:02 PM
    ෂහ්! මාරයිනේ?
    මුලින්ම ගිනි තියනවා, ඊට පස්සේ ආධාර දෙනවා.
    කෝමත් උන්ට චීනෙ උදව් කරයි.
    තියාගනියව්, ඇමරිකාවේ පම්කේ ආධාර!
    නන්දෙ ලොන්තයටත් කෙළ වුණේ
    ඇමරිකාවේ තානාපතිගේ වල්ල ලෙව කන්න ගිහිල්ල තමයි!
    පෙන්ටගනයට ගහනකම්
    බකන් නිලාගෙන හිටපු එවුන්!
    නොදකින්!
    මුන් වගේ වේස බලු රටවලටත් කියනවනේ
    Superpower කියල.
    නේටෝ එකේ සුපිරි බලවතා එහෙම නම්
    අනික් එවුන් ගැන හිතා ගත්ත හැකි!

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    huthige puthata green card ekak onada. thawa tika dawasakin lanka weth puka thama hodana wenne. wesige patiya. ballo hukala da awe. wesa huthige ballige putha. pako news balapiya huthige putha. ponna ya hama dema tho dannawa kiyalada hithane. huthige paiya kota wesawa


    afghanistan huthanta kanna naha kiyala dan USA walin adara illanawa balapan,
    ------ Post added on Jun 30, 2022 at 6:02 PM
    අනේ සුද්දගෙ පුක හෝදන ඵකා මට ග්‍රීන් කාඩ් දෙන්න හදනව තියල ඉඳගනින් පකෝ ඕක..පොන්න වේසිගෙ පුතා..තොපිට සුද්දගෙ බෙට්ට ලොකු වුනාට අපිට ලොකු නෑ..තොපිට ඉස්සරහට අරින්නේ රුසියාවයි චීනෙයි සෙට් වෙලා තොගෙ සුද්දගෙ උද්දච්ච කම පුකෙන් යන්න..🤣🤣🤣හිටපන් ඉවසන් දැන්මම තොපේ සුද්ද අඬනව නේ අරක වැඩියි මේක වැඩියි කියල..තොපි කොහෙද පකෝ රුසියාව,චීනේ ඵක්ක හැප්පෙන්නේ..නේටෝ ඵක්ක පුක් ගහපන්‍ පොන්නයා..යකාට බය නම් සොහොනේ ගෙවල් හදන්නෙ නෑ වේසිගෙ බල්ලෝ..තොපිට ඔහේ ඉස්සරහට සීතලේ කන්න නැතුව මැරෙන්න වෙන්නේ.සුද්ද කොහොමත් තොපිව බල්ලො ගාණට දාලනේ තියෙන්නේ.උන් තොපි වගේ අාසියාවේ කළු කැත මයිල් පිරිච්ච වඳුරෝ ගණන් ගන්නේ නෑ.උන් තොපිව තියන් ඉන්නෙ උන්ගෙ වහල්ලු විදිහට🤣🤣🤣
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    අනේ, පලයම්බන් යන්න!
    ඇමරිකාව කොරයි පම්කක්!
    අඩු තරමේ ඇෆ්ගන් යුද්ධේ දිනන්න බැරි වෙච්ච
    හාල්පාරුවොන්ටද උඹල
    ලෝකේ හොඳම හමුදාව කියන්නෙ?
    ෆින්ලන්තේ හොඳම එකෙන් කන්නයි යන්නේ!

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ඇමරිකාවයි, යුරෝපයයි ගැන නම්
    කියන්න තරම් දෙයක් නැහැ.
    ඕවගේ ඉන්න isis, al-quida lone wolf ලා ටික
    ඔය රටවල් ටික ඉවර කරල දායි!
    අපරාදේ ග්‍රීන් කාඩ් වල මහන්සිය!
    afghanistan huthanta kanna naha kiyala dan USA walin adara illanawa balapan,
    ෂහ්! මාරයිනේ?
    මුලින්ම ගිනි තියනවා, ඊට පස්සේ ආධාර දෙනවා.
    කෝමත් උන්ට චීනෙ උදව් කරයි.
    තියාගනියව්, ඇමරිකාවේ පම්කේ ආධාර!
    නන්දෙ ලොන්තයටත් කෙළ වුණේ
    ඇමරිකාවේ තානාපතිගේ වල්ල ලෙව කන්න ගිහිල්ල තමයි!
    පෙන්ටගනයට ගහනකම්
    බකන් නිලාගෙන හිටපු එවුන්!
    නොදකින්!
    මුන් වගේ වේස බලු රටවලටත් කියනවනේ
    Superpower කියල.
    නේටෝ එකේ සුපිරි බලවතා එහෙම නම්
    අනික් එවුන් ගැන හිතා ගත්ත හැකි!

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    nande lokka hutho putin wage karana neda ubala path kare. Dan oya karane katin putin. Huthige putho ekata awila gahawe USA wlama plan ekak. Uba huthige putha china karayek hukalada awe. Wesige pakaya. Uba puka pala ganin china 🇨🇳 ta kiyala. Kari wesa ponnaya. Ubata green card onda? Ballo hukalada uba awe

    අනේ සුද්දගෙ පුක හෝදන ඵකා මට ග්‍රීන් කාඩ් දෙන්න හදනව තියල ඉඳගනින් පකෝ ඕක..පොන්න වේසිගෙ පුතා..තොපිට සුද්දගෙ බෙට්ට ලොකු වුනාට අපිට ලොකු නෑ..තොපිට ඉස්සරහට අරින්නේ රුසියාවයි චීනෙයි සෙට් වෙලා තොගෙ සුද්දගෙ උද්දච්ච කම පුකෙන් යන්න..🤣🤣🤣හිටපන් ඉවසන් දැන්මම තොපේ සුද්ද අඬනව නේ අරක වැඩියි මේක වැඩියි කියල..තොපි කොහෙද පකෝ රුසියාව,චීනේ ඵක්ක හැප්පෙන්නේ..නේටෝ ඵක්ක පුක් ගහපන්‍ පොන්නයා..යකාට බය නම් සොහොනේ ගෙවල් හදන්නෙ නෑ වේසිගෙ බල්ලෝ..තොපිට ඔහේ ඉස්සරහට සීතලේ කන්න නැතුව මැරෙන්න වෙන්නේ.සුද්ද කොහොමත් තොපිව බල්ලො ගාණට දාලනේ තියෙන්නේ.උන් තොපි වගේ අාසියාවේ කළු කැත මයිල් පිරිච්ච වඳුරෝ ගණන් ගන්නේ නෑ.උන් තොපිව තියන් ඉන්නෙ උන්ගෙ වහල්ලු විදිහට🤣🤣🤣
    Paka thama arinne Russia 🇷🇺 china ekathu wela. Wesige putha ubata hikuwe me 2 koi rate ekekda. China kimbatada asa. Ehena puka dipan ballige putha. Ponna huthige pake kuda wesa huthige hukana pakaya
    ------ Post added on Jun 30, 2022 at 7:33 PM
     

    Bart_Allen

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    2,546
    3,899
    113
    Speed force
    Russia sweden Finland nato join wenawata kemati ne kiwwe kawadada bn?
    මොකුත් කරන්න බෑ. දැන් උන් nato එකේ නිසා. කොහොමත් ඔය ඔක්කොම උන්ට පිස්සු. මේ ටික Russia Germany වලට gas කපලා කියලා දඟලනවා නේ. වෙලා තියෙන්නේ කියන විදිය ට Germany වලට Gas යන line එකේ part එකක් repair කරන්න germany වලින්ම එක කැනඩා යවලා. එක කැනඩා වලට අවට පස්සේ කැනඩා උන් කියල රුසියා වලට දැන් sanctions දාලා නිසා ඒ එවපු part එක ආයේ හදලා ඒවන්න බෑ කියයි. දැන් කොහොම හරි Germany වලට gas එන එක ලොකු ගානකින් අඩු වෙලා. ජර්මනි economy එකට case එකක් ගියොත් මුළු EU එකම අමාරුවේ. උන් තමයි EU එකේ power හවුස් එක වගේ වැඩ කරන්නේ .

    කියන විදිය ට නම් මේකත් ඇමරිකන් උන් ගේ ගේමක් . NATO එක හරහා උන්ට සල්ලි එනවා . දැන් රුසියා තෙල් යුරෝපේ වලින් අයින් කරලා ඒ supply එක දෙන එකත් උන් ගනී. ඒ අතර තුර Ukraine වල දී උන්ගේ ඔක්කොම weapons test කරගන්නවා. Europe වල උන් මරාගන්න කොට මුන් පැත්තෙන් ඉඳන් සල්ලි ගරනවා.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    nande lokka hutho putin wage karana neda ubala path kare. Dan oya karane katin putin. Huthige putho ekata awila gahawe USA wlama plan ekak. Uba huthige putha china karayek hukalada awe. Wesige pakaya. Uba puka pala ganin china 🇨🇳 ta kiyala. Kari wesa ponnaya. Ubata green card onda? Ballo hukalada uba awe
    අනේ පලයං අවලම් බල්ලෝ, යන්න!
    තොගේ කතාබහෙන්ම තේරෙනවා ශ්‍රේෂ්ට ඇමරිකාවේ තරම!
    මට මොකටද යකෝ තොපේ පම්කේ රටේ ග්‍රීන් කාඩ්!
    යැංකි පොන්නයොන්ට තමා, තව අවුරුදු 20 කින් විතර
    වෙන රටවල සරණාගත වීසා ඉල්ලන්න වෙන්නේ!

    කවුද යකෝ, නන්දෙට පුටින් වගේ වැඩ කරන්න කිව්වේ?
    සොන්නයෝ එහෙම කිව්වයි කියල පුටින් මොන ලබ්බක් කරන්නද?
    නන්දෙට චන්දෙ දුන්නේ ඇමරිකාවේ වගේ සිස්ටම් හදන්නනේ.
    ඔය හදල තියෙන්නේ, පම්කක්!
    ඇමරිකාව මව් රට කරගත්ත හැම එකාම පජාතයි තමා.
    බැසිල් කපුටයි, නන්දෙ බල්ලයි!
    ඕන් තොපේ රටේ ජීවත් වෙච්චි කෙරුමෝ දෙන්නා!
    නොදකින්!

    පුළුවන් නම් අර හරියට ඇවිදගන්නවත් නැති
    බයිඩන් ලොක්කගේ ප** උර උර ඉන්න කියපන්, නේටෝ හමුදාවට!
    හැම සති 2 කටම වතාවක් තොපි වගේ පිස්සෝ තමා
    තව 20-30 කට වෙඩි තියාගෙන ඇමරිකාවේ මැරෙන්න ලෑස්ති වෙලා ඉන්නේ.
    අර තොපේ ශ්‍රේෂ්ට ඇමරිකාවේ එවුන්
    මේ දවස්වල මරාගෙන මැරෙනවානේ,
    abortion rights කිය කිය හැමිනි හැමිනී.
    කෝමත් ඕක
    මුස්ලිම් අන්තවාදියොයි, රැඩිකල් වම්මුයි අතින්
    ලේ විලක් වෙලා
    තොපිටත් එලොව යන්න වෙන දවස
    අවුරුදු 20 කට වැඩි නැහැ!

    :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: dimuthmike

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    අනේ පලයං අවලම් බල්ලෝ, යන්න!
    තොගේ කතාබහෙන්ම තේරෙනවා ශ්‍රේෂ්ට ඇමරිකාවේ තරම!
    මට මොකටද යකෝ තොපේ පම්කේ රටේ ග්‍රීන් කාඩ්!
    යැංකි පොන්නයොන්ට තමා, තව අවුරුදු 20 කින් විතර
    වෙන රටවල සරණාගත වීසා ඉල්ලන්න වෙන්නේ!

    කවුද යකෝ, නන්දෙට පුටින් වගේ වැඩ කරන්න කිව්වේ?
    සොන්නයෝ එහෙම කිව්වයි කියල පුටින් මොන ලබ්බක් කරන්නද?
    නන්දෙට චන්දෙ දුන්නේ ඇමරිකාවේ වගේ සිස්ටම් හදන්නනේ.
    ඔය හදල තියෙන්නේ, පම්කක්!
    ඇමරිකාව මව් රට කරගත්ත හැම එකාම පජාතයි තමා.
    බැසිල් කපුටයි, නන්දෙ බල්ලයි!
    ඕන් තොපේ රටේ ජීවත් වෙච්චි කෙරුමෝ දෙන්නා!
    නොදකින්!

    පුළුවන් නම් අර හරියට ඇවිදගන්නවත් නැති
    බයිඩන් ලොක්කගේ ප** උර උර ඉන්න කියපන්, නේටෝ හමුදාවට!
    හැම සති 2 කටම වතාවක් තොපි වගේ පිස්සෝ තමා
    තව 20-30 කට වෙඩි තියාගෙන ඇමරිකාවේ මැරෙන්න ලෑස්ති වෙලා ඉන්නේ.
    අර තොපේ ශ්‍රේෂ්ට ඇමරිකාවේ එවුන්
    මේ දවස්වල මරාගෙන මැරෙනවානේ,
    abortion rights කිය කිය හැමිනි හැමිනී.
    කෝමත් ඕක
    මුස්ලිම් අන්තවාදියොයි, රැඩිකල් වම්මුයි අතින්
    ලේ විලක් වෙලා
    තොපිටත් එලොව යන්න වෙන දවස
    අවුරුදු 20 කට වැඩි නැහැ!

    :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    Me free welawak thiyanawanam kiyapan ape ballonta kiyala ubata puke arina. Uba withada geda inne? Wesige balla. Mekai ithin Uba higana huthek unata green card lottery ekak aduna kiwoth nikan idi. Sudage walla atha gaga yai ithin. Wesa huthige putha. Dekata namila ate lewakapan. Huthige moda pake ponaya.
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    Me free welawak thiyanawanam kiyapan ape ballonta kiyala ubata puke arina. Uba withada geda inne? Wesige balla. Mekai ithin Uba higana huthek unata green card lottery ekak aduna kiwoth nikan idi. Sudage walla atha gaga yai ithin. Wesa huthige putha. Dekata namila ate lewakapan. Huthige moda pake ponaya.
    ආ! තොට හිත රිදුන නේද,
    තොපේ හිඟන රටේ තත්තෙයි, පට්ටන්දරෙයි
    මේකෙ දිග ඇරියහම!
    තොපිට උත්තර නෑ නේද?
    කොහොමත් තොපිට රඟේ තේරෙයි,
    තව අවුරුදු 20 කින් විතර දරු පවුලුත් එක්කම
    යැංකි රටේ ලේ ගංගාවක
    පාවෙද්දී!
    අනික් රටවලට බෝම්බ දාල
    ඒ රටවල් ලේ ගංගා කරපු
    ඇමරිකාව විතරක්
    හැමදාම යහතින් ඉන්න විදිහක් නෑනෙ නේද?
    අනේ, පම්කො!
    පෙන්ටගනේට ගහන කම් ඔය හමුදාවල එවුන්
    සොකඩේ හොලව හොලව
    අතේ ගගහද යකෝ හිටියේ?

    :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    ආ! තොට හිත රිදුන නේද,
    තොපේ හිඟන රටේ තත්තෙයි, පට්ටන්දරෙයි
    මේකෙ දිග ඇරියහම!
    තොපිට උත්තර නෑ නේද?
    කොහොමත් තොපිට රඟේ තේරෙයි,
    තව අවුරුදු 20 කින් විතර දරු පවුලුත් එක්කම
    යැංකි රටේ ලේ ගංගාවක
    පාවෙද්දී!
    අනික් රටවලට බෝම්බ දාල
    ඒ රටවල් ලේ ගංගා කරපු
    ඇමරිකාව විතරක්
    හැමදාම යහතින් ඉන්න විදිහක් නෑනෙ නේද?
    අනේ, පම්කො!
    පෙන්ටගනේට ගහන කම් ඔය හමුදාවල එවුන්
    සොකඩේ හොලව හොලව
    අතේ ගගහද යකෝ හිටියේ?

    :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    mokatada huthige putho mata hitha ridene. Putin ta puka dipan. mata pena widihata ubata khomath putin arala wage. puke arapu eka moleta gin
    huthige puthage. USA paka gana hithane nathuwa lankawa gena hithapan. huthige higana putha. waren green card ekak denada. china huthige puthata
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    mokatada huthige putho mata hitha ridene. Putin ta puka dipan. mata pena widihata ubata khomath putin arala wage. puke arapu eka moleta gin
    huthige puthage. USA paka gana hithane nathuwa lankawa gena hithapan. huthige higana putha. waren green card ekak denada. china huthige puthata
    අනේ යකෝ!

    * නිදහස් සෞඛ්‍යයක් නැති,
    * හරිහමන් දුම්රිය මාර්ග පද්ධතියක් නැති,
    * මෝඩ අන්තවාදී cult වැහි වැහැලා තියෙන,
    * මිනිහෙකුට පිස්තෝලයක් තිබීම හරි හොඳ අයිතියක් කියල හිතන,
    * පක්ෂ දෙකකට බෙදිලා ගහමරාගන්න මිනිස්සු ඉන්න,
    * රටේ සල්ලි වැඩකට නැති විදිහට හමුදා වෙනුවෙන් යොදවපු,
    * මුළු ලෝකෙම හමුදා කඳවුරු දදා බොරුවට මහජන මුදල් නාස්ති කරන,
    * වර්ගවාදය ප්‍රමෝට් කරන සුද්දෝ ඉන්න,
    * ලෝකෙම රටවල් වල ලොක්ක වෙන්න ගිහින් රටවල් පදාසයක් තරහ කරගත්තු,
    * මුස්ලිම් මිනිස්සු තරහ කරගෙන ආරක්ෂාව නැති කරගත්තු,

    ඔය වගේ රටක ග්‍රීන් කාඩ් නෙවෙයි, citizenship නිකන් දුන්නත් ගන්නේ නැහැ!
    ලකේ පන්කාවෙන් පිටරටකට යන්නේ
    හොඳ ජීවිතයක් ගත කරන්න මිසක්,
    තව stress වෙන්න නෙමෙයි!
     
    • Love
    Reactions: Don GasCan

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    අනේ යකෝ!

    * නිදහස් සෞඛ්‍යයක් නැති,
    * හරිහමන් දුම්රිය මාර්ග පද්ධතියක් නැති,
    * මෝඩ අන්තවාදී cult වැහි වැහැලා තියෙන,
    * මිනිහෙකුට පිස්තෝලයක් තිබීම හරි හොඳ අයිතියක් කියල හිතන,
    * පක්ෂ දෙකකට බෙදිලා ගහමරාගන්න මිනිස්සු ඉන්න,
    * රටේ සල්ලි වැඩකට නැති විදිහට හමුදා වෙනුවෙන් යොදවපු,
    * මුළු ලෝකෙම හමුදා කඳවුරු දදා බොරුවට මහජන මුදල් නාස්ති කරන,
    * වර්ගවාදය ප්‍රමෝට් කරන සුද්දෝ ඉන්න,
    * ලෝකෙම රටවල් වල ලොක්ක වෙන්න ගිහින් රටවල් පදාසයක් තරහ කරගත්තු,
    * මුස්ලිම් මිනිස්සු තරහ කරගෙන ආරක්ෂාව නැති කරගත්තු,

    ඔය වගේ රටක ග්‍රීන් කාඩ් නෙවෙයි, citizenship නිකන් දුන්නත් ගන්නේ නැහැ!
    ලකේ පන්කාවෙන් පිටරටකට යන්නේ
    හොඳ ජීවිතයක් ගත කරන්න මිසක්,
    තව stress වෙන්න නෙමෙයි!
    pissuma huthige puthek uba. gon pakaya. thoge moleta china kari bahala thiyene. gon huthige wesa kollek uba. moda hukana. thoge danime tharama methaninma penawa. manda budika awajathaka pona pakaya. tho danawada Erope countrs wala benifits. ane huthige putho minis porakagena yanne uba hithuwada puke amaruwata kiyala. hamba puka lewakapan. thoge bijjata wada podi ube mole. awajathaka balla. palayan "salan hantheta" huthige moda pissu hukanna. thonam amuma amu gon harakek waradiyata hukala jathaka wecha ekek da koyeda
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    මරු දැලි පුටින් දැන් පුකේ ඇගිල්ල ගහන් සුවද බලයි 😂😂😂

    අනේ යකෝ!

    * නිදහස් සෞඛ්‍යයක් නැති,
    * හරිහමන් දුම්රිය මාර්ග පද්ධතියක් නැති,
    * මෝඩ අන්තවාදී cult වැහි වැහැලා තියෙන,
    * මිනිහෙකුට පිස්තෝලයක් තිබීම හරි හොඳ අයිතියක් කියල හිතන,
    * පක්ෂ දෙකකට බෙදිලා ගහමරාගන්න මිනිස්සු ඉන්න,
    * රටේ සල්ලි වැඩකට නැති විදිහට හමුදා වෙනුවෙන් යොදවපු,
    * මුළු ලෝකෙම හමුදා කඳවුරු දදා බොරුවට මහජන මුදල් නාස්ති කරන,
    * වර්ගවාදය ප්‍රමෝට් කරන සුද්දෝ ඉන්න,
    * ලෝකෙම රටවල් වල ලොක්ක වෙන්න ගිහින් රටවල් පදාසයක් තරහ කරගත්තු,
    * මුස්ලිම් මිනිස්සු තරහ කරගෙන ආරක්ෂාව නැති කරගත්තු,

    ඔය වගේ රටක ග්‍රීන් කාඩ් නෙවෙයි, citizenship නිකන් දුන්නත් ගන්නේ නැහැ!
    ලකේ පන්කාවෙන් පිටරටකට යන්නේ
    හොඳ ජීවිතයක් ගත කරන්න මිසක්,
    තව stress වෙන්න නෙමෙයි!
    අදරෙයි වචන ටිකට. අපේ උන් රුසියාවේ පුක ලෙවකන්නේ රට දැකලවත් නැතුව
    ------ Post added on Jul 1, 2022 at 12:23 AM

    අනේ යකෝ!

    * නිදහස් සෞඛ්‍යයක් නැති,
    * හරිහමන් දුම්රිය මාර්ග පද්ධතියක් නැති,
    * මෝඩ අන්තවාදී cult වැහි වැහැලා තියෙන,
    * මිනිහෙකුට පිස්තෝලයක් තිබීම හරි හොඳ අයිතියක් කියල හිතන,
    * පක්ෂ දෙකකට බෙදිලා ගහමරාගන්න මිනිස්සු ඉන්න,
    * රටේ සල්ලි වැඩකට නැති විදිහට හමුදා වෙනුවෙන් යොදවපු,
    * මුළු ලෝකෙම හමුදා කඳවුරු දදා බොරුවට මහජන මුදල් නාස්ති කරන,
    * වර්ගවාදය ප්‍රමෝට් කරන සුද්දෝ ඉන්න,
    * ලෝකෙම රටවල් වල ලොක්ක වෙන්න ගිහින් රටවල් පදාසයක් තරහ කරගත්තු,
    * මුස්ලිම් මිනිස්සු තරහ කරගෙන ආරක්ෂාව නැති කරගත්තු,

    ඔය වගේ රටක ග්‍රීන් කාඩ් නෙවෙයි, citizenship නිකන් දුන්නත් ගන්නේ නැහැ!
    ලකේ පන්කාවෙන් පිටරටකට යන්නේ
    හොඳ ජීවිතයක් ගත කරන්න මිසක්,
    තව stress වෙන්න නෙමෙයි!
    අදරෙයි වචන ටිකට. අපේ උන් රුසියාවේ පුක ලෙවකන්නේ රට දැකලවත් නැතුව
    මේ අාටිකල් ඵක කියවපන්..රුසියාව නම් වට්ටන්න හම්බ වෙන්නෙ නෑ ලේසියෙන්..

    Kvy0mBy.jpeg


    https://www.visualcapitalist.com/whos-still-buying-fossil-fuels-from-russia/#:~:text=Germany, Italy, and the Netherlands,with only China surpassing them.&text=China overtook Germany as the,relative to a year ago.
    රජපක්ශලනම් වට්ටන්න වෙන් නෑ කාලෙකට ඇහුන කතාවක්

    ෆොසිල් ෆියුල් අම්මෝ අම්මෝ . යුරෝප් යුනියන් එකේ රටවල් කෝමත් ක්‍රමයෙන් ෆොසිල් ෆියුල් වලින් එලියට එන ගමන් උන්නේ. අර දැලි තම්බින්ට තේරෙන අනාගතය නාකි එකාධිපති පුටින්ට තේරෙන් නෑ.
    ------ Post added on Jul 1, 2022 at 12:26 AM