Thread එක දාපු එකාටත් වැඩිය මූ foam වෙලානේ.සුද්දෙක් පුකවත් පලලද මුගේDan ethakota uba danawada Russya wala thiyana badu tika pala wesawo yanna. Putin kiwe Ukren 2 days walin alanawa kiyala. danne nathan news balapan. un wateama gahanakan uba hithuwada Erope county balan idi kiyala. pala huthige putho yanna. dan ko Russy walata puka dena wa china saddayak nathuwa inne. wessige paka podi hukana. uba hithanne uba okoma dannawa anith un modayo kiyala. wesige balla ge putha, putin ge gu kapan gihin wesige putha
sudaka puka gana hithane nathuwa thamage rata gana hithapan. dan ape un pka digena hitiya china karaya ko sadda naha. wesige sudda ge hutha balana kalin ube hutha balapan.
------ Post added on Jun 30, 2022 at 1:31 PM
russia wa neme buruwo ama kaawe ukrain eow ban eka atta.. dan japan and south Korea, Australia china walata widuddawa nato ekata set wenawa... saralawa kiwwoth Rusiyawa ama kawa ...
uba hitanawada china nawattana puluwn kiyala? Semiconductor walata oona Si,Ge 90/ witara supply karanne china walin.ekama nawattuwoth athi electric badu natiwenna.
------ Post added on Jun 30, 2022 at 1:48 PM
Last edited:

