සිංහල කඩේ සහ මුස්ලිම් කඩේ

20180216

Member
Feb 16, 2018
34
8
0
සිංහල කඩේ සහ මුස්ලිම් කඩේ

මුස්ලිම් කඩ වලින් නයට බඩු ගන්න පුලුවන්.සිංහල කඩවල නයට ඉල්ලා අමනාප නොවන්න කියලා බෝඩ් ගහගෙන ඉන්නේ.ඉතින් සිංහල කඩේ අය අමනාප නොකරගේ මුස්ලිම් කඩේකින් නයට ගන්න එක වැරදිද?
 

Google_Boy

Banned
Jun 14, 2015
3,599
250
0
On Probation with GPS Anklet
ඔකෙන්ම පේනවනේ සිංහලුන්ගේ ආර්ථික තත්වේ... තව බනම අහපියව් අල්පේච්ච ජිවිත ගත කරලා සසර දුකින් මිදිලා නිවන් දකින්න. තොපිට ඔහොම වෙලා මදි.. මෝඩ හැත්ත..
 

SimonRiley

Well-known member
  • Jan 15, 2017
    2,179
    747
    113
    Colombo
    okata prashne sinhala yonge ma thama: ape ewun jathiyak widihata ekathu naa: muslim manussayata kadayak daganna salli naththam ahala pahala aya hari denawa : ewa naya nemeyi: api danna ewun muslim ewun kada damme ehemayi: un mara ekathuyi
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere
    ඔකෙන්ම පේනවනේ සිංහලුන්ගේ ආර්ථික තත්වේ... තව බනම අහපියව් අල්පේච්ච ජිවිත ගත කරලා සසර දුකින් මිදිලා නිවන් දකින්න. තොපිට ඔහොම වෙලා මදි.. මෝඩ හැත්ත..


    කතා කරලා වැඩක් නෑ. ඉන්න ටිකේ සැපට ජිවත් වෙන්න දන්නේ නෑ. මරණින් මතු සැප හොයන්න යනවනේ :rofl: ඒ මදිවට සැපට ඉන්න එකාටත් කතා හදනවා. දම්මික බෙන්ලිය ගෙනාවම දැක්කනේ
     

    vidu_250

    Active member
  • Jun 24, 2016
    351
    27
    28
    ඔකෙන්ම පේනවනේ සිංහලුන්ගේ ආර්ථික තත්වේ... තව බනම අහපියව් අල්පේච්ච ජිවිත ගත කරලා සසර දුකින් මිදිලා නිවන් දකින්න. තොපිට ඔහොම වෙලා මදි.. මෝඩ හැත්ත..


    උතින් උබ කඩයක් දාපන්කෝ

    wecDk9F.jpg
     
    Last edited:

    Garrus

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    5,652
    967
    113
    නෝර්මැන්ඩි SR2
    :dull: කඩ වල කරන්නේ බිස්නස් එකක්නේ... මුලින් නයට දෙන කඩත් ආපහු ලැබෙන් නැති වුනහම ඔහොම බෝඩ් ගහනවා
     

    vidu_250

    Active member
  • Jun 24, 2016
    351
    27
    28
    ඔකෙන්ම පේනවනේ සිංහලුන්ගේ ආර්ථික තත්වේ... තව බනම අහපියව් අල්පේච්ච ජිවිත ගත කරලා සසර දුකින් මිදිලා නිවන් දකින්න. තොපිට ඔහොම වෙලා මදි.. මෝඩ හැත්ත..

    බොලාගේ නානත් ගහනවා හැබැයි බෝඩ් ගහන්නේ සින්හලෙන්නේ. එතකොට උබට තේරෙන්නෑ. බොලා හිතන්නේ අල්ල අක්බාර් ගහල කියල ඒකට වදිනවා.
     
    Jun 23, 2016
    1,044
    136
    0
    Maharagama
    සිංහල අවුරුද්දට හම්බ කඩ වර්ජනය කරන එක සලකල බලන්න පුළුවන්.

    හැබැයි අපේ බිස්නස් වලින් උපයන ලාබයෙන් කොටසක් සිංහල බෞද්ධයාගේ උන්නතිය වෙනුවන් යොදවන්න ඕනෙ.
    උදාහරණයකට සිංහල බෞද්ධ ව්යාපාරිකයො එකතු වෙලා ඉගෙන ගන්න සල්ලි නැති සිංහල බෞද්ධ ළමයින්ට ඉගෙන ගන්න උදව් කරන්න අරමුදලක් පිහිටුවන්න වගේ එකක්.

    මුස්ලිම් එවුන් නං උංගෙ ලාබෙන් කොටසක් පල්ලියට දෙනවා. පල්ලියෙන් දුප්පත් මුස්ලිම් එවුන්ට උදව් කරනව​.
    එහෙම එකක් වත් නැතුව නිකං අතින් පෙට්රල් ගහගෙන එක එක ලොන්ත පකයි පෝසත් කරන්න නං පුකේ අමාරුවක් අපිට නැත​.

    ලිව්වේ සසර සැරිසරන පාදඩයා
     
    • Like
    Reactions: nikdw

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    සිංහල අවුරුද්දට හම්බ කඩ වර්ජනය කරන එක සලකල බලන්න පුළුවන්.

    හැබැයි අපේ බිස්නස් වලින් උපයන ලාබයෙන් කොටසක් සිංහල බෞද්ධයාගේ උන්නතිය වෙනුවන් යොදවන්න ඕනෙ.
    උදාහරණයකට සිංහල බෞද්ධ ව්යාපාරිකයො එකතු වෙලා ඉගෙන ගන්න සල්ලි නැති සිංහල බෞද්ධ ළමයින්ට ඉගෙන ගන්න උදව් කරන්න අරමුදලක් පිහිටුවන්න වගේ එකක්.

    මුස්ලිම් එවුන් නං උංගෙ ලාබෙන් කොටසක් පල්ලියට දෙනවා. පල්ලියෙන් දුප්පත් මුස්ලිම් එවුන්ට උදව් කරනව​.
    එහෙම එකක් වත් නැතුව නිකං අතින් පෙට්රල් ගහගෙන එක එක ලොන්ත පකයි පෝසත් කරන්න නං පුකේ අමාරුවක් අපිට නැත​.

    ලිව්වේ සසර සැරිසරන පාදඩයා
    :yes:
     

    sj91

    Well-known member
  • Sep 20, 2014
    5,413
    722
    113
    කලුසුද්දන්ගේ රට
    Anagarikadharmapala-719x1024.jpg



    සිංහල කඩේකට ගියොත් - ඔරවනවා.ගනන් උස්සනවා..අපි උන්ගේ දාසයො වගේ..No හිනා ..අපි ඉල්ලපු දෙයක් දෙයක් නැති වුනොත් නැහැයි කියන්නෙ කනට ගහන්න වගේ .. ගසාකැමමයි තියෙන්නේ
    මුස්ලිම් කඩේකට ගියොත් - හිනා වෙනවා.එන්න මහත්තයා..එන්න සැර්... උන් අපේ දාසයො වගේ අපිට ලන් වෙනවා.. අපි ඉල්ලපු දෙයක් නැති වුනොත් නැතිවෙච්ච එක ගැන කනගාටු වෙනවා.වෙන මොකක් හරි අපේ ඇගේ ගහන්න හදනවා. Supiri marketing ….
    සිංහල සමාජෙ- කෙල්ලො හදන්න පොරකනවා..පුතෙක් ඉපදුනොත් දුක් වෙනවා..කෙල්ලෙක් ඉපදුනොත් සතුටු වෙනවා.සමාජෙ දියුණු වෙන්නේ පුතාට වඩා දුවව හැදිමෙන් කියලා හිතනවා.. (රජකාලේ තිබ්බේ මෙකේ අනිත් පැත්ත ) ඇතැම් සිංහල කොල්ලන්ටත් වඩා කෙල්ලන්ට හොද රස්සා තියනවා. ආත්මාර්තකාමියි.කුහකයි.ලේසියෙන් තම පවුලෙන් පිට සිංහලයෙක්ට උදව් කරන් නෑ .කලත් කරන්නේ පණ අදින තත්වයකට ඌ පත් වුනොත් විතරයි . අල්ලපුගෙදර එකා දියුණු වෙනකොට දුක් වෙනවා..ඌ දුප්පත් වෙනකොට මුනිච්චාවට දුක් වුනත් හිත යටින් සතුටු වෙනවා. අනිත් එකාට වඩා කොහොම හරි ගනන් වැඩි වාහනයක් ගන්න තරග කරනවා..ලමයි නෑති වුනත් ඉන්නේ ගෑනි එක්ක වුනත් කාමර 10 ,15 තියන තඩි සුපිරි ගෙවල් හදන්න full try එක ... ඒ සොබනේට..සල්ලි තියනවයි කියල පෙන්නන්න.. ලමයි එකයි නැත්තම් 2යි හදන්නේ..International school වල සොබනේට උගන්නන්නයි full try එක.. සමහර පොඩි වුන්ගේ නම් කියවන කොට දිව උලුක් වෙනවා.මලාට මතක හිටින් නෑ.නමිනුත් මාරම මාර පොෂ් එකක් හොයන්නේ.. ලක්ෂ කොටි ගනන් ධනවත් පන්සල් වලට පුජා කරනවා..නෑගෙනහිර උතුරු පන්සල් වේලෙනවා..සල්ලි පුජා කරන්නෙත් තියන ආත්මාර්තෙට..ලබන ආත්මේ සක්විති සැප ගන්න .. අනිත් එකාව පාගන්න full try එක ..පිරිමි සෙට් වුනොත් බොන්න දීලා පිරිමි සන්හතිය විනාශ කරගන්නවා. ඒක මාරම මාර පිරිමි වැඩක් කියල හිතනවා.. පිටරටකට ගිහින් ජීවත්වන එක මාරම වoශවත් වැඩක් කියලා හිතනවා. අනෙක් අතට තරුණයෙක් පන්සලකට අඩියක්වත් තියන්නෙ නෑ. එදාට එක්කො බොයි.නැත්තම් මැච් එකක් ගහයි.නැත්තම් බුදියගනියි. එක්කො රොන්දේ යයි .බණ අහන තරමක් කරන්නේ වයසක උදවිය .. බුදුබණ තියෙන්නේ දෙලොවම දිනන්න.ඒක අහන්න නාකි වෙනකම් ඉන්න ඔනි නෑ.යමෙක් සෝවාන් වුවත් සාර්තක ව්යාපාරිකයෙක් ලෙස කටයුතු කරන්න පුලුවන්.ඒකට හොදම උදාහරනෙ තමා විශාකා උපාසිකාව .. සමහර සින්හල ගෑනුන් සින්හල කතා කරන්නෙත් ඉන්ගිරිසි උච්චාරනේට..එතනත් මාර පොශ් විල්ලක් හොයන්නේ.. සින්හලයා තමන්ගේ භාශාවටවත් සලකන් නෑ.තමන්ගේ වෙලද ආයතනයටත් දාන්නේ පොශ් නම් ..සමහර ඒවා කියවගන්නත් බෑ.ඈහුවොත් කියන්නේ ඒකලු දැන් trend එක. බොහෝ පෞද්ගලික ප්රධාන ආයතන වලට ගියොත් ඉස්සල්ලම ලැබෙන්න ඉන්ගිරිසි කොලේ ..දෙවනුවට තමා සින්හල කොලේ ලැබෙන්නෙ..නැත්තම් ඉස්සෙල්ලම ඇහෙන්නේ ඉන්ගිරිසි..ඊටපස්සෙ තම සින්හල දෙයක් ඇහෙන්නේ . හැබැයි ජපන් කාරයාගේ ගුණ කථනය කරන්න මාර රුසියෝ.. .භාෂාව මැරිම යනු ජාතිය මැරීමයි.
    මුස්ලිම් සමාජෙ - "පලමුව ජාතිය හා ආගම-දෙවනුව තමන් " යන චින්තනේ ඉන්නවා.. පුත්තු ලැබෙනවට කමති..උන් දන්නවා ජාතිය ආගම පවුල රෑකෙන්නේ හොද පිරිමියෙක් හැදුවොත් විතරයි කියලා.. ගැනු කෙසේ වෙතත් පිරිමියව සුපිරියට හදනවා. තම ජාතියේ අයට පරාර්තකාමියි.දුකේදිත් සෑපෙදිත් අනුන් එක්ක ඉන්නවා..කරන්න පුලුවන් හැම උදව්වක්ම අනිත් එකාට කරනවා.. අන්තවාදී නොවන එවුන් සිංහලයින්ට පවා උදව් කරනවා. ඒවා ඇතැම්විට තව සිංහලයෙක්ගෙන් ලැබෙන උපකාරවලටත් වඩා බලවත් වෙනවා. ලමයි දුසිම් ගානක් හදනවා..ඊට ප්රමානවත් වන නිවසක් හදනවා.. ඊට ප්රමානවත් වන වාහනයක් ගන්නවා. අතිරික්ත මුදලක් තිබුනොත් එකත් දාන්නේ business වලට..එත් ඉතුරු වුනොත් සුපිරි වාහනයකට නැත්තම් ගෙයකට යනවා.. ඉන්න ටිකේ හොදට කනව බොනවා.. මුස්ලිම් පාසල් වලට තමා ලමයි යවන්නේ..තමන්ගේ ජාතිය ආගම රෑකෙන්නේ ඒ පාසල් වලින් කියන එක උන් දන්නව. International school යවනවනම් යවන්නේ මුස්ලිම් පාසලකින් basic උගන්නලා.. මුස්ලිම් නම් වලින් පිට වෙන දේවල් ලමයින්ට දාන්නෙ නෑ. පිටරටක ජීවත්වන එක ලොකු පොශ් වැඩක් විදිහට දකින්නේ නෑ..ඊට වඩා තමන්ගේ මව්බිම වටිනවා ..උන්ට ඔනේ තම ජාතිය ආගම පල්ලිය මොන ක්රමේකට හරි දියුණු කරන්න . පල්ලි දියුණුකරන්නේ ආගම ව්යාප්ත කිරිමටයි. පල්ලියත්සමග තියන ආශ්රය සෑමදෙනාටම අනිවාර්ය වූ කරුනක් . තමන් සුලුතරය උනත් තමන්ගේ භාෂාව ඉඩ ලැබෙන පමනින් භාවිතා කිරිමට උත්සුක වෙනවා.

    නවීන පන්සල - ගිහියන් හෝ බික්ෂුන් නොහදා අලිබාස්කම් සහ අලි පෙරහැරවල්ද , ආසියාවේ/ ලෝකයේ උසම දිගම පිලිමේ හෝ චයිත්යය හැදීම තමා විහාරාධිපති හිමිවරුන්ගේ වගකිම වෙලා තියෙන්නේ.. (ඒකත් උතුරු නෑගෙනහිර හදනවනම් කමකුත්නෑ ) ඇතැම් හිමිවරු අවුරුදු 90 වෙලා අපවත් වෙලා උන්වහන්සෙලාගේ මුදල් තියන බැන්කු පොත් බැලුවම කොටි ගනන් මුදල් පොත් වල හන්ගන් ඉදලා.. සාසනේට කරපු දෙයක් නෑ.උතුරු නෑගෙනහිර පන්සල් ආධාර නැතුව අසරණ වෙලා . උතුරු නැගෙනහිර සින්හල ගම්මාන අසරණ වෙලා. වකුගඩු රෝගයෙන් නියගයෙන් පීඩා විදිනවා..
    භික්ශුන්ව හදන්නේ මහචාර්ය පට්ටම දක්වා උගන්වලා..මේවා කිසිදෙයක් බුදුහාමුදුරුවො කියලා දීපුවා නෙමේ.. එක්කො භික්ශුන් රාජ්ය සේවයේ පඩි ගන්නවා,නෑත්තම් දේශපාලනේ .. යමෙක් මහන වන්නෙ - උගතෙක් වෙන්න නෙමේ. ව්යාපාරිකයෙක් වෙන්න නෙමේ.තම සුඛවිහරණයට නෙමේ. සසරින් එතෙර වෙන්න.. ඒමාර්ගය ගිහියන්ටත් අන් අයටත් කියාදෙන්න. ධර්මය නොතේරෙන ගිහියන්ට ලෞකික දිවිය දියුණු කරගන්නා හැටි කියල දෙන්න ..ඒ මාර්ගයේ යනගමන් ඉගෙනගත්තාට කමක් නෑහෑ. පන්සල සතු දේපල හොදට හැදුවාට කම් නෑ .නමුත් රස්සා කරන්න බෑ.. විශාල ධනයක් ලැබෙන පන්සල් වලට එවා අතිරික්තයක් නම් ගිහියන්ගේ දියුණුවට ඒවා බෙදිය යුතුයි.නමුත් එවන් දෙයක් බොහෝ පන්සල් වලින් පෙනෙන්නට නෑහෑ .


    මුස්ලිම් පල්ලිය - මුස්ලිම්කාරයා වෙනුවෙන් කල හැකි සියලු දේ A to Z කරයි .
     
    Last edited: