තෑන්ක්ස් මචං රෙප් දුන්නා උදවු කරන්න හැදුවට මට එහෙම නෙමෙයි මම ඔවා අහන්නෑ බං මට ඔනේ අර ත්රීවිල් මල්ලිලට ස්කෝලේ යන මල්ලිලාට එහෙම දාලා දෙන්න හොද රීමික්ස් ඩීජේ ගොඩක් rar වගේ එක තැනකින් බාගන්න මචං
ubeta ona gayekyage num monewada bn.?
jothige,milton,calerance,rookantha,kasun,bns..etc sinhala old hits nonstop wage ewa athi net eke.
rar zip album pitin banna puluwan.
math issera net eken bapu nathi ekak naha.
GB gannan collection thibuna.sinhala,eng.remix.
HDD ekete kelawunane bn.
kawuru hari help kerai.
thnx,rep+
mewala hama eketama gihin blanna.
https://www.google.lk/search?num=20...0i22i30k1j0i22i10i30k1j33i160k1.0.aonkZnQGaY0
https://www.google.lk/search?num=20...-ab..5.11.2944...0i67k1j0i131k1.0.YC-5su2ZJMQ