aniwa ehama karanna oni thamai...habai ganan wadi kalahama wenne fake item wadi wenawa
chanakacm Well-known member Nov 18, 2006 13,064 1,609 113 36 Colombo Sep 19, 2012 #41 aniwa ehama karanna oni thamai...habai ganan wadi kalahama wenne fake item wadi wenawa
IAmMrDamnLOL Well-known member Jun 27, 2012 2,506 521 113 34 ElaKiri.com/forum Sep 19, 2012 #42 Dan 20pack eka 520/- ada meka gaththa rasa balanakan iwasumak naha!