සිම් එකක් ගන්න හෙල්ප්

toi

Well-known member
  • Jan 18, 2015
    5,213
    743
    113
    හත්‍ථවනගල්ල
    සිම් එකක් ගන්න හෙල්ප්

    මචංලා ජංගම දුරකථන පැකේජයක් ගන්න ඕන postpaid ද prepaid ද ප්‍රශ්නයක් නෑ....
    outgoing මට අදාල නොම්බර් 5කට විතරයි:), වෙන නම්බර් වලට කෝල් කරන්න බෑ.:no:
    Incoming කලින් නොම්බර 5න් වි‍තරක් උනොත් වඩා හොදයි.:nerd:
    සිම් එක මොබිටෙල්ද ඩයලොග්ද හච්ද එයාටෙල්ද එටිසලාට්ද අවුලක් නෑ වැඩේ වෙන්නයි ඕන.:P
    මෙහෙම සිම් පාවිච්චිකරන කෙනෙක් හරි දන්න කෙනෙක් හරි ඉන්නවනන් විස්තරදාල උදවුවක් දෙන්ඩ :) ස්තුතිවේවා ....
     

    7778

    Well-known member
  • Mar 17, 2013
    8,514
    1,509
    113
    Ehema ona numbers walata outgoing Free Sims nam na.TRC eken Denne na ne Ehema packagers. Couple Sims nam have.

    Bump
     

    toi

    Well-known member
  • Jan 18, 2015
    5,213
    743
    113
    හත්‍ථවනගල්ල
    Ehema ona numbers walata outgoing Free Sims nam na.TRC eken Denne na ne Ehema packagers. Couple Sims nam have.

    Bump

    outgoing free වෙන්ඩ ඕන නෑ... අදාල නොම්බර 5ට විටරයි call කරන්න පුලුවන් . ඒකෙන් පිට වෙන call බෑ..