සිරසේ උන්ගේ news වල මඩයි අපහාසයි විතරයි

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    සුදුසුම අපේක්ශය තමයි දින්නෙ ඒකට නේන්නම් චන්දෙ කියන්නෙ..
    මම ගේ මුල්ලෙ ඉදන් අධිකරනයට අපහාස කරල ගොන් ආතල් දෙන්නෙ නැ, උබට පුලුවන්නම් ඕක අධිකරනයට ගිහින් කියපන්,එතකොට ඒ මිනිස්සු සුදුසු දෙයක් කරයි..
    අපි රනිලට දුන්නෙ බන් සුපිරි ගේමක් ඌව ඇපත් නැතුව බල්ලෙක් වගේ පැරදෙන තැනට ජනමතය හැදුවෙ අපි, එහෙවු අපිට ඔය පො&නගෙ පුකට පයින් ගහල නඩු දාන එක මහ දෙයක් නෙමෙ බන්, ඒක නිසා බලන් ඉදපන් සියල්ල සිද්ද වෙනව...

    ane gono modayo ekka tharaga thiyala wedak ne, mama mona kiyannada adikaranayata, adikaranaya neethi pathi advise ne kiyala wate duwanawa echcharai.

    pukata pain gahala nadu dapanko, kawadawath wenne nethi weda kiyana epa ban. uba hithuwada mahinda ranita ehema karai kyala , ubala ochchara puka dunata mahinda ubawa ganan ganne ne, hora unath mahinda loweth ranila athak thiyanna denne ne.

    ponnayek dan janapathi wela kiyala nam dannawa wena weda wala hatiyata
     

    your_love

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,130
    1
    11,134
    113
    මම සාමාන්යෙන් news දෙක තුනක් බලනවා .එත් රටක් විදියට අපි ඉස්සරහට යන්න ඕනේ කරන විවේචන කරන්න ඕනේ එත් සිරසේ කරන්නෙම මඩ ගහන එක විතරයි .
    70 years issrahata gihin tiyenne
     
    • Like
    Reactions: kasun090354t

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    අපෝ සිරස කිව්වම මතක් වෙන්නේ ඈගේ වයිරය ෆිල්ම් එක.. කලින් ආණ්ඩුව කාලේ රනිල් එක්ක වයිරෙන් නිව්ස් දෑම්මා. දෑන් මේ ආණ්ඩුව එක්ක වයිරෙන් නිව්ස් දානවා... තනි පුද්ගලයෙක්ගේ වයිරයක් නේ පිට වෙන්නේ.. ඒ හින්දා අපිට තියෙන්නේ උන්ගේ වයිරයෙන් ආතල් එකක් අරන් ඉන්න, සමහර වෙලාවට ඉදලා හිටලා ඈත්තකුත් කියනවනේ
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඔව් එයාගෙ කාලෙ තමයි , ඕක කුඩු කාරයෙක්ට මිගමු බන්ධනාගාර ඇතුලෙ ටයිල් ෆිජ් අරක මේක අනික එහෙම දිල තිබ්බෙ, හරියට හරි නියම පොටෝ එක ඩබලම ඉන්නව.. :yes::yes::yes:
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,317
    36,424
    113
    කෑගල්ල
    වචන අතර ස්පේස් තියපන් ගොනා වගේ එක දිගට නොලිය, පොඩ්ඩක් ඉගෙන ගනින් හරියට හදපන් ඕව,..:lol::lol::lol:
    FB_IMG_1620991388277.jpg


    ඔව් එයාගෙ කාලෙ තමයි , ඕක කුඩු කාරයෙක්ට මිගමු බන්ධනාගාර ඇතුලෙ ටයිල් ෆිජ් අරක මේක අනික එහෙම දිල තිබ්බෙ, හරියට හරි නියම පොටෝ එක ඩබලම ඉන්නව.. :yes::yes::yes:
    FB_IMG_1610677307736.jpg

    ------ Post added on May 29, 2021 at 11:36 PM
     
    • Haha
    Reactions: malakadss

    wca

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,949
    5,290
    113
    ඉතින් මොකො ඕයි,
    හිරු එකෙයි ඩෙරනෙයි හොද විතරනෙ කියන්නෙ. ආන්ඩුවෙ එකෙක් පන්සල් ගියත් උන්ට නෙව්ස් එකක්.
    උන් හොද කියන අතරෙ සිරස නරක කියනවා.
    වැඩේ බලන්ස් නේ :lol:
    ඒකම තමයි මම දෙක තුනක් බලන්නේ
     
    • Like
    Reactions: malakadss

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,317
    36,424
    113
    කෑගල්ල
    ඒකම තමයි මම දෙක තුනක් බලන්නේ
    ඇයිබන් උබ ITN බලන්නේ නැත්තේ. එක විතරක් බලලා බුදියගනින්ක්කෝ. FB යන්නෙත් නැතිව මේකේ තියන දේශපාලන ත්‍රෙඩ් කියවන්නෙත් නැතිව. 🤣🤣🤣
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ane gono modayo ekka tharaga thiyala wedak ne, mama mona kiyannada adikaranayata, adikaranaya neethi pathi advise ne kiyala wate duwanawa echcharai.

    pukata pain gahala nadu dapanko, kawadawath wenne nethi weda kiyana epa ban. uba hithuwada mahinda ranita ehema karai kyala , ubala ochchara puka dunata mahinda ubawa ganan ganne ne, hora unath mahinda loweth ranila athak thiyanna denne ne.

    ponnayek dan janapathi wela kiyala nam dannawa wena weda wala hatiyata
    ඉතින් උබ කියල දීපන් නිතිපති නැතුව නඩු අහන විදිහ අරක මේක අනික මේක ඉදන් බිරුවට වැඩක් නැනෙ, පුලුවන් නම් කියල දිපන් ගිහින් බැරිනම් කට පු* වහගෙන ඉදපන්..

    රවිට නඩුව දානකන් කිවෙ මොකක්ද??? නඩු දාන්නෙ නැ රවි යාලුව අරක මේක අනික , දැන් මොකෑ මීක් නැ උබල බල්ලො වගේ..රනිලටත් ඒ හැන්දම තමයි, උබලට රනිල් දෙයියෙක් වෙන්ඩ පුලුවන් ඒත් අපිට නම් ඌ බල්ලෙක් විතරයි ..

    උබල අපේ ජනාධිපතුමාට බිරුවට වැඩක් නැ එතුමාට පුතෙක් ඉන්නව පුතාටත් දරුවෙක් ඉන්නව.. උබලගෙ රනිලටයි සජිත්ටයි තමයි අවුල තියෙන්නෙ, ආන්න රියල් පො&නයො ගෙදර ගෑනිව බඩ කර ගන්ඩ බැ.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     

    tinto brass

    Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    සුදුසුම අපේක්ශය තමයි දින්නෙ ඒකට නේන්නම් චන්දෙ කියන්නෙ..
    මම ගේ මුල්ලෙ ඉදන් අධිකරනයට අපහාස කරල ගොන් ආතල් දෙන්නෙ නැ, උබට පුලුවන්නම් ඕක අධිකරනයට ගිහින් කියපන්,එතකොට ඒ මිනිස්සු සුදුසු දෙයක් කරයි..
    අපි රනිලට දුන්නෙ බන් සුපිරි ගේමක් ඌව ඇපත් නැතුව බල්ලෙක් වගේ පැරදෙන තැනට ජනමතය හැදුවෙ අපි, එහෙවු අපිට ඔය පො&නගෙ පුකට පයින් ගහල නඩු දාන එක මහ දෙයක් නෙමෙ බන්, ඒක නිසා බලන් ඉදපන් සියල්ල සිද්ද වෙනව...
    2015 මිනිස්සු පුකට පයින් ගහල එලවුවෙත් ඕකම නිසා තමා/..
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,317
    36,424
    113
    කෑගල්ල
    ඉතින් උබ කියල දීපන් නිතිපති නැතුව නඩු අහන විදිහ අරක මේක අනික මේක ඉදන් බිරුවට වැඩක් නැනෙ, පුලුවන් නම් කියල දිපන් ගිහින් බැරිනම් කට පු* වහගෙන ඉදපන්..

    රවිට නඩුව දානකන් කිවෙ මොකක්ද??? නඩු දාන්නෙ නැ රවි යාලුව අරක මේක අනික , දැන් මොකෑ මීක් නැ උබල බල්ලො වගේ..රනිලටත් ඒ හැන්දම තමයි, උබලට රනිල් දෙයියෙක් වෙන්ඩ පුලුවන් ඒත් අපිට නම් ඌ බල්ලෙක් විතරයි ..

    උබල අපේ ජනාධිපතුමාට බිරුවට වැඩක් නැ එතුමාට පුතෙක් ඉන්නව පුතාටත් දරුවෙක් ඉන්නව.. උබලගෙ රනිලටයි සජිත්ටයි තමයි අවුල තියෙන්නෙ, ආන්න රියල් පො&නයො ගෙදර ගෑනිව බඩ කර ගන්ඩ බැ.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    FB_IMG_1611071407645.jpg
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    මරණය වැඩෙම්මුවනම් උදයoග කලින්ම මැරෙන්ඩ ඕන මෝඩයො, මෝඩ ජෝක්




    View attachment 127711
    ------ Post added on May 29, 2021 at 11:36 PM
    ඔව් මනුස්සකම හින්ද දේශපාලනිකව පලි ගත්තෙ නැ කාගෙන්වත් ඒක හරිනෙ, වෙන්ඩත් ඕන ඒකනෙ... :yes: :yes: හරි හමන් පොටෝ එකක් හදල නැ බන් උබ, ඔක්කොම තියෙනෙන් දෙකේ කොලෙන් කපල යන මෝඩ කතා.. :lol::lol::lol:
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,317
    36,424
    113
    කෑගල්ල
    මරණය වැඩෙම්මුවනම් උදයoග කලින්ම මැරෙන්ඩ ඕන මෝඩයො, මෝඩ ජෝක්



    ඔව් මනුස්සකම හින්ද දේශපාලනිකව පලි ගත්තෙ නැ කාගෙන්වත් ඒක හරිනෙ, වෙන්ඩත් ඕන ඒකනෙ... :yes: :yes: හරි හමන් පොටෝ එකක් හදල නැ බන් උබ, ඔක්කොම තියෙනෙන් දෙකේ කොලෙන් කපල යන මෝඩ කතා.. :lol::lol::lol:
    FB_IMG_1621864776939.jpg
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඉතින් රටම පිලිගත්තනෙ පොන්ස්, ලක්ශ 69+ චන්ද හම්බුනේ, උබලට කියද බන් හම්බුනේ ලක්ශ 40ක් නැ හරියට පො*න හැත්ත පච වෙන්නෙ ඉල්ලන්..:lol::lol::lol::lol::lol: උබේ මෝඩ එඩිටින් නම් කිසිම වැඩක් නැ චටර් බන් උබ
     

    I_Simon

    Well-known member
  • Jan 4, 2014
    4,403
    1,330
    113
    ඉස්සරහ ගෙදර :)
    දෙරණ සහ හිරු මධයස්තව කියනව විපක්ශෙ මතයට අවස්තාව දෙනව ඇයි නැ කියන්ඩද කවුරු හරි..
    ගුපියන්ට ඕන කුණු මඩ ආන්න ඒ කුණු මඩ තමයි සිරස සයන්නෙ, ඒව බලල ඉතින් කුණු ගොඩ කරගෙහගෙන කුණු වෙවි උන්නට අපිට ගැටලුවකුත් නැ..
    අනේ මම මුකුත් කියන්නෙ නැ,
    උම්බ ඩවසක කොලෙකුයි පැනකුයි අරන් ඔය චැනෙල් 2 නෙව්ස් බලන්න වඩි වෙලා නෙව්ස් යන විනඩි 30 බෙඩහන් මොන මොන එවට ද බෙදුනෙ කියල. එතකොට උම්බටම තෙරෙයි මාරම සමබරයි කියල.
     
    • Haha
    Reactions: kasun090354t

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මහින්දගෙ උබල තියෙනව කියපු ඩොලර් බිලියන 18යි රත්තරන් ටොන් 350යි ඇයි බන් හොයා ගත්තෙ නැත්තෙ බලේ ලැබිලත්????


    චින තනාපති ඕකත් ප්‍රතික්ශේප කරාන බන්, ඇයි ඒක නොදැක්ක වගේ හැසිරෙන්නෙ මෝඩ ජෝක් නේද..
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,317
    36,424
    113
    කෑගල්ල
    ඉතින් රටම පිලිගත්තනෙ පොන්ස්, ලක්ශ 69+ චන්ද හම්බුනේ, උබලට කියද බන් හම්බුනේ ලක්ශ 40ක් නැ හරියට පො*න හැත්ත පච වෙන්නෙ ඉල්ලන්..:lol::lol::lol::lol::lol: උබේ මෝඩ එඩිටින් නම් කිසිම වැඩක් නැ චටර් බන් උබ
    FB_IMG_1621083666551.jpg
    FB_IMG_1621076825529.jpg


    අනේ මම මුකුත් කියන්නෙ නැ,
    උම්බ ඩවසක කොලෙකුයි පැනකුයි අරන් ඔය චැනෙල් 2 නෙව්ස් බලන්න වඩි වෙලා නෙව්ස් යන විනඩි 30 බෙඩහන් මොන මොන එවට ද බෙදුනෙ කියල. එතකොට උම්බටම තෙරෙයි මාරම සමබරයි කියල.
    පිස්සුද බන් උබට. එච්චර දෙයක් ඔකාට තෙරෙනවානම් මෙහෙම වෙයිද 🤣🤣🤣🤣
    ------ Post added on May 29, 2021 at 11:55 PM
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අනේ මම මුකුත් කියන්නෙ නැ,
    උම්බ ඩවසක කොලෙකුයි පැනකුයි අරන් ඔය චැනෙල් 2 නෙව්ස් බලන්න වඩි වෙලා නෙව්ස් යන විනඩි 30 බෙඩහන් මොන මොන එවට ද බෙදුනෙ කියල. එතකොට උම්බටම තෙරෙයි මාරම සමබරයි කියල.
    බෙදන්ඩ බන් කරන විදිහටනෙ දාන්ඩ වෙන්නෙ...
    දැන් බලපන් විපක්ශෙ මොනාද කරන්නෙ??? සජිත් පුද්ගලික රෝහලක, කිරිඇල්ල අරක මේක අනික ඔක්කොම ගෙවල්වල තවත් උන්ට කොවිඩ්, විපක්ශෙන් නිවුස් නැතුව මොනා දන්ඩද??????
    විපක්ශෙන් නිවුස් නැතුව උන් නිරෝධායනය වෙද්දි කොවිඩ් හදාගෙන මොනාද දාන්නෙ??? මම දැක්ක අදත් සජිත්ගෙ නිවේදනයක් දානව ස්පිරිතාලෙ ඉදන් එවපු ,ඉට වඩා මොනාද දන්නෙ???? සිරස වගේ කුණු මඩද ගහන්ඩ කියන්නෙ????