සිරිකොත FB පිටුවේ තබා ඇති POST .. මෙන්න .කෙතරම් තිර&
chaturanga836 Well-known member Aug 12, 2015 3,362 1,325 113 Malabe May 3, 2016 #1 සිරිකොත FB පිටුවේ තබා ඇති POST .. මෙන්න .කෙතරම් තිර&
asbw Well-known member Aug 30, 2015 664 268 83 May 3, 2016 #2 මේක සීරා එකක්ද... 50000ක් ඩව්න්ලොර්ඩ් කරලා... මොනවුනත් බලුවැඩ මේවනම්..
Hyaenidae Well-known member Apr 8, 2015 53,041 2 54,820 113 May 3, 2016 #3 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rortur.hims Report
Podi Dagaya Well-known member Sep 14, 2015 2,707 623 113 මගේ ගෙදර May 3, 2016 #4 UNP karayonge bankoloth bawayai meken penne
malkavi Well-known member Nov 21, 2006 35,705 944 113 කලුතර May 3, 2016 #6 මොකා කරත් මේවා මහ අවලං වැඩ... ඔක්කොම රිපෝට් කරපල්ල මේක...
ȜMA X Well-known member Jan 25, 2012 4,907 1,105 113 Hamilton, NZ May 3, 2016 #7 UNP ගොබ්බයන්ගේ මානසික මට්ටම කොමද.
urajdrlk Well-known member Jul 6, 2006 102,097 3,545 113 Inside Your Laptop ;) May 3, 2016 #8 ඕක කොටි නේද හදලා තිබ්බේ.....??
Bakamuna69 Member Sep 30, 2015 2,203 362 0 Kandy May 3, 2016 #9 LTTE කාරයො හදපු එකක් ඔය http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1399587
ȜMA X Well-known member Jan 25, 2012 4,907 1,105 113 Hamilton, NZ May 3, 2016 #10 Bakamuna69 said: LTTE කාරයො හදපු එකක් ඔය http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1399587 Click to expand... publicitya දෙන්නෙ UNP ගොබ්බයෝ
Bakamuna69 said: LTTE කාරයො හදපු එකක් ඔය http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1399587 Click to expand... publicitya දෙන්නෙ UNP ගොබ්බයෝ
S samdissa Member Apr 20, 2009 29 3 3 May 3, 2016 #11 Remember If MR was not there now we all would have under Prabhakaran. MR is the number one decision making leader among our politician, i ever seen
Remember If MR was not there now we all would have under Prabhakaran. MR is the number one decision making leader among our politician, i ever seen
Hyaenidae Well-known member Apr 8, 2015 53,041 2 54,820 113 May 3, 2016 #13 samdissa said: Remember If MR was not there now we all would have under Prabhakaran. MR is the number one decision making leader among our politician, i ever seen Click to expand... And you logged in to EK after 7 years just to tell that? Cute
samdissa said: Remember If MR was not there now we all would have under Prabhakaran. MR is the number one decision making leader among our politician, i ever seen Click to expand... And you logged in to EK after 7 years just to tell that? Cute
manjulabw Well-known member Aug 23, 2007 17,468 15,592 113 Land of the Gods 🕎 May 3, 2016 #14 Yako owa tamil huththala karana ewa mama oya wage ewa dakke 2009 rata iddi mata ewelema hithune tamilnadu wesige puthala thama hadanna atthe kiyala
Yako owa tamil huththala karana ewa mama oya wage ewa dakke 2009 rata iddi mata ewelema hithune tamilnadu wesige puthala thama hadanna atthe kiyala