වටේම ගිහින් පුක දෙන උබේ පුක පලන්නඕන උනත් කරගන්න බැහැනේ පොන්ස් උබ ලොල්ලෙක් නේපුක පලන හැටි පෙන්නන්න උබ පැනල ගිය මහින්ද in London thread එකට වරේන්
![]()
වටේම ගිහින් පුක දෙන උබේ පුක පලන්නඕන උනත් කරගන්න බැහැනේ පොන්ස් උබ ලොල්ලෙක් නේපුක පලන හැටි පෙන්නන්න උබ පැනල ගිය මහින්ද in London thread එකට වරේන්
![]()
පොහොට්ටු හතිකරේට ම පුක දෙන මල් පොන්නයෙකුගේ පොර ටෝක්වටේම ගිහින් පුක දෙන උබේ පුක පලන්නඉයා ඔයි
ටිල්වින් ගේ පුස් ඇටේ ලෝවන එකා නේ මේපොහොට්ටු හතිකරේට ම පුක දෙන මල් පොන්නයෙකුගේ පොර ටෝක්![]()
මං jvp එකට කඩේ ගිය තැනක් පෙන්නපන් පොන්ස්.. පොහොට්ටු පොන්නයන්ගේ පුක පැලුවා මද ඌ jvp වෙන්නෙටිල්වින් ගේ පුස් ඇටේ ලෝවන එකා නේ මේ![]()
සියුමැලි පොන්නයාගේ පුක හෑරුණ ප්රමාණය හදන නම් ප්රමාණයට අනුලෝමව සමානුපාතික වේ@siri_ayya පුස් ඇට පොන්නයා
Adoo goothaya... තොට uda type karana eewath ගොත gehila thibbe. Kiyawala balapan thoge comments tika.සියුමැලි පොන්නයාගේ පුක හෑරුණ ප්රමාණය හදන නම් ප්රමාණයට අනුලෝමව සමානුපාතික වේ![]()
සිඟිති පාතාලේ ද ඕයි තමුසේAdoo goothaya... තොට uda type karana eewath ගොත gehila thibbe. Kiyawala balapan thoge comments tika.
Anith eka ban thoo nam maha gon buuru pak..yek. tho ponnaya kiyala den elakiriyama dena gaththa. Tho wage ponnayanta puluwan puka pala ganna witharay. Eeka oonema ekek dannawane.
Loku වුණත් ඉතින් uba ponnayek ne ban. Neththan ඉතින් hota daanne ne. Uba wage mal ponnayek dekkama ithin allan pukee arinnama හිතෙනවා ban.සිඟිති පාතාලේ ද ඕයි තමුසේවැඩිහිටියන්ගේ කතා වලට හොට නොදා මුලින් campus පලයන් පොඩි එකා
![]()
පුක පලපු එකට රිදිලා ත්රෙඩ් එකක් දාගෙන අඬන මල් පොන්නයෙක් පොර ටෝක් දෙනවාLoku වුණත් ඉතින් uba ponnayek ne ban. Neththan ඉතින් hota daanne ne. Uba wage mal ponnayek dekkama ithin allan pukee arinnama හිතෙනවා ban.
What to do. Ooka ඉතින් uba ලබා උපන් heti.
හෑ අපිද යකෝ අඬන්නේ මේකේඋදේ පාන්දර අඬන්න ලැජ්ජා නැද්ද බන්![]()
එක අතකට බන් උබ පොන්නය කියල අඩන්නවත් දුක් වෙන්නවත් දෙයක් නැ. උබල වගේ එවුනුත් මේ ලෝකෙ ඉන්න ඕනෙනෙ. (නැත්තන් ඉතින් අපිට ආතල් එක්කුත් නැනෙ)පුක පලපු එකට රිදිලා ත්රෙඩ් එකක් දාගෙන අඬන මල් පොන්නයෙක් පොර ටෝක් දෙනවා![]()
ඊළඟ ආත්මෙවත් උඹ පුක පලාගෙන thread දාන පොන්නයෙක් නොවුනොත් ලොකු දෙයක් බන්එක අතකට බන් උබ පොන්නය කියල අඩන්නවත් දුක් වෙන්නවත් දෙයක් නැ. උබල වගේ එවුනුත් මේ ලෝකෙ ඉන්න ඕනෙනෙ. (නැත්තන් ඉතින් අපිට ආතල් එක්කුත් නැනෙ)
කොහොම හරි මේ ආත්මෙවත් වැඩි පුර පින් ටිකක් කරපන්. එතකොටවත් ඊලග ආත්මෙ නියම අඩුපාඩු නැති ජීවිතයක් ලැබෙයි.
Uba mee aathme pin karala oya ponna life eken beerun neththan labana aathmeth mama mehema thread ekak daanawa.ඊළඟ ආත්මෙවත් උඹ පුක පලාගෙන thread දාන පොන්නයෙක් නොවුනොත් ලොකු දෙයක් බන්![]()