ane ow matath one plzzzzz upload karammakooooDownload karapu kenek ayet upload karanawada? Plzzzzzzzzzzzzz




katha wada karana epa.. anunge nirmana horakan karala.. chik.. ee manusaya ra nidhimaragena liyanawa mun horakan karanawa.. shit.. jara minisu..!!![]()
මොකද එකේ ඩිරෙක්ටර් කොච්චර මහන්සි වෙලාද හදන්න ඇත්තේ.
එතකොට එකෙ එඩිටර් කොච්චර මහන්සි වෙන්න ඇතිද?
ඔයා බලන්නේ Original ෆිල්ම් විතරමද? අහන්නේ Vibrations ගිහිල්ලා ගත්ත CD විතරද? පාවිච්චි කරන්නේ ඔරිජිනල් වින්ඩොස් විතරද?
ඔයා කියන කතාව ඇත්ත! එත් එහෙම කිවුවොත් ඔයාට වින්ඩොස් පාවිච්චි කරන්න රු20000ක් විතර ඔනේ වෙයි. මොකද එකත් බිල් ගේට්ස් නිදිමරාගේන කල්පනා කරල කොඩ් ලියන්න ඇත්තේ. ඉන්ටර් නෙට් එකෙන් ෆිල්ම් එකක් කරන්නත් බෑමොකද එකේ ඩිරෙක්ටර් කොච්චර මහන්සි වෙලාද හදන්න ඇත්තේ.
එතකොට එකෙ එඩිටර් කොච්චර මහන්සි වෙන්න ඇතිද?
ඔයා බලන්නේ Original ෆිල්ම් විතරමද? අහන්නේ Vibrations ගිහිල්ලා ගත්ත CD විතරද? පාවිච්චි කරන්නේ ඔරිජිනල් වින්ඩොස් විතරද?

Is This True....?
වෙන්න ඈති...ඒ උනාට අපිට ඔය පොත් ගන්න සල්ලිත් නෑත්නම්,කියවන්නත් ආසාවත් තියෙනව නම් මෙහෙම හරි දේකින් ඒ අවස්ථාව ලෑබෙන එක හොද නෑද්ද???hari ewunata eemanusaya kochara ra nidhimaragena owa hithala liyana athe emanusayage daruwanta kanna dhena nedha..??? ithin oyala mokadha karane ekek pothak aran eka ithin loketama yawanawa ethakota ara manusayage mahansiyata api karana sadharane mokadha...??? wena ath eka thamai kiyane eka maha pawak kiyala...![]()





වෙන්න ඈති...ඒ උනාට අපිට ඔය පොත් ගන්න සල්ලිත් නෑත්නම්,කියවන්නත් ආසාවත් තියෙනව නම් මෙහෙම හරි දේකින් ඒ අවස්ථාව ලෑබෙන එක හොද නෑද්ද???
අනික අපි මේ අපි සාධාරණය ගෑන කථා කරන්නේ රටේ ප්රධාන පුරවෑසියෙක් නිරපරාදේ හිර බත් කන වෙලාවක.එහෙව් එකේ මේක මොකද්ද???