සුපර් මාර්කට් වල Cut Fruits, Cut Vegetable වල ඔබ නොදන්න ඇත්ත

hiran108

Well-known member
  • Nov 1, 2006
    1,721
    771
    113
    88
    ඕක දැනගෙන තමයි යකෝ ගන්නෙ.. කුනුවෙච්ච පැත්ත කපල හොද පැත්ත කන එක පොඩිකාලෙ ඉදල කරන වැඩක්නෙ ..
    හොද ඇපල් පනුවොන්ට කන්න දෙන්න බෑ..
     

    dilans

    Well-known member
  • Jul 21, 2007
    2,137
    1,211
    113
    home
    Cargills wala nm oka karanawa athi bn unge foodcity melo rahak naha adu gane bima mop karalawath ne appiriyai. Habai keells nm patta quality kottuwa hadaddi balan inna puluwan neh
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    මේක තමයි හොඳම දේ..
    oke athi hodak na. elawalu milata walith aran ena eka wenne.. leaks ganin example ekata. polen 250g aran ekama food city eken 250g ganin. ita passe eatable weight eka aran cost eken bedala balapan. eatable gram ekak pole mila wadi.. arpico eke dena pala warga okkoma ehemai. Rs.50 mitiya. okkoma kanna puluwan. polen Rs. 30 ta gattahata bagayak chora. anika ahulanna one hoda kola epa wenawa.