elakiri porak ne!
ranga_uoc Well-known member Mar 17, 2007 4,465 718 113 Panadura Sep 26, 2011 #42 Maxxa dial ekak... Lankawen nam ithin sup ekak dena ekak na, apita germaniyen thamai wahane ganna wenne Thanks for sharing...
Maxxa dial ekak... Lankawen nam ithin sup ekak dena ekak na, apita germaniyen thamai wahane ganna wenne Thanks for sharing...
Kasunrock619 Well-known member May 18, 2009 16,842 1,459 113 Colombo Oct 7, 2011 #43 niyama kolleka na
rauxz Member Aug 27, 2009 7,393 377 0 හිත ගිය තෑන...... Oct 7, 2011 #44 මෙන්න පොරවල්.. මේ වගේ මොලකාරයෝ පිට රටවල් වලට යන එක නවත්තලා අපේ රටේම අවශ්ය කරන පහසුකම් දෙන්න පුලුවන් නම් අපේ රටටත් හොද අනාගතයක් තියෙයි..
මෙන්න පොරවල්.. මේ වගේ මොලකාරයෝ පිට රටවල් වලට යන එක නවත්තලා අපේ රටේම අවශ්ය කරන පහසුකම් දෙන්න පුලුවන් නම් අපේ රටටත් හොද අනාගතයක් තියෙයි..
Diego97 Member Nov 15, 2008 11,302 644 0 Panadura Oct 7, 2011 #45 woOoow patta kollek neh JAYAWEWA!!!! ape rateth innava neh maxxxxa bullet tikaka