සෞදි වලට වහල් සේවයට යන කාන්තාවෝ
සැ .යු weradila mekamulin dala thiyenne Cooking thread eke admin kenek innawanam eka ain karanna
මු කියන දේත් ඇත්තාක් තියෙනවා නේද ? අන්තිම වෙනකම් අහන්න
කට්ටියගේ අදහසුත් කියන්න
සැ .යු weradila mekamulin dala thiyenne Cooking thread eke admin kenek innawanam eka ain karanna
මු කියන දේත් ඇත්තාක් තියෙනවා නේද ? අන්තිම වෙනකම් අහන්න
කට්ටියගේ අදහසුත් කියන්න

