:shocked::shocked::shocked:
Brandy2020 Well-known member May 15, 2018 20,605 25,958 113 Aug 31, 2020 #323 ඉනා සීන් එකක් නිසා මගේ relation සහෝදරියගේ සියළුම ඉගෙනීම් කඩාකප්පල් වුනා..... ඔතනින් වමනේ කෙරෙව්වා...... ඉනා කවපු ටොපිය වටේ ලොකු සෙම ගුලියක් හැදිලා තිබිලා වමනේ ගියා. Dipresaion, Mental Side effects ඒත් නිසා අදටත් රෝගියෙක්. Reactions: silentsahan
ඉනා සීන් එකක් නිසා මගේ relation සහෝදරියගේ සියළුම ඉගෙනීම් කඩාකප්පල් වුනා..... ඔතනින් වමනේ කෙරෙව්වා...... ඉනා කවපු ටොපිය වටේ ලොකු සෙම ගුලියක් හැදිලා තිබිලා වමනේ ගියා. Dipresaion, Mental Side effects ඒත් නිසා අදටත් රෝගියෙක්.
silentsahan Well-known member Apr 28, 2010 9,737 1 3,658 113 Rajagiriya Aug 31, 2020 #324 Brandy2020 said: ඉනා සීන් එකක් නිසා මගේ relation සහෝදරියගේ සියළුම ඉගෙනීම් කඩාකප්පල් වුනා..... ඔතනින් වමනේ කෙරෙව්වා...... ඉනා කවපු ටොපිය වටේ ලොකු සෙම ගුලියක් හැදිලා තිබිලා වමනේ ගියා. Dipresaion, Mental Side effects ඒත් නිසා අදටත් රෝගියෙක්. Click to expand... aththatama da bn...? wisthare kiyapanko..
Brandy2020 said: ඉනා සීන් එකක් නිසා මගේ relation සහෝදරියගේ සියළුම ඉගෙනීම් කඩාකප්පල් වුනා..... ඔතනින් වමනේ කෙරෙව්වා...... ඉනා කවපු ටොපිය වටේ ලොකු සෙම ගුලියක් හැදිලා තිබිලා වමනේ ගියා. Dipresaion, Mental Side effects ඒත් නිසා අදටත් රෝගියෙක්. Click to expand... aththatama da bn...? wisthare kiyapanko..
KawudaOiBoy Well-known member Apr 27, 2017 347 292 63 Aug 31, 2020 #325 silentsahan said: Click to expand... thanks bro bump karaata.. Reactions: silentsahan