හම්බ පාර්ලිමේන්තු තේරීම් කාරක සභාව

marvin silva

Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    සුදුසුකම් සහිත රාජ්‍ය සේවකයන් වශයෙන් ඇමති හොරුන් ඉදිරියේ නොබියව,කෙලින් අදහස් ප්‍රකාශ කිරීමේ ආදර්ශය.

    තමන්ගෙන් ප්‍රශ්න අහපු දෙකයි පනහේ බැංකු හොරුන්ටයි කොටි ඒජන්තයන්ටයි දෙකට තුනට නැමෙන්න ගියේ නෑ. හොරුන්ට සර් කියන්න ගියේ නෑ.නිලදාරීන් පිට වැරදි පටවල අතහොදගන්න හදපු තක්කඩින්ට පොලව පලන් යන්න උත්තර දුන්න,කෙලින් කතා කරපු,අමාත්‍යංශ ලේකම්තුමනි, ඔබ‍ට ජනතා උත්තමාචාරය! copied

    We Need This Kind Of People!

    64595536-2315929575328208-2461802115069116416-n.png

    :yes::yes::yes:
     

    Bekam

    Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,688
    5,528
    113
    පාර්ලිමේන්තු තේරිම් කමිටුව

    62428910-2242029865846845-8878705232087875584-n.jpg
     

    madmax2016

    Well-known member
  • Nov 16, 2016
    1,384
    642
    113
    Horage Amma gen newei ... horagen ma pena asima... fukenuth hina oiii ... unp gon athal... un hitanne rate innne hena gobbba un kiyala.... traditional unp kaarayentath mole paadennathi hati... lankawema karume tama... sinhalu pakeha badagena innnakan mukuth karanna baha... moka hari Kamak ne unp nam hari... mehema kiiwe ... slfp un changes eka yanne chandrika mahinda sira etc eka eka athal ... but unp parana gon set ekamai ... unta Hetak oni naha... Mona gate gahala hari ellila innawa... genuine naha .... anunge panen Eliya balanawa vitharai... kata ariyoth mininda ... no future plans ... eka ma plan ekai ... Mahinda block karama ati... last plana tama hamba votes tika ganna un okkama union karala eka tanakata votes watta ganna... sigithi plans owa kale iisara.. habai meneta aluth... mun sakkili practices future politicians lata kiyadenawa... en ena rata backwards tama