හාමුදුරුවො සෙල්‍ෆි ගන්න එක අකැපද? කැපද?

XibitZ

Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    Mage muslim yaaluwek innawa machan...U palli yanawa every friday..Dawalta mama dakala thiyanawa aagama gana kiyawanawa computer eke daagena...Nombi th hariyatama allanawa..But u bonawa...Islam agame hatiyata bona eka waradine...ithin u harida waradida?

    eka eyage kemettak itin.

    Islam agame ehema kemaththak karanna kiyala freedom eka denne nehene?

    Shouldn't he be killed or something? :confused:

    :eek::eek::eek: