Mage muslim yaaluwek innawa machan...U palli yanawa every friday..Dawalta mama dakala thiyanawa aagama gana kiyawanawa computer eke daagena...Nombi th hariyatama allanawa..But u bonawa...Islam agame hatiyata bona eka waradine...ithin u harida waradida?
eka eyage kemettak itin.
Islam agame ehema kemaththak karanna kiyala freedom eka denne nehene?
Shouldn't he be killed or something?![]()


