හැත්තෑ හයදාහේ බෙහෙත් පෙත්ත "රජ වැඩ්ඩෙක්" 🤑🤑

Asmodeus

Well-known member
  • Feb 6, 2023
    6,898
    15,705
    113
    Ursa Major
    1737898704566.png


    I remember that last gov bragged about the profitable state of CEB, then you Jeppos insulted to then gov saying what is the point of showing off profits by increasing electricity charges? Ironically, the same happened with your Jeppos gov too. Now your own gov bragged about tax income from rice!

    Sarcastic Chicago Fire GIF by NBC
     

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    View attachment 245732

    I remember that last gov bragged about the profitable state of CEB, then you Jeppos insulted to then gov saying what is the point of showing off profits by increasing electricity charges? Ironically, the same happened with your Jeppos gov too. Now your own gov bragged about tax income from rice!

    Sarcastic Chicago Fire GIF by NBC
    me mona gobba logic ekak da? ube mole meti da kiyapan. Metana wela tiyenne 300 gaanaka behethak 70000kata tender dapu company ekak haraha genapu eka. Haal walai , me beheth wala connection eka mokadda kiyapan?
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,457
    32,184
    113



    me 76000 behetha 300 ganakata ganna puluwan kiyanne balapanko munge profit margin eka?

    mewa regulate karanne kauda?, NMRA, Tender board wala inna un Google karannawat danne nedda?

    mudunata hena gapu kale wechcha deal thamai ithin, wathman anduwa danaganna ona deal dapu gov service unwa dotta danna thiya gaththoth me anduweth okuna game eka denawa
     
    • Like
    Reactions: Rick Sanchezz

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    mudunata hena gapu kale wechcha deal thamai ithin, wathman anduwa danaganna ona deal dapu gov service unwa dotta danna thiya gaththoth me anduweth okuna game eka denawa
    eka ballek eli kare ne. anduwa mokak unat me wage Tender procedure karanna inna un adu gaane google karalawat mewa hoyala balanna danne nedda. Munta padi denne bambu gahanna da ban.
    Me NMRA ekema neda kalin remotely log wela Database eka delete kara kiyala case eka giye?
     

    Asmodeus

    Well-known member
  • Feb 6, 2023
    6,898
    15,705
    113
    Ursa Major
    me mona gobba logic ekak da? ube mole meti da kiyapan. Metana wela tiyenne 300 gaanaka behethak 70000kata tender dapu company ekak haraha genapu eka. Haal walai , me beheth wala connection eka mokadda kiyapan?
    1737903029098.png


    මෙම බහාලුම් සංඛ්‍යාවෙන් 80% පමණ දැඩි රේගු පරීක්ෂාවට ලක් විය යුතු රෙඩ් චැනල් කාණ්ඩයට අයත් වන බව ඔහු සඳහන් කළේ ය.
     
    • Haha
    Reactions: Rick Sanchezz

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,457
    32,184
    113
    eka ballek eli kare ne. anduwa mokak unat me wage Tender procedure karanna inna un adu gaane google karalawat mewa hoyala balanna danne nedda. Munta padi denne bambu gahanna da ban.
    Me NMRA ekema neda kalin remotely log wela Database eka delete kara kiyala case eka giye?
    yes NMRA eke thamai kalin case ekath, gov service wala godak un sthanamaruwak ganiddith thorathuru asthana gatha karanawa, anthimata parana case wala windithayo thawath windawanawa
     
    • Like
    Reactions: Rick Sanchezz

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    View attachment 245735

    මෙම බහාලුම් සංඛ්‍යාවෙන් 80% පමණ දැඩි රේගු පරීක්ෂාවට ලක් විය යුතු රෙඩ් චැනල් කාණ්ඩයට අයත් වන බව ඔහු සඳහන් කළේ ය.
    CEB profit, Haal tax, Container case, uba me wage Gon katha walinda me beheth kathawa justify karanne? 😂😂

    300 ganaka behethak 70000kata gena kota andu karapu un, mewa Regulate karanna hitapu un monawda kare kiyala ubata kalpana wenne nedda?
     

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    beheth valayanne wenama case ekak ! oke behethe generation eka, ekama compny ekada kiyalath blanna one, meka apita katha krnna puluvn deyak neme
    ow company, formula wenas una nam oya kathawa valid ban. ea unata News eke tibbe ekama behetha, kalin 70000ta dipu parana company ekama dn 300 gaanakata denawa kiyala. Thani monopoly ekak tiyagen 2019 -2023 kalaya wenakan 342 million salli kaala mun.