හික්‌කඩුව වැල්ලේ.. මෙන්න හෙළු වැල්ලේ!

wisal

Member
Jul 2, 2009
7,624
759
0
Israel
rata sanskruthiya gana kathakaranawanam Bahutharayak wana baudda aya thamai makata issara welama ath ussanna Muslim aya thamange paul agamika neethi dala watakadulu dala raka gannawa cristiyani ayagen kotasak innawa wadagath widihata inna. Ithiri kitasa (ea ayath cristian) ma dawal samaga baudda ayata wada galapeema hakiyawa wadi aya visasayen sancharaka purawarayak wana hikkaduwa paththa ...
(Eaka mama cristian ayata angilla dik karana ekak namai ) pirisak thamai ma dawal walata pahanna.
anika oya dawal nisa sanskruthiya winasa wanawa kiyala keewata oya dawal Patan gaththa hikka carnival ekan namai colombo wala thiyana casino club gana angapatha vikunanna suddiya namai lankawa kallo ithin ape sanscruthiyata hani wena thana hikka carnival eka namai( mama eaka hondai kiyannaha) namuth apita sanskruthiyata hani wena dawal dahas ganan edinada samajaya dakinna puluwan Ea dawal tika tika nawaththagena giyanam makata wisandumak enawa.
HAbai eka dayak thiyanawa sanskruthiya rakagatha yuthui Mamath inna ethana thami habai eaka patan ganna one kothaninda kiyana eka thamai prasna
 

Kowalski

Member
Jul 22, 2009
676
4
0
-
monawa unath meka liyapu pora lankwe kellek wai suddiyekwai wen karala aduna ganna bari porak kiyala mata therenawa :P
monawa unath po*n sites ban karala loku loku aya karana sellam nam maru...ahinsaka apita thamai mona fun wath neththe :frown:
 

GihanFX

Member
Jan 4, 2008
13,062
483
0
LK/DC
In the 1st place all of those pics are foreigners pics and u cant see any sri lankan girl or boy nude or semi nude, by reading that article i feel most is BS, its like someone who wrote it with other peoples info,
 

Crazy_Mad

Member
Dec 22, 2008
1,964
244
0
In My Home....... :-)
In the 1st place all of those pics are foreigners pics and u cant see any sri lankan girl or boy nude or semi nude, by reading that article i feel most is BS, its like someone who wrote it with other peoples info,

monawa unath meka liyapu pora lankwe kellek wai suddiyekwai wen karala aduna ganna bari porak kiyala mata therenawa :P
monawa unath po*n sites ban karala loku loku aya karana sellam nam maru...ahinsaka apita thamai mona fun wath neththe :frown:

:yes::yes::yes::yes::yes::yes:
 

Hapuwa

Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,175
    3,184
    113
    OYA SAMAHARA SINHALA PATHTHARA LIYANA PONNAYAN WA OWA ATHULATA GANNA EKAI WERADI...Neththnam machn oya wage seen lankawe kochchara wenawada publicity nodunnata...
     

    Djram

    Member
    Mar 23, 2007
    24,304
    1,652
    0
    37
    PaNaDuRa : The City of HeAvEn
    maath dannawa me seen eka...mage yaluwo set ekakuth giya okata...man gaawa unge photos thiyenwa..unuth heluwallen natuwe nathi unata hoda sellam daala thiyenawa..man danna kello godak bilinies pitin inne...mewa nawaththanna ba ban..ape sadacharae dan iwarai...rata gana dukai ban
     

    Djram

    Member
    Mar 23, 2007
    24,304
    1,652
    0
    37
    PaNaDuRa : The City of HeAvEn
    OYA SAMAHARA SINHALA PATHTHARA LIYANA PONNAYAN WA OWA ATHULATA GANNA EKAI WERADI...Neththnam machn oya wage seen lankawe kochchara wenawada publicity nodunnata...

    Ubala wage ewun innakan kohomada lankawe sanskrutiya thiya ganne....man nogyata oke wechcha seen okkoma dannawa..man gawa photoes thiyenwa..ewa danna bari ewa mage yaluwonge hinda....media ekata baninna epa..un naththama ada ape kollo baagayak iwarai
     

    Kowalski

    Member
    Jul 22, 2009
    676
    4
    0
    -
    Ubala wage ewun innakan kohomada lankawe sanskrutiya thiya ganne....man nogyata oke wechcha seen okkoma dannawa..man gawa photoes thiyenwa..ewa danna bari ewa mage yaluwonge hinda....media ekata baninna epa..un naththama ada ape kollo baagayak iwarai
    danna bari nam mata pm karapan :D apith owala wechcha dewal balanna asai.:rofl:
     

    GihanFX

    Member
    Jan 4, 2008
    13,062
    483
    0
    LK/DC
    Ubala wage ewun innakan kohomada lankawe sanskrutiya thiya ganne....man nogyata oke wechcha seen okkoma dannawa..man gawa photoes thiyenwa..ewa danna bari ewa mage yaluwonge hinda....media ekata baninna epa..un naththama ada ape kollo baagayak iwarai


    oya unawatuna pics kiyala hamathanama yanne Form Party ekaka pics wagayak, unawatuna event ekek kisima kenek heluwellan hitiye naha anith eke oya uba kiyana pics wala inna hugak kello badalai inne,
     

    GihanFX

    Member
    Jan 4, 2008
    13,062
    483
    0
    LK/DC
    machan uba hari wen na one

    first time mama oya wage deyak ahuwe lankawe gana

    island path the re eka eka dewal dala thiyanawa 100% aththa nathi ;)

    machan uba inne UK wala uba dannawane pub and clubs gana, lankawe strip club wath nude beaches wath naha, mee nikana sanskuruthiya kiya kiya boruwata haagahana unge wada, ape rate meeta wada prashna tiyenawa, economy is fuck*d up, police acting like dogs, :growl: Jumbo cabinet, no proper oppression to force the government to stop useless spending etc