sirawata.. mata nam yanna puluwan a welawata.. siratwa monwada wenne? choradaඔය පැත්තේ පාන්දර 2ට විතර ගිහින් බලහන්කෝ. මරු මරු දේවල් වෙන්නේ![]()
දවසක් car එක නවත්තගෙන හිටියා යාලුවෙක් pick කරන්න. එක ගෑනියෙක් ඉන්නවා බෝතල් එකතු කරනවා. ඒ ටික වටේ තියාගෙන තමා නිදා ගන්නේ. එතන ඉන්න dial අරකිට සීන් එක දාන්න ඇවිල්ලා දුන්නේ නැති උනාම උන් අර බෝතල් ටික විසික් කරනවා. ආයේ ගිහින් එකතු කරනවා. ඒ අස්සේ අරුන් ඒකිට මරා ගන්නවා. ෆුල් මෙන්ටල්sirawata.. mata nam yanna puluwan a welawata.. siratwa monwada wenne? chorada
meka wenna puluwanvideo dekapu gaman ape kandy bus stand eka kiyala theruna, reta 2.00 ta monwd case eka?
man hiteanne geni mental hospitel ekin penala ethi (Kandy / peradeniya), ekige husband shape karala apahu admint karanna try karanawa wage... He is trying to calm her down for something for sure
------ Post added on Apr 4, 2026 at 3:50 PM
video dekapu gaman ape kandy bus stand eka kiyala theruna, reta 2.00 ta monwd case eka?
man hiteanne geni mental hospitel ekin penala ethi (Kandy / peradeniya), ekige husband shape karala apahu admint karanna try karanawa wage... He is trying to calm her down for something for sure
------ Post added on Apr 4, 2026 at 3:50 PM
අඩේ මම හිතන්නෙ මනුස්සය එක්ක තරහ වෙලා ඇවිල්ල.මේ ගෑනි මාස ගානක් මෙතන ඉන්නේ. 613 දිගන බස් නවත්වන තැන.
දවසක් දවල් මම ඔතනින් යද්දි මේ ගෑනි වමන කරකර හිටියා. දවල් වෙලාවෙත් මේ හුත්ති මිනිස්සු යන පාරේ බුදි .

possuda bn ehenam me ohoma kiss didi inne na ban.. oluwa atha gala confident allanawa.. mu me wena magulakඅඩේ මම හිතන්නෙ මනුස්සය එක්ක තරහ වෙලා ඇවිල්ල.![]()