හිඟන ගෑනියෙක්ට පාඩුවේ ඉන්න දෙන්නෙ නැති හැටි

Candid-B

Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,405
    1
    62,041
    113
    Mother Earth
    ඒ කවුද බන් ඒ ගෑනි. :unsure: ලංකාවෙ ගෑනියෙක් නෙමෙයිද කොහෙද. මිනිහත් ලංකාවෙ නෙමෙයි. 🤷‍♂️
     

    madboyxxx

    Well-known member
  • Feb 22, 2010
    486
    418
    63
    Kandy
    sirawata.. mata nam yanna puluwan a welawata.. siratwa monwada wenne? chorada
    දවසක් car එක නවත්තගෙන හිටියා යාලුවෙක් pick කරන්න. එක ගෑනියෙක් ඉන්නවා බෝතල් එකතු කරනවා. ඒ ටික වටේ තියාගෙන තමා නිදා ගන්නේ. එතන ඉන්න dial අරකිට සීන් එක දාන්න ඇවිල්ලා දුන්නේ නැති උනාම උන් අර බෝතල් ටික විසික් කරනවා. ආයේ ගිහින් එකතු කරනවා. ඒ අස්සේ අරුන් ඒකිට මරා ගන්නවා. ෆුල් මෙන්ටල් 😂
     

    ruvi777cute

    Well-known member
  • Sep 25, 2014
    2,110
    894
    113
    33
    Srilanka
    video dekapu gaman ape kandy bus stand eka kiyala theruna, reta 2.00 ta monwd case eka?


    man hiteanne geni mental hospitel ekin penala ethi (Kandy / peradeniya), ekige husband shape karala apahu admint karanna try karanawa wage... He is trying to calm her down for something for sure
    ------ Post added on Apr 4, 2026 at 3:50 PM
     

    chullahattipadopana

    Well-known member
  • Oct 4, 2022
    1,190
    1,231
    113
    video dekapu gaman ape kandy bus stand eka kiyala theruna, reta 2.00 ta monwd case eka?


    man hiteanne geni mental hospitel ekin penala ethi (Kandy / peradeniya), ekige husband shape karala apahu admint karanna try karanawa wage... He is trying to calm her down for something for sure
    ------ Post added on Apr 4, 2026 at 3:50 PM
    meka wenna puluwan
     

    Jihadi john

    Well-known member
  • Aug 22, 2024
    4,434
    8,593
    113
    video dekapu gaman ape kandy bus stand eka kiyala theruna, reta 2.00 ta monwd case eka?


    man hiteanne geni mental hospitel ekin penala ethi (Kandy / peradeniya), ekige husband shape karala apahu admint karanna try karanawa wage... He is trying to calm her down for something for sure
    ------ Post added on Apr 4, 2026 at 3:50 PM


    මේ ගෑනි මාස ගානක් මෙතන ඉන්නේ. 613 දිගන බස් නවත්වන තැන.

    දවසක් දවල් මම ඔතනින් යද්දි මේ ගෑනි වමන කරකර හිටියා. දවල් වෙලාවෙත් මේ හුත්ති මිනිස්සු යන පාරේ බුදි .
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,405
    1
    62,041
    113
    Mother Earth
    මේ ගෑනි මාස ගානක් මෙතන ඉන්නේ. 613 දිගන බස් නවත්වන තැන.

    දවසක් දවල් මම ඔතනින් යද්දි මේ ගෑනි වමන කරකර හිටියා. දවල් වෙලාවෙත් මේ හුත්ති මිනිස්සු යන පාරේ බුදි .
    අඩේ මම හිතන්නෙ මනුස්සය එක්ක තරහ වෙලා ඇවිල්ල. :(
     
    • Sad
    Reactions: Inigo Montoya