matath oya lede thibba. mamanan english beheth kare. masa 5kin withara adui
wdpats Active member Feb 14, 2014 679 41 28 Mar 26, 2014 #21 matath oya lede thibba. mamanan english beheth kare. masa 5kin withara adui
delmar Well-known member Oct 29, 2007 27,269 3,865 113 හැමතැනම Mar 26, 2014 #22 Godak pin sidda wei ubata mee wage dewal mee community eke share karata
kendaraya Active member Jul 14, 2010 146 35 28 Mar 31, 2014 #24 delmar said: Godak pin sidda wei ubata mee wage dewal mee community eke share karata Click to expand...
delmar said: Godak pin sidda wei ubata mee wage dewal mee community eke share karata Click to expand...
Nu1Dnk Well-known member Jan 23, 2010 10,216 2,433 113 43 In our own place..... Mar 31, 2014 #26 bump...
deanXX Well-known member Oct 15, 2013 21,589 16,440 113 Apr 1, 2014 #27 අඩෝ මගෙත් ඊයේ රෑ ඔලුව පැලෙන්න රිදුණා.අද උදේ ඉතින් ඔලුවේ එක පැත්තක් රිදෙනවා..මෙහෙම උනාමයි..මොකක්ද දන්නේ නැහැ හේතුව.
අඩෝ මගෙත් ඊයේ රෑ ඔලුව පැලෙන්න රිදුණා.අද උදේ ඉතින් ඔලුවේ එක පැත්තක් රිදෙනවා..මෙහෙම උනාමයි..මොකක්ද දන්නේ නැහැ හේතුව.
T thari_on Junior member Dec 9, 2011 103 2 18 Jul 30, 2014 #28 mata hariyatama thena kiyapanko? kiyak withara yanawada?
C cshapegt Well-known member Apr 22, 2010 2,775 436 83 Jul 30, 2014 #29 kochara kal behath gathada..??
sarinda100 Well-known member Feb 13, 2010 1,708 545 113 colombo Jul 30, 2014 #30 phone number eka wada karane na ban Last edited: Jul 30, 2014