හෙට විවෘත වීමට නියමිත මධ්‍යම බස් නැවතුම් පොළේ අද සිමෙන්ති දමයි!

SimMaster

Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    රණවිරුවන්ට අපහස කරන බයි පිම්පියෙක් මූ.

    මේක ප්‍රතිසංස්කරණය කලේ අපේ ගුවන් හමුදාවේ රණවිරුවෝ. උබ කියන්නේ අපේ රණවිරුවෝන්ට පිලිවෙලකට වැඩක් කරන්න බෑ කියලද.

    කාලකන්නි කලවං බයි බල්ලෙක් උබ
     

    HK-PR

    Well-known member
  • Aug 26, 2010
    822
    563
    93



    ඊයා බන් අනුර.. මොනවද හුත්තෝ මේ වැඩ ? මෙහෙම ටයිම් ලයින් එහෙකට​

    Construction කරලා තියෙනවා ද? Construction complete කරන්නෙ stages වලට. Main stage එක ඉවර වුණාම තමයි අනික් ඒවා කරන්නේ,
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,810
    17,030
    113
    1000020854-jpg.254762
     

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,762
    5,004
    113
    එලොවටත් නැති මෙලොවටත් නැති බොරු වැඩක්😢
    මේකනම් බයිය කුහක කමට කියන්නෙ. මේක වැඩක් ඇති හොඳ වැඩක් අපි මේ කියන්නෙ වැඩේ හරියට කරල ඕන විවෘත කරන්න.
     
    • Haha
    Reactions: Inigo Montoya

    Naughty_kiththa

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    2,565
    3,163
    113
    අපරාදේ හැබැයි, හදන එකේ එකපාරම Bus Stand දෙකයි, කෝච්චියයි එකතු කරලා Multimodel Center එකක් ගහන්න තිබ්බා. අනවසර ඉදිකිරීම් ටිකක් කඩලා වැඩේ හරියට කරානම් මාර වටිනවා.
    කොටුව එහෙම කරන්න ලොකු වැඩියි නේද. දැනටමත් bus halt තැන් තැන් වලනේ
     

    jjpala

    Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,848
    3,026
    113
    colombo
    මෝනා හරි කරලා හැදුවා වගේ නෙමේ හොදට නඩත්තු කරන්න ඕනේ cctv ඇනිම මනම් ඔක්කොම එක්ක. අපේ අයියිලාගේ වැඩ දන්නවා නේ.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    මේකනම් බයිය කුහක කමට කියන්නෙ. මේක වැඩක් ඇති හොඳ වැඩක් අපි මේ කියන්නෙ වැඩේ හරියට කරල ඕන විවෘත කරන්න.
    ලාල් සහොදරයාගේ ගෙදරට මිට වඩා හොදට වියදම් කරලා හදලා තියෙනවා🤣🤣
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    අන්න ඒ කියපු නිසා තමා තදියමේ මේ ඉවර කරන්න හදන්නේ. ඉවර කරනවා නෙමෙයි ඉවර වුනා වගේ පෙන්නනවා. ඒත් වැඩ තාම බාගෙට. බලපන් කේබල් මැනේජ්මන්ට්..


    Penne nene mukuth
     

    Tonto

    Well-known member
  • Apr 23, 2023
    4,899
    4,854
    113
    මැදපෙරදිග යුද්ධය නිමාකොට ලෝකය එක්සේසත් ඛර කොළඹට ඉස්තරම් ස්මාට් හුවමාරු මධ්යස්තානෙකුත් දෙන එතුමාට උනුහුම් සුබපැතුම්
    ආලකම්දා හොටෙල් සේවක පිරිස
     

    Lionzzz

    Well-known member
  • Jan 18, 2014
    3,582
    1
    3,604
    113
    Earth
    කොටුව එහෙම කරන්න ලොකු වැඩියි නේද. දැනටමත් bus halt තැන් තැන් වලනේ
    එහෙමත් නෑ නේද? අඩුමගානේ, SLTB & Private එකේ දුර ගමන් ටික පොඩ්ඩක් එහාට ගෙනිහිල්ලා, කොළබ අවට බස් ටික වත් Station එක ගාවින්ම ගහන්න විදියක් හදන්න තිබ්බා. නැත්නම් Sky Bridge / Underground Bridge එකකින් තැන් ටික Connect කරානම් වටිනවා.

    හැබැයි අපේ Train Station එක ගාව තියෙන සමහර ඉදිකිරීම් වලට වන්දියක් හරි ගෙවලා අයින් කරලා වැඩේ කරානම් වටිනවා.
     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,886
    15,217
    113
    35
    Spain
    ලකුණු දාගන්න ප්‍රොජෙක්ට් වලට ඕන කාලෙ නොදී රෂ් කරල වැඩෙත් බාගෙට කරල ගූ ගාගන්න යන්නෙ. මිනිස්සුන්ට ඕක හෙටම ඕන නෑනෙ කාලෙ අරගෙන වැඩේ හරියට ඉවර කරපංකො
    මේකනම් බයිය කුහක කමට කියන්නෙ. මේක වැඩක් ඇති හොඳ වැඩක් අපි මේ කියන්නෙ වැඩේ හරියට කරල ඕන විවෘත කරන්න.
    එකම ත්‍රෙඩ් එකේ කතා දෙකක්. මෙතන මුන් කරලා තියෙන්නේ පේන්ට් ගාල කැඩුණු බිඳුණු තැන හදපු එක විතරයි. ඕක මහා සංවර්ධනයක් නෙවේ. කලින් එකෙක් කිව්වා වගේ ප්‍රයිවෙට් එකයි ලංගම එකයි දුම්රියයි එකතු කරලා මල්ටි මුඩ් ට්‍රාන්ස්පෝට් හබ් එකක් හැදුව නම් ඔන්න වැඩක් කළා කියන්න පුළුවන්.
     
    • Like
    Reactions: Lionzzz

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,968
    113
    මුඩුක්කු කඩ ගෙනල්ල අටෝ ගත්ත ගමන් ඉවරයි ඔය ලස්සන. රු. 500 ට room දෙන පොට් එහෙම තිබ්බ ඉස්සර. ලංකා බැංකුවේ ඉඩමක් ලු නේද?

    අපරාදේ තට්ටු 10ක විතර building එකක් ගහලා tech city එකක් කරන්න තිබ්බා.
     

    Lionzzz

    Well-known member
  • Jan 18, 2014
    3,582
    1
    3,604
    113
    Earth
    අන්න ඒ කියපු නිසා තමා තදියමේ මේ ඉවර කරන්න හදන්නේ. ඉවර කරනවා නෙමෙයි ඉවර වුනා වගේ පෙන්නනවා. ඒත් වැඩ තාම බාගෙට. බලපන් කේබල් මැනේජ්මන්ට්..




    කෝටි ගානක් වියදම් කරපු එකේ රුපියල් 500 - 1000ක් වියදම් කරලා කේස්න් කෑල්ලක් හොයාගන්න බැරිව්ච්ච හැටි. අඩුමගානේ Conduit බටයක්වත්.

    මුඩුක්කු කඩ ගෙනල්ල අටෝ ගත්ත ගමන් ඉවරයි ඔය ලස්සන. රු. 500 ට room දෙන පොට් එහෙම තිබ්බ ඉස්සර. ලංකා බැංකුවේ ඉඩමක් ලු නේද?

    අපරාදේ තට්ටු 10ක විතර building එකක් ගහලා tech city එකක් කරන්න තිබ්බා.


    ඔය ඉඩං ඔයවිදියට පාවිච්චි කරන එක සිරාවටම අපරාදේ සහ පවු. මිනිස්සුන්ට මීට වඩා දෙයක් කරලා දෙන්න තිබ්බා. ඔතන Private Sector එකට දීලා එකෙන් Bus stand එකයි Shopping Center එකකුයි දෙකක් ගොඩදාගන්නත් තිබ්බා.
    ------ Post added on Apr 8, 2026 at 3:44 PM
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,672
    50,038
    113
    සේදවත්ත
    සිමෙන්ති වේලෙන්න කොච්චර කල් යනවද . ඇයි ? වේලිලා නොතිබුනොත් පනින්න .. කල්පනාකරල බලන්න
     

    Nanosudha

    Well-known member
  • Dec 28, 2012
    5,165
    4,937
    113
    අද සිමෙන්තී දානවා හෙට ඕප්නින්ග්.. තීන්ත ගානවා.. පාස්සනවා... තණ පිඩලි අල්ලනවා... කපරාරු ගහනවා.. වයරින්ග් කරනවා... තාම ටකරන් වටේට.. දූවිල්ල්ල එකයි.. මෙහෙමද හුත්තෝ බාර ගත්තු වැඩක් හෑන්ඩ් ඕවර් කරන්නෙ
    Uba campus ekak gin nedda :lol: ;
    ehema tama ehe karanne
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,661
    125,269
    113
    දෙහිවල
    යකෝ මමත් අගයපු වැඩක්.
    වෙලාව අරන් කරන්න තිබ්බා. අඩුගානේ මිට්ටෝ ටික හිස තෙල් ගාගෙන වැඩට එද්දී කොලබට