හෙට සිට ලංකාවේ සියලුම දුරකථන ගාස්තු වෙනස&#3530

Mylover

Banned
Feb 5, 2013
439
65
0
Boralla
හෙට සිට ලංකාවේ සියලුම දුරකථන ගාස්තු වෙනස&#3530

හෙට උදෑසන සිට ලංකාවේ සියලුම ජංගම දුරකථන ගාස්තු වෙනස් වෙනවා කොල්ලනේ .
ඒ අනුව ලංකාවේ මොන නෙට්වර්ක් එකකින් මොන නෙට්වර්ක් එකකට ගත්තත් රු 1.50 ක ස්ථාවර ගාස්තුවක් අය කරනු ඇත .

ඒ කියන්නේ හෙට ඉදන් ලංකාවේ කොහෙට ගත්තත් 1.50 යි.

දැනටමත් මොබිටෙල් ඩයලොග් වලට නම් මේ මෙසේජ් එක ඇවිල්ල තියෙන්නේ .
තවම එයාර්ටෙල් නම් ආවේ නැහැ .

ජාලය ඇතුලත .
ජාලයෙන් පිටත .

ඒ කතන්දර නැහැ හෙට ඉදලා . :yes:

අනේ මන්ද . :confused:
මේක හොඳ ද නරකද ? :sorry: :D

මොකද හිතෙන්නේ ? :confused:

5vddef.jpg
 

OpenSpace

Well-known member
  • Oct 3, 2008
    2,791
    1,306
    113
    Mars
    godak aya dialog ne ban, ethin mata nam gana wadi wena eka thama wenne.

    new government eka epa wenava ban:angry:
     
    Last edited:

    Google_Boy

    Banned
    Jun 14, 2015
    3,599
    250
    0
    On Probation with GPS Anklet
    ඉතින් බන් දැන් තියෙන්නේත් එහෙමනේ. D2D 1.50 යි. D2Other 2.50 යි. නේ.. එක්සිස්ටින්ග් පැකේජ් වලට අදාල නැද්ද? බ්ලාස්ටර් එක එහෙම වෙනස් වෙනවද? මට මැසේජ් ආවේ නැ.
     

    Mylover

    Banned
    Feb 5, 2013
    439
    65
    0
    Boralla
    ඉතින් බන් දැන් තියෙන්නේත් එහෙමනේ. D2D 1.50 යි. D2Other 2.50 යි. නේ.. එක්සිස්ටින්ග් පැකේජ් වලට අදාල නැද්ද? බ්ලාස්ටර් එක එහෙම වෙනස් වෙනවද? මට මැසේජ් ආවේ නැ.

    සිංහල තේරෙන්නේ නැද්ද බන් ?
    හෙට ඉදලා ඔක්කොම එකම ගාස්තුවක් .
    1.50 හැම එකකටම :yes:
     

    Google_Boy

    Banned
    Jun 14, 2015
    3,599
    250
    0
    On Probation with GPS Anklet
    සිංහල තේරෙන්නේ නැද්ද බන් ?
    හෙට ඉදලා ඔක්කොම එකම ගාස්තුවක් .
    1.50 හැම එකකටම :yes:

    ඇමිනෙනවා. සොරි බන්, තෙරුනේ නැ ඔයි. වයසක මිනිස්සුනේ.. ඉතින් කියහන්කො ඔය ඉලව්ව පරන පැකේජ් වලටත් අදාලද කියලා ඉතින්?
     

    Niko Boy

    Well-known member
  • Nov 6, 2015
    1,973
    1,024
    113
    Sri Lanka
    හෙට ඉඳන් වෙනස් වෙනවා.. අලුත් පැකේජ් එකට මාරු වෙනවනම් #147# dial කරන්න කියලනේ කියන්නේ... තියන ඒවාට කැමති නම් මාරු වෙන්න පුළුවන්... අලුතෙන් මිලදී ගන්න ඒවාට අලුත් චාර්ජ් එක..​
    :yes::yes::yes:
     

    dileeshakr

    Well-known member
  • Jan 9, 2009
    3,600
    656
    113
    127.0.0.1
    මොබිටෙල් වලට ආවා. ඒක activate නොකලොත් පරණ rates ම තමයි මන් හිතන්නේ. ;)
     

    FreeZingHeart

    Member
    Jan 6, 2016
    702
    165
    0
    හොදයි නෙ යකෝ
    දැන් වෙන සමාගම් වල සිම් තියෙන උන්ට කතා කරන්න විනාඩියට 2.33ක් යනවා
    1.50ක් වෙනවා කියන්නේ අපිට ලාභයි
    :love: