හෙල කුමරියන් කෙලසෙන දෙමල බල්ලා

rabuton

Banned
Feb 8, 2012
372
66
0
හෙල කුමරියන් කෙලසෙන දෙමල බල්ලා

කිලි මහරජාගේ බඩු ගැහිල්ලට බඩු තේරීම ඇරබේ


date.png
8:00 PM
user.png
Elakiri News
comments.png
3 comments Email This BlogThis! Share to Twitter Share to Facebook http://www.blogger.com/share-post.g...641100&postID=5982734729957995277&target=buzz



කිලි මහරජ යනු සිරස TV මාධ්‍ය ජාලයේ අධිපතියාය මොහුගේ සිරස TV ආයතනය ලාබ නොලබා දිව්වත් මොහුට කමක් නැත මිට හේතුවී ඇත්තේ මොහු සිරස TV ඔස්සේ ලබා ගන්නා අතල් එක මුදලට ගැනීමට නොහැකි වීමයි. කන්‍යාවියන් සමග ලිංගිකව එක්වීම වඩාත් ප්‍රිය කරන මොහු ඒ සදහා ආරම්ඹ කරන ලද 'සිරස කුමරිය' තරගය නැවතත් ආරම්ඹ කොට ඇත. ගියවර සිරස කුමරිය තරගකරුවන්ගේ නිරුවත් vedio දර්ශන අන්තර්ජාලය හරහා පවා ජනතාව අතට පත්විය. ලංකාවේ මෝඩ අම්මලා තාත්තලාගේ දුවරු මෙම සිරස කුමාරි තරගයට ගොස් තම කන්‍යාභාවය පුදකොට ලබා ගන්නා ජනප්‍රියත්වය වටිනා නිසා කිලි මහරාජා වැනි මානසික රෝගීන් තවමත් අප අතර සිටී. ලංකාවේ දිනපතා දුෂණය වන තරුණියන්ට අමතරව කිලි මහරාජා නිත්‍යානුකුලව දුෂණය කරන තරුණියන් ගැන කතා කරන්නේ කීයෙන් කී දෙනාද? ඔබත් ඔබේ දරුවා දියණියව මෙවැනි පාපතරයන්ට බිලිදෙනවද කියා සිත බැලිය යුතු කාලය පැමිණ ඇත. මෙම තරගාවලිය තුල සිරස TV කැමරාකරුවගේ සිට නිෂ්පාදකවරු හොද කෑලි කිලි මහරාජා සදහා යවා පාරිබෝජනය කිරීම ප්‍රසිද්ද කරනයකි
1790550_f520.jpg


 

wisal

Member
Jul 2, 2009
7,624
759
0
Israel
ඕවට දරුවෝ යවන අම්මලා තාත්තලා දැනුවත් කරන්න ඕනේ
 

001flyD

Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,729
    113
    Mahanuwara
    කිලි මහරජා ලංකාවේ නෙමෙයි මම දන්න තරමට ඉන්නෙ UK නැත්තන් AUSSI වල
     

    buddikahl

    Member
    Nov 16, 2011
    1,110
    132
    0
    UVA
    maduu bogahawaththa dena aathal eka nam mona kumariyata wath denna be...me loke inna asaranama pirimiya thamai okige miniha....
     

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    good post

    good post...mehema kelin katha karana kollo innawa dakina eka sathutui ban


    Kili kiyana eka kese wethath me kello tikata business karayo nam wadey denawa..mun tv eke pennapu gaman un wade set karagannawa..mewata under age kelloth enawalu..ane manda munta pissu...

    Balapan sirasa lankawata kala winase..lankawe ganu sampurnayen wal kala..dan piriminta wada gahanu wal wela ...bus wala breast eliyata dagena aunty la pawa seat wala edagena yanne..ethana hitan inna ewunta nipple pawa penawa..ethin mewa balala form wela wayasaka ewun podi kello allan abuse karanawa..mewa nisa form wena ewun abuse rape karana ekath waradi ..wayasaka ewunwa chuun karana ganuth waradie..

    mehema giyoth 2015 wenakota lankawe ganu udukaya niruwathwama yai parey..sirasa tv eke modelin show walata pennana adum mun mehe office adinneth..

    Anik sellama tamai wedding...wedding sampurnayen.,,subasiri,,anamanan walin business karala..ada couple eka thola dana ewa..wisky gahana ewa,,redi kadagena dance karana ewa,,breast 3/4 eliye hitinna saree andala bride pennanne..

    anik sellama pansal wala wedding..pansaleyma photo shoot ekata denna thola danawa ekasiya ganata..
     

    uzi101

    Member
    Dec 7, 2011
    1,677
    172
    0
    වැඩ්ඩා;12298527 said:
    ඔකට යවන අම්මලා තාත්තලාට තමා මුලින්ම ගහන්න ඔනේ ර්‍!!!!1 :angry::angry::angry:
    • ඒක නම් ඇත්ත. තමන්ගේ දරුවන් ගැන වගකීම තියෙන්නේ අම්මලා තාත්තලාට නේ. යැව්වේ නැත්නම් වැඩේ හරිනේ