Otanin neda gagawal 4ma patan ganne?owa nikan thiyala wadak na wikunala hari daanna oni. prime lands ekata hari deela
Otanin neda gagawal 4ma patan ganne?owa nikan thiyala wadak na wikunala hari daanna oni. prime lands ekata hari deela
Ne oka tama anotatta lake eka buduhmaduruwange,dambulle adala tiyenawaa adam's peak
විකුන විකුන කන එක කරන්න ඔන එකෙක්ට පුලුවන්.ඒ මනුස්සයට පාඩුවෙ ඉන්න දීපල්ලකො බන්. උබල රනිල් මහත්තය එක්ක මෙච්චරම තරහ ඇයි බන්. නන්දසේනයට කොරගන්න බැරුව තිබුන රටේ, පෝලිම් නැති කරලා තෙල් ටික ගෑස් ටික වෙලාවට දෙන නිසාද
එයාට පෙන්නේ ෂා Gala’s peak තමයි.a adam's peak
එ ඔක්කෝම රනිල් ගේ….. ගේ….. යාලුවෝ මල්ලි
ඒ මනුස්සයට පාඩුවෙ ඉන්න දීපල්ලකො බන්. උබල රනිල් මහත්තය එක්ක මෙච්චරම තරහ ඇයි බන්. නන්දසේනයට කොරගන්න බැරුව තිබුන රටේ, පෝලිම් නැති කරලා තෙල් ටික ගෑස් ටික වෙලාවට දෙන නිසාද
ඕක පුරා හෝටල් හදන්න ඕන.
කැපිටලිසම් තමයි එකම විසඳුම.
hadanna ona thamai, eth profit eka maha bandagarayata ena widiyata, nathuwa eka eka biz karayange account walata yana widiyata newei.
lankawe wela thiyenne rajaye ewa biz karayanata denawa, ita passe okun bank loan gahala hotel hadala profit eka okun gannawa, anthimata ara billion ganan gaththu loan ekath polla.