Still try. Wife not like.A
N
A
L
S
E
X
Thuwakkuwak thiyena ekek hamba wenakal oya sellam karayi thopiරෑට පාරෙ මිනිස්සු බය කරනවා දෙන්නම පදුරු අස්සේ ඉදගෙන බීල එන උන් , රෑ වැඩ ඇරිල එන උන්ව , පවුඩර් , පිටි වගේ දෙයක් ගාල පරණ බෙඩ්ශිට් එකක් දාගෙන
කඩවල් වලින් ටොපි චොකලට් වගේ පොඩි අයිටම් එකක් ගල් කරනවා මිශන් ඉන් පොසිබල් වගේ
හොර පොල් , ගඩා ගෙඩි කඩා අච්චාරු දානව
බල්ලගේ ඇගේ පාට ගානව
රා මුට්ටියක් එක්ක මයියොක්කයි ඌරුමසුයි කනවා පස්සේ වමනේ දානව සමහරදාට එක්කෝ ඩෝප් වෙනවා
ගුලි කාල පච කිය කිය හිනා වෙනවා
එක එක රටවල කෑම රෙසපියක් අරන් හදන්න බලනවා , කොටින්ම නානව
රෑට වහලේ ඉදන් හූ කියනවා
උබලා නම් මිනිස්සු වෙන්න බෑ බන්රෑට පාරෙ මිනිස්සු බය කරනවා දෙන්නම පදුරු අස්සේ ඉදගෙන බීල එන උන් , රෑ වැඩ ඇරිල එන උන්ව , පවුඩර් , පිටි වගේ දෙයක් ගාල පරණ බෙඩ්ශිට් එකක් දාගෙන
කඩවල් වලින් ටොපි චොකලට් වගේ පොඩි අයිටම් එකක් ගල් කරනවා මිශන් ඉන් පොසිබල් වගේ
හොර පොල් , ගඩා ගෙඩි කඩා අච්චාරු දානව
බල්ලගේ ඇගේ පාට ගානව
රා මුට්ටියක් එක්ක මයියොක්කයි ඌරුමසුයි කනවා පස්සේ වමනේ දානව සමහරදාට එක්කෝ ඩෝප් වෙනවා
ගුලි කාල පච කිය කිය හිනා වෙනවා
එක එක රටවල කෑම රෙසපියක් අරන් හදන්න බලනවා , කොටින්ම නානව
රෑට වහලේ ඉදන් හූ කියනවා
Umba feelo use kalada?Movie ekak balanna palayan. Beach ekakata palayan (beach side hotel ekakata or restaurant ekakata palayan kuddo wada denawa naththan)
Feelo eke hotel deals, meal deals, travel deals denawa. ewa balala claim karala adu ganata hoda fun ekak ganin
Ella wage hoda mountain view ekak thiyena paththakin hotel ekak book karala dennath ekka drink ekak dapan view eka balana gaman. chill wela fuck karapan .
Lokanthe paththe bike ekakaka palayan. patta view eka
බොරින් උනාම ඔයිට වඩා පිස්සු නටනව බන් . කැරෝකේ කරනවා, නටනවා , සෙස් උනත් අමුතුවට කරනවා කාර් එකේ උකනවා ඒමඋබලා නම් මිනිස්සු වෙන්න බෑ බන්
ඔක්කම අපේ ගෙවල් මායිමේ කරන්නේ බන්Thuwakkuwak thiyena ekek hamba wenakal oya sellam karayi thopi
Ou eke voucher ekak denawa. api e hotel eka hari restautant eka hari contact karala kiyanna one feelo voucher eka claim karanna one kiyala reservation eka danna one.Umba feelo use kalada?
Process eka kiyapan. Eke kiyanawa ne deal Eka purchase karala passe hotel ekata call karala arrange kara Ganna kiyala
discovery channel ekath pornhub wage thamai hari widihata baluwothYakshaya me dawas wala animal sex wage balanne.![]()
ආර්ථික ප්රශ්න අරවා මේවා එක්ක හැමෝම වගේ ස්ට්රෙස්ෆුල් ලයිෆ් එකක් ගෙනියන්නේ.
බැදපු එළකිරියොන්ගෙන් අහන්නේ ට්රිප් & ඩේ අවුට් යාම, අරවා මේවා කෑම , ශොපින්හ් යෑමට අමතරව ෆැමිලි ලයිෆ් එකේ ඒකාකාරී බව නැතිකර ගන්න වැඩි වශයෙන් එන්ජෝයි කරන්න කට්ටිය මොනවද අනුගමනය කරන ක්රියාමාර්ග & ටිප්ස් ?
වයිෆ් වැඩිය IT සයිඩ් එක දන්නේ නෑ.හැබැයි ලගකදි ඉදලා හෙන උනන්දුයි ඔන්ලයින් සල්ලි හොයන වැඩ වලට , යූටුබ් වලට.මාවත් සෑහෙන්න උනන්දු කරනවා ඕන්. ඒක නම් අමුතුම වෙනසක් දැන් ගොඩ යන්නමයි හිත. ❤❤මචන් උබලට ආර්ථික ප්රශ්න තියෙනවා නම්, ඒ ප්රශ්න අමතක කරලා ඔහේ ඉන්නෙ නැතුව දෙන්නත් එක්ක එකතු වෙලා ඒවටත් පිලියම් හොයපන්.
ඒතකොට ඔය ඒකාකාරී බවත් නිකන්ම නැති වෙලා යයි.
ninda tharam sapa deyak nah wada karana family ehekata.. 
මේවා උනත් එකම අච්චුවෙන් කරන් නැතුව වෙනස් දේවල් කරපන්.ට්රිප් & ඩේ අවුට් යාම, අරවා මේවා කෑම , ශොපින්හ් යෑම