ලොක් වෙන්න ඇත්තේ උබ VPN දාගෙන යන හින්දා.
ලොක් වෙන්න ඇත්තේ උබ VPN දාගෙන යන හින්දා.
ලොක් වෙන්න ඇත්තේ උබ VPN දාගෙන යන හින්දා.
ow pages ban karala nha loku pages serama temp unpublished karala
hoda weade hora account hadana eunta
lock wenne report karapuwama newe ban fb spam detection. report nam disable wenne.
oya free vpn wala ips shared . ithin kalin oya ip eken giyapu un spam karala nam ube accounts lock wenawa.
ලොක් වෙන්න ඇත්තේ උබ VPN දාගෙන යන හින්දා.
වීපීඑන් ගියාම ලොක් වෙනවා බන්
dan ubala vpn dagena yanne nadda

unrecgnicd login notification on nisa
location change wena kota account eke security ekata lock wenawa


ජිවිතෙට VPN එකක් පාවිච්චි කරලා නැති ගොඩක් අයගෙ අකවුන්ට්ස් මේ දවස් වල බ්ලොක් උනා,
ෆේස් බුක් එකේ ලොරි ටෝක් දෙන ඔස්තර්ලා ගොඩක් අඩු එකයි මේ දවස් වල, බලද්දි ඔක්කොම ඉදලා තියෙන්නෙ 49 DATA card වලින් රට හදන්න හදපු අය,
කේස් එන්නත් කලින් නිකන් ජොලියට හරි VPN එකකින් ඉදලා හිටලා හරි ලොග් වෙලා තිබ්බ අකවුන්ට්ස් වලට කිසිම අව්ලක් නැ, නිකං වර්නින්ග් එකක් වත් ආවෙ නැ,

lock wenne report karapuwama newe ban fb spam detection. report nam disable wenne.
oya free vpn wala ips shared . ithin kalin oya ip eken giyapu un spam karala nam ube accounts lock wenawa.
ජිවිතෙට VPN එකක් පාවිච්චි කරලා නැති ගොඩක් අයගෙ අකවුන්ට්ස් මේ දවස් වල බ්ලොක් උනා,
ෆේස් බුක් එකේ ලොරි ටෝක් දෙන ඔස්තර්ලා ගොඩක් අඩු එකයි මේ දවස් වල, බලද්දි ඔක්කොම ඉදලා තියෙන්නෙ 49 DATA card වලින් රට හදන්න හදපු අය,
කේස් එන්නත් කලින් නිකන් ජොලියට හරි VPN එකකින් ඉදලා හිටලා හරි ලොග් වෙලා තිබ්බ අකවුන්ට්ස් වලට කිසිම අව්ලක් නැ, නිකං වර්නින්ග් එකක් වත් ආවෙ නැ,

