සැකකරු තමා ගැහැනු ළමයෙක් ලෙස පෙනී සිටිමින් ෆේස් බුක් මගින් මිත්රවූ පාසල් සිසුවියන් හා තරුණියන්ද වංචනික ලෙස ආදරය පෙන්වා රවටා නිරුවත් ඡායාරූප ගෙන්වා ගෙනත් තිබෙනවා.
mechara modada
mechara modada
පෙම්වතුන්ගේ ආදරේ තුළ sex එකක් තියෙනවා, ඉතින් කොල්ලා ඇහුවම සෙක්ස් කරන්න, කෙල්ල බෑ කියන්නේ නෑ ගොඩක් විශ්වාස කරනවා නම්. අනික කෙල්ලෝ වුනත් රහත් වෙලා නෑ නේ, උන්ටත් හැගීම් තියෙනවා. උනුත් කැමතියි sex වලට. කෙල්ලත් sex වලට කැමතියි නම්, කෙල්ල කොල්ලව විශ්වාසත් කරනවා නම්, කෙල්ල කොල්ලට ආදරේත් කරනවා නම් ගොඩක් කෙල්ලෝ බෑ කියන්නේ නෑ. සමහර විට කෙල්ලම කොල්ලව sex වලට අඩගහලා ගනියි.
meka USA, Thailand newine bn, pinakata hari pawakata hari api Lankawene ipadila thiyenne
oka wena rataka una nm kisi ganak wath ne katawath 
මම දැන් search කරලා හොයාගත්තා, නමුත් බන් ඒකට අනුව නම් කොල්ලා කෙල්ලව රවට්ටපු බවක් පේන්නේ නෑ, දෙන්නම බොහෝම උනන්දුවෙන් වගේ record කරනවා වගෙයි පේන්නේ. ඒ කියන්නේ දෙන්නටම උවමනාවක් තියෙනවා වගේ record එකට. අනික අර කොල්ලාගේ කොන කපලා වගේ නෙවෙයි (සුන්නත් කරලා) ඉතින් ඌ සිංහල වෙන්න බෑ මුස්ලිම් වෙන්න ඇති නමුත් සුන්නත් කරපු සිංහල එවුනුත් ඉන්නවා මම දන්න හැටියට.

I'm waiting for the link![]()
උබ එක thread එකක මහණ වෙන්න ඕන කියලා දාලා තිබ්බා නේ?
මම හිතුවේ උබ porn බලන්නේ නෑ කියලා. උබ එක thread එකක මහණ වෙන්න ඕන කියලා දාලා තිබ්බා නේ?
මම හිතුවේ උබ porn බලන්නේ නෑ කියලා.
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1612782






උබ එක thread එකක මහණ වෙන්න ඕන කියලා දාලා තිබ්බා නේ?
මම හිතුවේ උබ porn බලන්නේ නෑ කියලා.
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1612782
. අපි කවුරුත් නිරුවත් වානරයො

)Yako man fb eke mechchara ellila idala kellek ge athin wath allanna wune naa ne![]()