ෆේස්‌බුක්‌' මගින් තරුණියන් රවටා නිරුවත් &#3489

mahesh7890

Member
Mar 14, 2013
1,590
38
0
pannipitiya
සැකකරු තමා ගැහැනු ළමයෙක්‌ ලෙස පෙනී සිටිමින් ෆේස්‌ බුක්‌ මගින් මිත්‍රවූ පාසල් සිසුවියන් හා තරුණියන්ද වංචනික ලෙස ආදරය පෙන්වා රවටා නිරුවත් ඡායාරූප ගෙන්වා ගෙනත් තිබෙනවා.
mechara modada
 

BXPUMA

Member
Jan 30, 2013
17
3
0
පෙම්වතුන්ගේ ආදරේ තුළ sex එකක් තියෙනවා, ඉතින් කොල්ලා ඇහුවම සෙක්ස් කරන්න, කෙල්ල බෑ කියන්නේ නෑ ගොඩක් විශ්වාස කරනවා නම්. අනික කෙල්ලෝ වුනත් රහත් වෙලා නෑ නේ, උන්ටත් හැගීම් තියෙනවා. උනුත් කැමතියි sex වලට. කෙල්ලත් sex වලට කැමතියි නම්, කෙල්ල කොල්ලව විශ්වාසත් කරනවා නම්, කෙල්ල කොල්ලට ආදරේත් කරනවා නම් ගොඩක් කෙල්ලෝ බෑ කියන්නේ නෑ. සමහර විට කෙල්ලම කොල්ලව sex වලට අඩගහලා ගනියි.


E unata machan Sri Lanka we ehema culture ekk na neda?? mama nm ohoma katha ahanwa godak adui. godak kello amaruwen hari iwasan innawane bn pelawahak kara gannakam. ithin ay anith unta bari.:frown: meka USA, Thailand newine bn, pinakata hari pawakata hari api Lankawene ipadila thiyenne :yes: oka wena rataka una nm kisi ganak wath ne katawath :no:
 

KPZ

Well-known member
  • Apr 15, 2011
    17,331
    1,622
    113
    where I wanna be
    මම දැන් search කරලා හොයාගත්තා, නමුත් බන් ඒකට අනුව නම් කොල්ලා කෙල්ලව රවට්ටපු බවක් පේන්නේ නෑ, දෙන්නම බොහෝම උනන්දුවෙන් වගේ record කරනවා වගෙයි පේන්නේ. ඒ කියන්නේ දෙන්නටම උවමනාවක් තියෙනවා වගේ record එකට. අනික අර කොල්ලාගේ කොන කපලා වගේ නෙවෙයි (සුන්නත් කරලා) ඉතින් ඌ සිංහල වෙන්න බෑ මුස්ලිම් වෙන්න ඇති නමුත් සුන්නත් කරපු සිංහල එවුනුත් ඉන්නවා මම දන්න හැටියට.

    I'm waiting for the link :dull:
     

    KPZ

    Well-known member
  • Apr 15, 2011
    17,331
    1,622
    113
    where I wanna be
    :confused: උබ එක thread එකක මහණ වෙන්න ඕන කියලා දාලා තිබ්බා නේ?
    :confused: මම හිතුවේ උබ porn බලන්නේ නෑ කියලා.

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1612782

    ඔක දාලා ඌව අපහසුතවයට පත් කරන්න එපා.:angry:. අපි කවුරුත් නිරුවත් වානරයො:P
    කොහොම උත්සහ කලත් "Id" මනස ඉස්මතු වෙනවා.. අපි කාටත් පොදුයි... එත් අපි super-ego වල ඉන්න උත්සහ කරනවා(ගොඩක් දුරට ලොකෙට පෙන්න):yes:

    (අපි හිනෙන් වත් හිතන්නෙ නැති පත්තිනි අම්මල වගෙ කෙල්ලොත් ඔව බලනවා. මට අතෙ මාට්ටු සීන් තියනවා.ඉතින් තව කවර කතාද:rofl:)
     
    Last edited:

    labu gediya

    Well-known member
  • Dec 14, 2012
    8,594
    1,562
    113
    45
    Weligama, Sri Lanka
    eKZUi4l.jpg


    mathakada elakiriye kawuru hari me gena post ekakuth dala thibuna