මට pm එකක් විදිහට ආවේ,එවපු කෙනාගෙ නම දාන්නේ නැ.එත් ගොඩක් දෙනෙක්ට වැදගත් වෙයි කියල හිතනව.
ඕකටත් මචන් වෙනම අර්ථකතනයක් තියෙනවා,හම්බයෝ එකතු වෙන්නෙ උන්ට කවදාවත් ආණ්ඩුවක් එන්නේ නැති නිසා.මොන ආණ්ඩුව ආවත් උන් සුළු පක්ෂයක් විතරයි,කිසිම බලයක් නැ.unp හරි ආණ්ඩුවේ හරි එවුන් එකතු වෙන්න නැත්තේ හැමෝම දන්නවා සිංහල මිනිහෙක් තමයි ආණ්ඩුව කරවන්නේ කියල මොන පක්ෂෙන් උනත්,මොන පක්ෂෙක හරි සිංහල මිනිහෙක් ආණ්ඩුව කරවද්දී සිංහල අපිට අනාරක්ෂිත් බවක් දන්නේ නැ,මොකද මොකක් කරත් අපේ එකෙක් ආණ්ඩුව කරවන හින්ද,බලය තියෙන්නේ අපේ අතේ.
එත් දෙමල, මුස්ලිම් උන්ට එහෙම නැ වෙන ජාතියක මිනිහෙක් ආණ්ඩුව කරවන්නේ,තියෙන්නේ සැකය.එකයි සුළු ජාතිය එකතු වෙන්නෙ,නැතුව ඒක උන්ගෙ තියෙන එකමුතු කමක් හින්ද නෙමේ,පොදු සතුරා වෙනුවෙන් තියෙන බේද තාවකාලිකව අමතක කරනව,ඕක ඕනෙම රටකට පොදු දෙයක්.
චෝදනාවක විදිහට එනවනම් මම දේශපාලන තේර්ඩ් දානවා එකෙන් සිංහල මිනිස්සු බෙදෙනවා කියල එහෙනම් මම තේර්ඩ් දාන ඒක නතර කරනවා,ඒක කොන්දේසියක් පිට.වෙන අයත් දේශපනල තේර්ඩ් නොදනවනම් මමත් දන්නේ නැ,හැබැයි මචන් අනිත් උන් දානවනම් මමත් දානව.මම විතරක් ආදර්ශමත් වෙලා මුළු රටක් හදන්නේ නැනේ.අනික ඕක එන්ඩත් ඕනේ අපෙන් නෙමේ උඩින් පාර්ලිමේන්තුවෙන්,නැතුවනම් ඕක සුරංගනා, ප්රායෝගිකයි කියල හිතන්ඩ අමාරුයි.
සිංහල අපිටත් පොදු සතුරෙක් අවොත් අන්න එදාට හැමෝම එකතු වෙයි.උදාහරණක් කියන්නම් මේ දැන් තියෙන හම්බයන්ගේ ගැටලුව,ඕකට සිංහල අපිට පක්ෂ බේදයක් නැනේ,ඔක්කොම හම්බයන්ට විරුද්දයි.අන්න පොදු සතුරා ඉදිරියේ එකමුතු වීම,හැබැයි ඕක ආණ්ඩුවටවත් unp එකටවත් සිංහල මිනිස්සුන්ගෙම පැත්ත ගන්ඩත් බැ,ඕක සරල තියරි නෙමේ.රටක් පාලනය කරනව සහ රටක බලය ගන්ඩ බලන් ඉන්නවා කියන්නේ.
අන්තිමට කියන්ඩ තියෙන්නේ ආණ්ඩුවට හරි unp එකට හරි බලේ ගියත් සිංහල මිනිහෙක් රට පාලනය කරයි,ඒක හින්ද ඕව වැඩිය ගණන් ගන්ඩ එපා,මොක උනත් අන්තිමට විසදෙන්නේ සිංහල අපිට වාසි විදිහට.
>>>>> said:machan..deshapaalana kathaa dala sinhala bauddayo athre wali athiwana widiye thread daanna epa plzekamuthuwela sinhalayo okkma ekathukaraganna balamu..ape jaathiya nethiwei mehema giyoth.kohomada hambayonge bale.api wenuwen eka amthi kenekwath manthri kenekwath awada?aanduwe ho wipakshe? kohomada hamba manthrila ekathu una heti unp upfa okkma ekathu unaa.poddak hithala balapan
.buddimath wela wedakarmu machan.sinhala aya athre prashna athiwana widiye deshapaalana thread daanna epa
![]()
ඕකටත් මචන් වෙනම අර්ථකතනයක් තියෙනවා,හම්බයෝ එකතු වෙන්නෙ උන්ට කවදාවත් ආණ්ඩුවක් එන්නේ නැති නිසා.මොන ආණ්ඩුව ආවත් උන් සුළු පක්ෂයක් විතරයි,කිසිම බලයක් නැ.unp හරි ආණ්ඩුවේ හරි එවුන් එකතු වෙන්න නැත්තේ හැමෝම දන්නවා සිංහල මිනිහෙක් තමයි ආණ්ඩුව කරවන්නේ කියල මොන පක්ෂෙන් උනත්,මොන පක්ෂෙක හරි සිංහල මිනිහෙක් ආණ්ඩුව කරවද්දී සිංහල අපිට අනාරක්ෂිත් බවක් දන්නේ නැ,මොකද මොකක් කරත් අපේ එකෙක් ආණ්ඩුව කරවන හින්ද,බලය තියෙන්නේ අපේ අතේ.

එත් දෙමල, මුස්ලිම් උන්ට එහෙම නැ වෙන ජාතියක මිනිහෙක් ආණ්ඩුව කරවන්නේ,තියෙන්නේ සැකය.එකයි සුළු ජාතිය එකතු වෙන්නෙ,නැතුව ඒක උන්ගෙ තියෙන එකමුතු කමක් හින්ද නෙමේ,පොදු සතුරා වෙනුවෙන් තියෙන බේද තාවකාලිකව අමතක කරනව,ඕක ඕනෙම රටකට පොදු දෙයක්.

චෝදනාවක විදිහට එනවනම් මම දේශපාලන තේර්ඩ් දානවා එකෙන් සිංහල මිනිස්සු බෙදෙනවා කියල එහෙනම් මම තේර්ඩ් දාන ඒක නතර කරනවා,ඒක කොන්දේසියක් පිට.වෙන අයත් දේශපනල තේර්ඩ් නොදනවනම් මමත් දන්නේ නැ,හැබැයි මචන් අනිත් උන් දානවනම් මමත් දානව.මම විතරක් ආදර්ශමත් වෙලා මුළු රටක් හදන්නේ නැනේ.අනික ඕක එන්ඩත් ඕනේ අපෙන් නෙමේ උඩින් පාර්ලිමේන්තුවෙන්,නැතුවනම් ඕක සුරංගනා, ප්රායෝගිකයි කියල හිතන්ඩ අමාරුයි.
සිංහල අපිටත් පොදු සතුරෙක් අවොත් අන්න එදාට හැමෝම එකතු වෙයි.උදාහරණක් කියන්නම් මේ දැන් තියෙන හම්බයන්ගේ ගැටලුව,ඕකට සිංහල අපිට පක්ෂ බේදයක් නැනේ,ඔක්කොම හම්බයන්ට විරුද්දයි.අන්න පොදු සතුරා ඉදිරියේ එකමුතු වීම,හැබැයි ඕක ආණ්ඩුවටවත් unp එකටවත් සිංහල මිනිස්සුන්ගෙම පැත්ත ගන්ඩත් බැ,ඕක සරල තියරි නෙමේ.රටක් පාලනය කරනව සහ රටක බලය ගන්ඩ බලන් ඉන්නවා කියන්නේ.

අන්තිමට කියන්ඩ තියෙන්නේ ආණ්ඩුවට හරි unp එකට හරි බලේ ගියත් සිංහල මිනිහෙක් රට පාලනය කරයි,ඒක හින්ද ඕව වැඩිය ගණන් ගන්ඩ එපා,මොක උනත් අන්තිමට විසදෙන්නේ සිංහල අපිට වාසි විදිහට.


.buddimath wela wedakarmu machan.sinhala aya athre prashna athiwana widiye deshapaalana thread daanna epa


