‘ජාවා’ ට මඩ ගැසූ නිර්මාල් හා මනුෂි දැලේ

Mz Maxza

Member
Aug 1, 2007
1,811
82
0
?????
nope mama revision awe naha! mama theory giya! Okiwa mata hambune Solage fan page eke indala! Mama mekigen seen eka ahuwama meki maawa fb friend list eken remove karala mage wall post ekath ekkama! :rofl:
ooki solatath pukz deegena hitiye :P sola ganan gatte naha habai :P mama nam personaly anduranne naha ban mekiva.
una siddiya gana kathava attada danne naha
 

ruchira88

Well-known member
  • May 16, 2008
    5,186
    940
    113
    ooki solatath pukz deegena hitiye :P sola ganan gatte naha habai :P mama nam personaly anduranne naha ban mekiva.
    una siddiya gana kathava attada danne naha
    yes eka nam atta! Solate deegena hitapu hinda thamai matath meter oya kellawa! mama anduranneth naha eth solage fan page eke comments daala tibba hinda mama add kara gatta! ita passe mama me seen eka mokakda kiyala ahuwahama meki eka remove karala maawa friend list eken remove karala! :rofl:

    Monawa unath solata nam puduma deemak dunne meki!
     

    Similar threads