okata hoda wade boruwata mada gahanawata.................\
Kalakanniya..............



ha haaaaa solage neda?ado me mokadda me kathava mun dennama mama gihipu maths class eke reivision walata aava![]()

PCJT ekata wennathi
mada gahanna deyak nehe kohomath un amba horu![]()
official JAVA qualifications come from sun oracle
nope mama revision awe naha! mama theory giya! Okiwa mata hambune Solage fan page eke indala! Mama mekigen seen eka ahuwama meki maawa fb friend list eken remove karala mage wall post ekath ekkama!ubath aavda?
![]()

ooki solatath pukz deegena hitiyenope mama revision awe naha! mama theory giya! Okiwa mata hambune Solage fan page eke indala! Mama mekigen seen eka ahuwama meki maawa fb friend list eken remove karala mage wall post ekath ekkama!![]()
sola ganan gatte naha habai
mama nam personaly anduranne naha ban mekiva.yes eka nam atta! Solate deegena hitapu hinda thamai matath meter oya kellawa! mama anduranneth naha eth solage fan page eke comments daala tibba hinda mama add kara gatta! ita passe mama me seen eka mokakda kiyala ahuwahama meki eka remove karala maawa friend list eken remove karala!ooki solatath pukz deegena hitiyesola ganan gatte naha habai
mama nam personaly anduranne naha ban mekiva.
una siddiya gana kathava attada danne naha