đŸ”Ĩ🙏🙏āļŊāˇœāˇ€āļšāˇŠ āļ¸āˇ€āˇ’āļ­āļšāļŊ āļ’ āļ¸āˇāļąāˇ”⎂⎒āļē āļ‘āļŠāˇ’āļ­āļģ āļąāˇāļēāļšāļ­āˇŠāˇ€āļē..

Lovtus

Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,657
    113
    āļ…āļ­āˇ’āļœāļģ⎔ āļĸāļąāˇāļ°āˇ’āļ´āļ­āˇ’ āļ…āļąāˇ”āļģ āļšāˇ”āļ¸āˇāļģ āļ¯āˇ’āˇƒāˇāļąāˇāļēāļš :love:
    FTBMbpH.jpeg

    --
    āļ‘āļšāˇ™āļąāˇŠāļ¸ Respect Sir!
    uS2tjw9.jpeg

     

    clumsyhulk

    Well-known member
  • Sep 20, 2024
    8,392
    12,958
    113
    🌎
    āļģ⎐⎀⎔āļŊ āļ‘āļš āļ´āˇāļ­āˇŠāļ­āļšāˇŠ ⎀⎒āļ­āļģāļšāˇŠ āļšāļ´āļŊāˇ āļ‘āļŊ⎒āļēāļ§ āļļ⎐⎄⎐āļŊāˇ āļēāļąāˇŠāļą āļąāļ¸āˇŠ āļšāˇāļģ⎒āļ¸ āļ‘āļŠāˇ’āļ­āļģ āļļāˇāˇ€āļēāļšāˇŠ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļą āļ•āļąāˇ™

    Screenshot-2025-07-10-151629.png
     
    Last edited:

    cstasy

    Well-known member
  • Aug 31, 2022
    2,638
    1
    5,963
    113
    āļ¸āˇš āļšāļ¸āˇšāļĢ⎒āļ§ āˇƒāˇāˇƒāˇŠāļ­āļģ āļšāˇ’āļēāļ´āˇ” āļ‘āļšāˇ āļąāˇšāļ¯ ? :ROFLMAO:

    āļ…āļąāˇ”āļģāļ§āļ­āˇŠ āļ’ āļĸāˇāļ­āˇ’āļē⎙ āˇƒāˇāˇƒāˇŠāļ­āļģāļēāļšāˇŠ āļšāˇ’⎀⎔⎀āļąāļąāˇŠ ⎄āļģ⎒āļēāļ§āļ¸ āˇ„āļģ⎒..
     
    Last edited:

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,657
    113
    āļ¸āˇš āļšāļ¸āˇšāļĢ⎒āļ§ āˇƒāˇāˇƒāˇŠāļ­āļģ āļšāˇ’āļēāļ´āˇ” āļ‘āļšāˇ āļąāˇšāļ¯ ? :ROFLMAO:

    āļ…āļąāˇ”āļģāļ§āļ­āˇŠ āļ’ āļĸāˇāļ­āˇ’āļē⎙ āˇƒāˇāˇƒāˇŠāļ­āļģāļēāļšāˇŠ āļšāˇ’⎀⎔⎀āļąāļąāˇŠ ⎄āļģ⎒āļēāļ§āļ¸ āˇ„āļģ⎒..
    āļąāˇ’āļšāļ‚ āļ­āļ´āˇŠāļ´āˇ”āļŊāļąāˇŠāļąāˇš āļąāˇāļ­āˇ”⎀ ⎄⎒āļ§āˇ” :angry:
     

    Naughty_kiththa

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    2,558
    3,161
    113
    āļ‰āļąāˇŠāļ¯āˇ’āļēāļąāˇŠ ⎀⎒āļ´āļšāˇŠāˇ‚⎙āļ§ āļŊāļ´āļēāļœāˇš ⎀⎐āļŠ āļ¯āˇāļšāļŊāˇ āļ­āˇ™āļ­āˇŠ ⎀⎙āļŊāˇ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļąāˇš 😍

     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,266
    6,789
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    āļ‰āļąāˇŠāļ¯āˇ’āļēāļąāˇŠ ⎀⎒āļ´āļšāˇŠāˇ‚⎙āļ§ āļŊāļ´āļēāļœāˇš ⎀⎐āļŠ āļ¯āˇāļšāļŊāˇ āļ­āˇ™āļ­āˇŠ ⎀⎙āļŊāˇ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļąāˇš 😍


    India ruling party eke unta theth wela rahuman da mokada ponnaya parliment eke kiwwa eka dakala nawa 11 hrs awasara denakan hitiya kiwwa eka,.
    moota kawda kiyala thiyenne 11hrs indapu kathawak?

    Indian un hama thanama share karanawa eeka
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,657
    113
    moota kawda kiyala thiyenne 11hrs indapu kathawak?
    ⎀⎙āļą āļšāˇ€āˇ”āļ¯ āļ‰āļ­āˇ’āļąāˇŠ cari āļąāˇ‘āļ¸āˇœāļŊāļē āļ­āļ¸āˇ āļšāˇ’āļēāļŊ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļąāˇš :angry:
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,657
    113
    āļ”āļšāˇŠāļšāˇāļģ⎙āļ§ āļ†āˇ€āˇš āļ­āˇŠâ€āļģ⎙āļŠāˇŠ āļ‘āļš āļ¯āˇāļšāļŊ āļļāļŠ āļ‹āļąāˇāļ¯? :p
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    28,993
    21,207
    113
    āļ”āļšāˇŠāļšāˇāļģ⎙āļ§ āļ†āˇ€āˇš āļ­āˇŠâ€āļģ⎙āļŠāˇŠ āļ‘āļš āļ¯āˇāļšāļŊ āļļāļŠ āļ‹āļąāˇāļ¯? :p
    wait and see game thama thiyenne
    api kalabala naha :yes: