උඹ කියන්නේ inflation වැඩිවෙන කොට මිනිස්සු තමන්ගේ assets විකුණනවයි කියලාද ?27 ණය ගෙවනකොට කොහොමත් inflation වැඩිවෙනව. එතකොට පැනික්වෙලා සෙල් කරන assets කුණුකොල්ලෙට ගන්න capital එක හොයන එක තමා කරන්න ඕන. ආයෙම ඒ ක්රයිසිස් එක නිව් නෝමල් උනාම වැඩේ හරි.

උඹ කියන්නේ inflation වැඩිවෙන කොට මිනිස්සු තමන්ගේ assets විකුණනවයි කියලාද ?27 ණය ගෙවනකොට කොහොමත් inflation වැඩිවෙනව. එතකොට පැනික්වෙලා සෙල් කරන assets කුණුකොල්ලෙට ගන්න capital එක හොයන එක තමා කරන්න ඕන. ආයෙම ඒ ක්රයිසිස් එක නිව් නෝමල් උනාම වැඩේ හරි.

ඔව් මචෝ. අපි දිගටම මාලිමාවට@nalin0001 තෝ දැනුත් "ඒකට කමක් නෑ.. අපි මාලිමාවට" ද තාම ?
Inflation එනකොට නෝමලි වෙන්නෙ අනිත් පැත්ත උනාට. අපේ උං රටයන්නනෙ වැඩිපුර ඳගලන්නෙ. ඒවට සල්ලි හොයන්නෙ මොනා කරල කියලද හිතන්නෙ.උඹ කියන්නේ inflation වැඩිවෙන කොට මිනිස්සු තමන්ගේ assets විකුණනවයි කියලාද ?![]()
Inflation එනකොට නෝමලි වෙන්නෙ අනිත් පැත්ත උනාට. අපේ උං රටයන්නනෙ වැඩිපුර ඳගලන්නෙ. ඒවට සල්ලි හොයන්නෙ මොනා කරල කියලද හිතන්නෙ.

තෙරුනෙ නැහැ..mata nikamata hithenwa dan aasawata wahana ganna eka wise decision ekak nemeyi kiyala
gold gana meeta kalekata kalin hithuna
mn eka elakiriyeth kiwwa
ethkota kenek mata kiwwe gold volatile na kiyala crypto thram
gold gaththa nam e dwaswala wasiyak wenne ehenm dan
kohomahari me awurudde target complete karana inne,
eka aththa after covid minissu rata awe hitapu gewal pitin wikunala eth awa eunta yana enamak naha kisima plan ekakin neme awith thibune ,, eka neme oba kiyna oka wenne koi kaleda ban salli tikak ekathu karan innaInflation එනකොට නෝමලි වෙන්නෙ අනිත් පැත්ත උනාට. අපේ උං රටයන්නනෙ වැඩිපුර ඳගලන්නෙ. ඒවට සල්ලි හොයන්නෙ මොනා කරල කියලද හිතන්නෙ.

ශුපිරි. මොනාද මචන් ඇචිව් කරපු ටාර්ගට්. අපිටත් වටින උපදෙසක් දෙන්නkohomahari me awurudde target complete karana inne
mage paththen kiwwe mchnශුපිරි. මොනාද මචන් ඇචිව් කරපු ටාර්ගට්. අපිටත් වටින උපදෙසක් දෙන්න
mage paththen kiwwe mchn
education paththa thama
passing exams+ gaining skills knowledge experience
elagata job eka maru karana eka
updes kiyala loku deyak na mchn
uba monwa hari deyak karanna hithe thiyan innwa nm
eka nithrama hithe thiyan eka achieve karanna wada karanna thiyenne
hithim hithaganna thiyenne mata meka important anik hama dekatama wada kiyala.
api ona dekata devoted wela wada karana kota nikamma ewage result enwa bn
palaweni dina 30n passe apita podi podi sign dakinna hambenwa api ape target walata wada karan yaddi, api yam deyak achieve karanwa kiyala
eken onwata wada hype wenne nathiwa continuously yanna thiyenne, anika api e karana de asawaen nam karanne thwath apita hardcode wenwa
e de. subject ekak nam eke dewal lesiyenma mathaka hitinwa,
eka aththa after covid minissu rata awe hitapu gewal pitin wikunala eth awa eunta yana enamak naha kisima plan ekakin neme awith thibune ,, eka neme oba kiyna oka wenne koi kaleda ban salli tikak ekathu karan inna![]()

mage paththen kiwwe mchn
education paththa thama
passing exams+ gaining skills knowledge experience
elagata job eka maru karana eka
updes kiyala loku deyak na mchn
uba monwa hari deyak karanna hithe thiyan innwa nm
eka nithrama hithe thiyan eka achieve karanna wada karanna thiyenne
hithim hithaganna thiyenne mata meka important anik hama dekatama wada kiyala.
api ona dekata devoted wela wada karana kota nikamma ewage result enwa bn
palaweni dina 30n passe apita podi podi sign dakinna hambenwa api ape target walata wada karan yaddi, api yam deyak achieve karanwa kiyala
eken onwata wada hype wenne nathiwa continuously yanna thiyenne, anika api e karana de asawaen nam karanne thwath apita hardcode wenwa
e de. subject ekak nam eke dewal lesiyenma mathaka hitinwa,