đŸ˜¯đŸ˜āļ…āļ¸āˇŠāļ¸āˇ āļ´āˇ”āļš āˇƒāˇ’āļ‚⎄āļŊ⎖ āļšāˇāļ§āˇŠāļ§āˇšāļ§ āļ­āˇ’āļēāˇāļœāļąāˇŠāļą āļ†āˇƒāļēāˇ’đŸ¤—

EzioAuditore

Well-known member
  • Jul 2, 2023
    1,494
    953
    113
    Ade me left lady ublata mathakada.
    Tekla. Issara patta lassanai.
    Mata mathakai mn grade 5,6 wage iddi lankadeepa sandelle coverpage eke meyage patta photo ekak tibba. Ptta kiyla kiwe maara lassana ekak. 😐
    Math oka kiyannamai awe đŸĢ  ee kale slim amuthu line ekak thibba. Man eka sarayak meyawai duwai husband wai one gallface ekedi dakka, danata awrudu 3 kata withara kalin. Ethakotath mechchara mahatha na.

    Issara girlfriend ge charitha ragapawa aya dan aunty charitha ragapanawa. Eyalath wayasata yanawa apith wayasata yanawa đŸĨ˛đŸĨ˛đŸĨ˛
     

    Boole

    Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    Ade me left lady ublata mathakada.
    Tekla. Issara patta lassanai.
    Mata mathakai mn grade 5,6 wage iddi lankadeepa sandelle coverpage eke meyage patta photo ekak tibba. Ptta kiyla kiwe maara lassana ekak. 😐
    āļ…āļŠāˇ āļ§āˇ™āļšāˇŠāļŊāˇ āļąāˇšāļ¯ āļ…āļģ āļ‡āļąāˇŠāļ§āˇ’. āļ‰āˇƒāˇŠāˇƒāļģ āļ‘āļēāˇ āļ¸āˇāļģ āļŊ⎃⎊⎃āļąāļē⎒. āļ¸āļ¸ āļ’ āļšāˇāļŊ⎚ āļ•āļšāˇ’āļœāˇš āˇ†āˇœāļ§āˇ āļ‘āļšāļšāļ§ āļ¸āˇšāļšāˇ’ āļąāļ¸āˇŠ āļ´āļ§āˇŠāļ§ āˇƒāˇ™āļšāˇŠāˇƒāˇ’ āļšāļ¯ āļ¯āˇ™āļąāˇŠāļą āļ´āˇ”⎅⎔⎀āļąāˇŠ āļ´āˇāļŊ⎙āļąāˇŠāļą āļšāˇ’āļēāļŊāˇ āļšāļ¸āˇ™āļąāˇŠāļ§āˇŠ āļšāļģāˇ āļšāˇ’āļēāļŊāˇ āļ¸āļ§ āļ¸āˇāˇƒāˇšāļĸ⎊ āļšāļģāļŊāˇ āļļ⎐āļąāˇŠāļąāˇ. āļļ⎐āļąāˇŠāļąāˇš āļ’āļšāˇ’ āļ¸āˇšāļšāˇ’ āļšāˇ’āļēāļąāˇŠāļą āļ‘āļ´āˇ āļšāˇ’āļēāļŊāˇ. āļ…āļģ āļšāˇ’āˇ€āˇŠāˇ€ āļšāļ­āˇāˇ€āļ§ āļļ⎐āļąāˇŠāļąāˇš āļąāˇ‘ 😅😅 āļ¸āļ¸ āˇƒāˇœāļģ⎒ āļšāˇ’āˇ€āˇŠāˇ€āļ¸ it's ok āļšāˇ’āˇ€āˇŠāˇ€āˇ.