1. Machan GE6 eke me issue eka ena vahana wala Chassis number range eka hoyaganne thanak thiyenavada?
2. Company dala check kalot hoyaganna puluvanda?
3. Company dala check karanna kiyak yanavada?
Ranges godak thiyenawa
GE6-1500009īŊGE6-1610186
åšŗæ22åš´9æ23æĨīŊåšŗæ24åš´4æ23æĨ
GE6-1700002īŊGE6-1757497
åšŗæ24åš´5æ10æĨīŊåšŗæ25åš´7æ23æĨ
GE6-3100002īŊGE6-3113301
åšŗæ24åš´3æ6æĨīŊåšŗæ24åš´4æ2æĨ
GE6-3200001īŊGE6-3205464
åšŗæ24åš´6æ15æĨīŊåšŗæ24åš´8æ1æĨ
GE6-8200001īŊGE6-8200347
åšŗæ22åš´9æ30æĨīŊåšŗæ24åš´4æ23æĨ
GE6-8300001īŊGE6-8300128
åšŗæ24åš´5æ29æĨīŊåšŗæ25åš´7æ19æĨ
Machan Non-Hybrid walat oya case eka thibbada?![]()




Ai machan ehema kiyanne?![]()
Threewheel 1k wath pedapu nethi ungen wahana gena ahanna apa
Stafford akata aran palayan, full condition report 1k ganin 4500, report aka anuwa decide karapan
90000km kiyanne oya engine akakata nothing, day today repair hariyata karala thiyanawanam achcharai
company service and repair nam thawath baya wenna apa...
godak un wahana gannawa athe thiyana thuttu dekama wiyadam karal, ita passe maintain kara ganna be, ahema akakata ahu unoth nam sorry ma thama. man kiyana de boruda kiyala balanna tyre shop 1k lagata ahema gihin hitapan dawasata kidenek anawada kiyala used tyre hoyagena

Stafford eken recall ekata ahuwelada kiyala check karanne na
mokak karannath kalin eka check karala inna wei![]()


