උබේ අම්මට කියන්න්රෙ හුජ්ජ වේසි කියලද බැල්ලිගේ පුතෝ...උබේ අම්මනම් පාරේ බල්ලො රෙද්දි සාය උස්සන් බලන් ඉන්නවා බල්ලා ගූ දාලා ආවම හුජ්ජ විදලා පුක හෝදලා දෙනවapi nam use karana pet name eka hujja wesi. poddak dan inna gaman kiyala balapan.
ඇයි රනිල්ට මොකක්ද වෙලා තියෙන්නේ.අනුර රනිල් වගේ කියලද උබ කියන්නෙ
කොහොමද එහෙම කියන්නේ?ඉතින් දැන් ඉන්න ජනාදිපති ත් එහෙම නේ.

අම්මෝ අම්මෝ හයික්ලාස් සමූපකාර ජෙප්පෝඑළකිරි එකේ උබල කොච්චර රිව්වත් impact එක 0% පොන්නයෝ. ටිකක් creative විදිහටවත් කරපන් කරන දෙයක් අඩු කුලේ එකෙක්ම නොවී.![]()
ඔව් අඩු කුලේ බැල්ලි. තෝ promote කරන උන්ට වඩානම් උන් හොදයි..අම්මෝ අම්මෝ හයික්ලාස් සමූපකාර ජෙප්පෝ.

High class ජෙප්පෝඔව් අඩු කුලේ බැල්ලි. තෝ promote කරන උන්ට වඩානම් උන් හොදයි..![]()
.ඔව්. සමුපකරයක්වත් කරගන්න බැරි, බිත්තර හාල් ප්රශ්නේ විසදන්න බැරි. එක හොරෙක්වත් හිරේ දාන්න නැති අඩු කුලේ පොන්නයෝන්ට වඩා class. impact එක තියන දෙයක් කරපන් කිව්වේ ඒකයි. දවසට පොස්ට් 100ක් විතර දාල එකේවත් වෙනස් වෙන්නේ නැ. උබලට ගෙවන ගානට පුක දෙනවා මදි (සමහරවිට සල්ලිවලට නැතුව නිකන්ම) performance evaluation එකක් හරියට කරානම් තොපිට පුකේ අරින්න ඕනේ.High class ජෙප්පෝ.


Palyn ponnayo yannaඔව්. සමුපකරයක්වත් කරගන්න බැරි, බිත්තර හාල් ප්රශ්නේ විසදන්න බැරි. එක හොරෙක්වත් හිරේ දාන්න නැති අඩු කුලේ පොන්නයෝන්ට වඩා class. impact එක තියන දෙයක් කරපන් කිව්වේ ඒකයි. දවසට පොස්ට් 100ක් විතර දාල එකේවත් වෙනස් වෙන්නේ නැ. උබලට ගෙවන ගානට පුක දෙනවා මදි (සමහරවිට සල්ලිවලට නැතුව නිකන්ම) performance evaluation එකක් හරියට කරානම් තොපිට පුකේ අරින්න ඕනේ.
![]()
කියල තියන දේවල්වලටත් උත්තර දීපන් පොන්ස් නිකන්ම යන්නේ නැතුව. බය වෙන්න එපා.Palyn ponnayo yanna
Plyn http.කියල තියන දේවල්වලටත් උත්තර දීපන් පොන්ස් නිකන්ම යන්නේ නැතුව. බය වෙන්න එපා.
Ube ammata.
කවුද ඔයාparana thread tika thawath fake ekakin bump karanne moko