1971 කැරල්ල පරන වීඩියෝ එකක් LGc0yrtE6mg
speedmalli Well-known member Nov 22, 2011 21,616 17,700 113 Auckland Oct 10, 2018 #2 දැන් කියලත් ලොකු වෙනසක් නෑ ඉතින්. චූ ගුවෙරා වෙනුවට මහින්දගෙ බය්යො ටික ඉන්නව. මේකෙ උන් කැමරා හෙයා ඩ්රයර් පස්සෙ යනව වගේ දැන් උන් අයි ෆෝන් පස්සෙ යනව බස් නම් ඒ විදියම තමා ඉතින් ලොරි චැසියට සීට් දාපුවා. එකම අවුල ඉස්සර ඒවා දේශීය නිශ්පාදන, දැන් ඒවා ඉන්දියාවෙ නිශ්පාදන
දැන් කියලත් ලොකු වෙනසක් නෑ ඉතින්. චූ ගුවෙරා වෙනුවට මහින්දගෙ බය්යො ටික ඉන්නව. මේකෙ උන් කැමරා හෙයා ඩ්රයර් පස්සෙ යනව වගේ දැන් උන් අයි ෆෝන් පස්සෙ යනව බස් නම් ඒ විදියම තමා ඉතින් ලොරි චැසියට සීට් දාපුවා. එකම අවුල ඉස්සර ඒවා දේශීය නිශ්පාදන, දැන් ඒවා ඉන්දියාවෙ නිශ්පාදන
nvhcc89 Well-known member Feb 8, 2011 19,377 5,820 113 ගෙදර/බෝඩිමේ Oct 10, 2018 #4 speedmalli said: දැන් කියලත් ලොකු වෙනසක් නෑ ඉතින්. චූ ගුවෙරා වෙනුවට මහින්දගෙ බය්යො ටික ඉන්නව. මේකෙ උන් කැමරා හෙයා ඩ්රයර් පස්සෙ යනව වගේ දැන් උන් අයි ෆෝන් පස්සෙ යනව බස් නම් ඒ විදියම තමා ඉතින් ලොරි චැසියට සීට් දාපුවා. එකම අවුල ඉස්සර ඒවා දේශීය නිශ්පාදන, දැන් ඒවා ඉන්දියාවෙ නිශ්පාදන Click to expand... ai UNP ekata puka dena lolloth e kale hitiyane bro
speedmalli said: දැන් කියලත් ලොකු වෙනසක් නෑ ඉතින්. චූ ගුවෙරා වෙනුවට මහින්දගෙ බය්යො ටික ඉන්නව. මේකෙ උන් කැමරා හෙයා ඩ්රයර් පස්සෙ යනව වගේ දැන් උන් අයි ෆෝන් පස්සෙ යනව බස් නම් ඒ විදියම තමා ඉතින් ලොරි චැසියට සීට් දාපුවා. එකම අවුල ඉස්සර ඒවා දේශීය නිශ්පාදන, දැන් ඒවා ඉන්දියාවෙ නිශ්පාදන Click to expand... ai UNP ekata puka dena lolloth e kale hitiyane bro
speedmalli Well-known member Nov 22, 2011 21,616 17,700 113 Auckland Oct 10, 2018 #5 nvhcc89 said: ai UNP ekata puka dena lolloth e kale hitiyane bro Click to expand... ඒක නම් දන්නෙ නෑ මම
nvhcc89 said: ai UNP ekata puka dena lolloth e kale hitiyane bro Click to expand... ඒක නම් දන්නෙ නෑ මම
E Emoney_Help Member May 3, 2017 1,586 103 0 Oct 10, 2018 #6 Badu ganna polim wala inna minissu duken innawa kiyala penawa. Hebei thawa awrudu 10 oya widiyata duk winda nan ape achchila/seeyala ada apita prashnayak nethiwa inna thibuna.
Badu ganna polim wala inna minissu duken innawa kiyala penawa. Hebei thawa awrudu 10 oya widiyata duk winda nan ape achchila/seeyala ada apita prashnayak nethiwa inna thibuna.
Truth Hurts Well-known member Jun 15, 2013 12,223 20,377 113 Westනාහිර Oct 10, 2018 #7 speedmalli said: ඒක නම් දන්නෙ නෑ මම Click to expand... මොකද ඒ වගේ ලොල්ලෙක් තමා උඹ.
TinKiri.com Junior member Sep 4, 2018 163 8 18 Oct 11, 2018 #8 Truth Hurts said: මොකද ඒ වගේ ලොල්ලෙක් තමා උඹ. Click to expand...