මේ පොන්නය ආචාර්ය Dr. කෙනෙක් නෙමේ MD Dr කෙනෙක් .
පොන්න්න වේසි කොහොම බෙහෙත් දුන්නද දන්නේ නැහැ .
මේ වගේ mentality එකක් තියෙන එකෙක් MD කෙනෙක් වෙනවා කියන්නේ .
කතානායකට පුළුවන් නේද ඕන නම් මූව එලියට දාන්න පොලසිය ගෙන්නලා .
ඔය 2.50 පොන්නය තනිකරම කොටි සල්ලි වලට drama එකක් දාන්නේ ,
ඊට පස්සේ Race Card එක අදින්න බලන් ඉන්නේ.
බලපන් reddit කොටි පිට රට ලැගල ඉන්න පොන්න කොටි දාන ටෝක් ,
කොහෙවත් යන නාමලෙක් බොර දියේ මාළු බාන්න කියපු එකක් අල්ලාගෙන
මුන්ට ඕන සිංහල දෙමල උන් කොටවන්න උන් ඡන්ද ගන්නේ ඒකෙ පිහිටෙන් ,
පොන්න්න වේසි කොහොම බෙහෙත් දුන්නද දන්නේ නැහැ .
මේ වගේ mentality එකක් තියෙන එකෙක් MD කෙනෙක් වෙනවා කියන්නේ .
කතානායකට පුළුවන් නේද ඕන නම් මූව එලියට දාන්න පොලසිය ගෙන්නලා .
ඔය 2.50 පොන්නය තනිකරම කොටි සල්ලි වලට drama එකක් දාන්නේ ,
ඊට පස්සේ Race Card එක අදින්න බලන් ඉන්නේ.
බලපන් reddit කොටි පිට රට ලැගල ඉන්න පොන්න කොටි දාන ටෝක් ,
කොහෙවත් යන නාමලෙක් බොර දියේ මාළු බාන්න කියපු එකක් අල්ලාගෙන
මුන්ට ඕන සිංහල දෙමල උන් කොටවන්න උන් ඡන්ද ගන්නේ ඒකෙ පිහිටෙන් ,