2.50 පොන්නය තනිකරම කොටි සල්ලි වලට drama එකක් දාන්නේ ,

Monkey D Dragon

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,282
    6,798
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    මේ පොන්නය ආචාර්ය Dr. කෙනෙක් නෙමේ MD Dr කෙනෙක් .

    පොන්න්න වේසි කොහොම බෙහෙත් දුන්නද දන්නේ නැහැ .
    මේ වගේ mentality එකක් තියෙන එකෙක් MD කෙනෙක් වෙනවා කියන්නේ .


    කතානායකට පුළුවන් නේද ඕන නම් මූව එලියට දාන්න පොලසිය ගෙන්නලා .

    ඔය 2.50 පොන්නය තනිකරම කොටි සල්ලි වලට drama එකක් දාන්නේ ,
    ඊට පස්සේ Race Card එක අදින්න බලන් ඉන්නේ.



    බලපන් reddit කොටි පිට රට ලැගල ඉන්න පොන්න කොටි දාන ටෝක් ,
    කොහෙවත් යන නාමලෙක් බොර දියේ මාළු බාන්න කියපු එකක් අල්ලාගෙන



    මුන්ට ඕන සිංහල දෙමල උන් කොටවන්න උන් ඡන්ද ගන්නේ ඒකෙ පිහිටෙන් ,

     
    • Haha
    Reactions: Candid-B