ElaKiri
ElaKiri

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Log in
Register

Search

By:
Advanced search…
By:
Advanced…
Menu
Install the app
  • Forums
    New posts All threads Latest threads New posts Trending threads
    Trending Search forums
  • What's new
    New posts New ads New profile posts Latest activity
  • Free Ads
    Latest reviews Search ads
  • Members
    Current visitors New profile posts Search profile posts
  • Contact us

Latest ads

  • iphone x used
    iphone x used
    • AssassiN1
    • Updated: Sunday at 10:30 PM
  • කිතුල් තලප
    කිතුල් තලප
    • Manoj Suranga Bandara
    • Updated: Saturday at 7:04 PM
  • Ad icon
    ව්‍යාපාර, Tuition පන්ති සහ Personal Portfolios සඳහා Web Setup එකක් රු. 9,099/- කට (වාර්ෂික renewal ර
    • thathsilura
    • Updated: Thursday at 6:17 PM
  • AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    AWS Certified Solutions Architect-Associate + AWS Certified Cloud Practitioner
    • Sanjeewani95
    • Updated: Aug 19, 2026
  • 🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    🚀 එක පැකේජ් එකයි - මාසෙටම Unlimited Internet! 🌐
    • sayuru bandara
    • Updated: Aug 18, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search

2012

  • Thread starter absolutel
  • Start date Jul 30, 2009
  • Forums
  • General
  • ElaKiri Talk!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
  • 1
  • 2
  • 3
Next
1 of 3

Go to page

Next Last
absolutel

absolutel

Active member
  • Nov 21, 2007
    716
    62
    28
    Malabe
    • Jul 30, 2009
    • #1
    does any one know whats going to happen on 2012? is it true?
     
    Reply
    coolkasun

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,254
    2,452
    113
    37
    • Jul 30, 2009
    • #2
    Wenakan balan idapan
     
    Reply
    DJANURADHA@mp3

    DJANURADHA@mp3

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    17,469
    362
    83
    nOw in EK family
    • Jul 30, 2009
    • #3
    dan ne wadakuth ne :::: thnks tc
     
    Reply
    kinkon

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,982
    2
    116,122
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    • Jul 30, 2009
    • #4
    I'll tell u that 2012/12/22 per sure!
     
    Reply
    coolkasun

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,254
    2,452
    113
    37
    • Jul 30, 2009
    • #5
    Anagathya gena hith hith lathwenne , kumatada , jeewath wanna varathmaanaya thula
     
    Reply
    absolutel

    absolutel

    Active member
  • Nov 21, 2007
    716
    62
    28
    Malabe
    • Jul 30, 2009
    • #6
    coolkasun said:
    Wenakan balan idapan
    Click to expand...

    ethakota harida?
     
    Reply
    coolkasun

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,254
    2,452
    113
    37
    • Jul 30, 2009
    • #7
    absolutel said:
    ethakota harida?
    Click to expand...

    Nathnam mokada karanna kiyanne , ehenam demma jet 1 hadaganin , wenna kalin , penala yanna
     
    Reply
    rowithmicro

    rowithmicro

    Well-known member
  • Mar 9, 2007
    4,864
    409
    83
    Ja-Ela
    • Jul 30, 2009
    • #8
    monahari wei
     
    Reply
    absolutel

    absolutel

    Active member
  • Nov 21, 2007
    716
    62
    28
    Malabe
    • Jul 30, 2009
    • #9
    kinkon said:
    I'll tell u that 2012/12/22 per sure!
    Click to expand...

    edata elakiri thibunoth aniwaryenma set wela post ekaka daamu..
     
    Reply
    absolutel

    absolutel

    Active member
  • Nov 21, 2007
    716
    62
    28
    Malabe
    • Jul 30, 2009
    • #10
    coolkasun said:
    Nathnam mokada karanna kiyanne , ehenam demma jet 1 hadaganin , wenna kalin , penala yanna
    Click to expand...

    balamu balamu..kemathida math ekka set wenna?
     
    Reply
    senewimala1988

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,848
    2,680
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    • Jul 30, 2009
    • #11
    absolutel said:
    does any one know whats going to happen on 2012? is it true?
    Click to expand...
    Ayyo thava kal thiyenava ne.. Baya nathuwa aathal eke kellath ekka hitapan...:lol:
     
    Reply
    absolutel

    absolutel

    Active member
  • Nov 21, 2007
    716
    62
    28
    Malabe
    • Jul 30, 2009
    • #12
    rowithmicro said:
    monahari wei
    Click to expand...

    matath denaganna ona e tika thamai
     
    Reply
    senewimala1988

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,848
    2,680
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    • Jul 30, 2009
    • #13
    absolutel said:
    edata elakiri thibunoth aniwaryenma set wela post ekaka daamu..
    Click to expand...
    Umba Fight The Future genada kiyanne nathnam Kalpa winaasaya genada kiyanne???
     
    Reply
    absolutel

    absolutel

    Active member
  • Nov 21, 2007
    716
    62
    28
    Malabe
    • Jul 30, 2009
    • #14
    senewimala1988 said:
    Ayyo thava kal thiyenava ne.. Baya nathuwa aathal eke kellath ekka hitapan...:lol:
    Click to expand...

    ehema thamia khoma wunath inne.. monwada wenne kiyala dannawa nam thawa weda godak karaganna puluwan.. :P
     
    Reply
    senewimala1988

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,848
    2,680
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    • Jul 30, 2009
    • #15
    absolutel said:
    ehema thamia khoma wunath inne.. monwada wenne kiyala dannawa nam thawa weda godak karaganna puluwan.. :P
    Click to expand...
    Ahhh..Thatz good..Parissamen..:P
     
    Reply
    absolutel

    absolutel

    Active member
  • Nov 21, 2007
    716
    62
    28
    Malabe
    • Jul 30, 2009
    • #16
    senewimala1988 said:
    Umba Fight The Future genada kiyanne nathnam Kalpa winaasaya genada kiyanne???
    Click to expand...

    mama oya deka genama danna neh.. 2012 monawa hari wenava kiyala dannawa ..
     
    Reply
    coolkasun

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,254
    2,452
    113
    37
    • Jul 30, 2009
    • #17
    absolutel said:
    balamu balamu..kemathida math ekka set wenna?
    Click to expand...

    Merenna tiyanwanam ban , kurumbettiyak oluwata wetila hari merenawa ,

    :):)
     
    Reply
    senewimala1988

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,848
    2,680
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    • Jul 30, 2009
    • #18
    absolutel said:
    mama oya deka genama danna neh.. 2012 monawa hari wenava kiyala dannawa ..
    Click to expand...
    Monawath danne nathi eka hondai ne ban...Mama dena gena aathal eke inna eke umbata ochcharatama upset mokada...
     
    Reply
    absolutel

    absolutel

    Active member
  • Nov 21, 2007
    716
    62
    28
    Malabe
    • Jul 30, 2009
    • #19
    coolkasun said:
    Merenna tiyanwanam ban , kurumbettiyak oluwata wetila hari merenawa ,

    :):)
    Click to expand...

    Niyama kathawa... e wunata machan thawa awurud 3kin bucket gahanawa nam hungak dewal thiyenaw karanna
     
    Reply
    absolutel

    absolutel

    Active member
  • Nov 21, 2007
    716
    62
    28
    Malabe
    • Jul 30, 2009
    • #20
    senewimala1988 said:
    Monawath danne nathi eka hondai ne ban...Mama dena gena aathal eke inna eke umbata ochcharatama upset mokada...
    Click to expand...

    kisima upset ekak nehe.. apyata yannath plan karala yanwa nam hondai ne.. :)
     
    Reply
    • 1
    • 2
    • 3
    Next
    1 of 3

    Go to page

    Next Last
    Show hidden low quality content

    Similar threads

    Pundit
    What is one thing Sri Lanka does better than most countries ?
    • Pundit
    • Jun 24, 2026
    • ElaKiri Talk!
    • 2
    Replies
    30
    Views
    894
    Jun 25, 2026
    windows_ubuntu
    windows_ubuntu
    JayaniLK
    24/7 meeting room facility around Colombo? ?
    • JayaniLK
    • Jul 21, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    1
    Views
    124
    Jul 21, 2026
    Feraz
    F
    Hankook
    👁️The Secret That Rich People Don't Want to Let You Know💎
    • Hankook
    • May 2, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    2
    Views
    278
    May 2, 2026
    max_pain
    max_pain
    IndrajithGamage
    Is this true? And is it a burn on the OP who's a visibly large woman asking this, who says people can call her a chicken for being freaked out about
    • IndrajithGamage
    • Jul 27, 2026
    • ElaKiri Talk!
    Replies
    1
    Views
    129
    Jul 27, 2026
    alone_01
    A
    M
    What is ceylon coin?
    • Mawathagama
    • May 22, 2026
    • eMoney (Internet Marketing & Business)
    Replies
    1
    Views
    190
    May 23, 2026
    infernocus
    infernocus
    Share:
    Facebook Twitter Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Email Share Link
    • ElaKiri Main
    • Contact us
    • Terms and rules
    • Privacy policy
    • Help
    • RSS

    The Largest Sri Lankan Online Community
    Top Bottom