මැදින් කොටස් ටිකක් කපලා ගන්න ඕනිඇයි බන් download කරන්නෙ online බලපන්කො
UP
එකක් නෙවේ ගොඩක් තියෙනවා. මට step ටික කියන්නlink eka deepan mn dennm direct link ekak![]()

data ප්රශ්ණයක් නෑ. 1080P quality එකෙන් download කරගන්න විදියක් ඕනි. online site එකක් වගේ. ගොඩක් site බැලුවා, video එක දිග හින්දා download කරද්දින් sound එක convert වෙන්නේ නෑSLT Fiber 300mbps off-peak
if not find a youtube downloader with pause-resume capability (IDM may work, not sure)
with that size, there's a chance, file to get corrupted mid way
i don't think online sites reliable for these thingsdata ප්රශ්ණයක් නෑ. 1080P quality එකෙන් download කරගන්න විදියක් ඕනි. online site එකක් වගේ. ගොඩක් site බැලුවා, video එක දිග හින්දා download කරද්දින් sound එක convert වෙන්නේ නෑ
1080P quality එකෙන් download කරගන්න ඕනි යූටුබ් live එක![]()
මචං ඇයි pod download කරන්නෙ බන් sstreaming තියෙද්දි ... wts the point ?mama Joe Rogan ge 3hr+ podcast nan YT eken IDM eka haraha download karanawa welawakata. kisi awulak nathuwa dowanload una Sounds ekkama,
මචං ඇයි pod download කරන්නෙ බන් sstreaming තියෙද්දි ... wts the point ?
Ah got it ... Thank youSLT 12 - 7 Free unlimited ne. Dawalta mama dala thiyena mobile YT unlimited package eke 360p thama max. Ra aharila inna welawakata pod ekak hithunoth hondai kiyala 1080p download karala dawalta free welawakata balanawa.