ebay eken gannabalapan ban math ekak ganna try karanawa eth badu naa kota ekak wenna ona magee pc ekata loku ewa gahanna ba

?????? hari ban oya tika thama kiyane1 GPU (Processor) & Interface (PCI/PCI-E)
2 Memory Controller Bandwidth (64Bit/128Bit...)
2 Memory Speed (DDR2/3/4/5)
4 Memory Capacity
welcome machanela ela thanx for sharing with us machooo
Rep+++
down south kollek 