ADSL Speed

rasikasnr

Junior member
  • Jul 29, 2008
    925
    5
    18
    Matara
    Machan mage thiyenne ADSL Home unlimited package eka.eke download speed eka 55kbps withara yanne.un kiyannenam 512kbps kiyala.ayi banz ehema wenne.me speed eka wedi karaganna widiyak nadda...pls help machanzla....:no: :no: :no: :no:
     

    KHz

    Member
    Feb 12, 2009
    10,722
    93
    0
    ගෙදර
    Macho Download speed 512 kiyanne Kilo bits(NOT BYTES) per second.........Eka equal wenne 512/8=64kilo bytes per second walata