Agent Help

-Nipuna1989-

Well-known member
  • Sep 3, 2009
    4,877
    585
    113
    MaTaRa
    h1000.jpg

    machan mage phone eke software eka giya ban.dan eka on wenne na.on wela restart wenawa,k800 eka k tiyenne..

    software eka danna Rs:600/= gannawa ban.mata web eken eka hoyala phone ekata daganna barida trick ekak kiyala denawada
     

    KeBa

    Well-known member
  • Mar 8, 2008
    3,313
    73
    48
    1234
    karannanam puluwan but ekaa digaaaa kathawak neban setool site ekata gihilla balanna karana widiya athi
     

    shanakaplus

    Well-known member
  • Aug 19, 2007
    2,001
    89
    48
    37
    kurunegala
    puluwan sony ericson neda? pc suit eke thiyanwa update kiyala icon ekaka
    battery full karala eke thiyan widiyata karagena yana kiyana de hariyata krana poda hadi mona hari unoth 4n ekata sry thama
     

    KeBa

    Well-known member
  • Mar 8, 2008
    3,313
    73
    48
    1234
    puluwan sony ericson neda? pc suit eke thiyanwa update kiyala icon ekaka
    battery full karala eke thiyan widiyata karagena yana kiyana de hariyata krana poda hadi mona hari unoth 4n ekata sry thama

    :no: ohoma karanna bee firmware gihama
     

    KeBa

    Well-known member
  • Mar 8, 2008
    3,313
    73
    48
    1234
    if you can't understand how to install and use this plugin, and you are unable to learn by yourself, use setool2lite or xs++ instead
     

    KeBa

    Well-known member
  • Mar 8, 2008
    3,313
    73
    48
    1234
    Machan meka karanna kalin

    1- Data cabele eke and phone eke connectin eke awulak thiyenna baa ekiyanne cable eka loose connections thiyenna baa

    2- firmware update karanakota PC eka or phone eka computer eken disconnect wenna baa

    oya mokak hari unoth phone eke RAM eka aye danna wenawa ekata 5,000 k withara yayi eka nisa balagena karana deyak karanna


    Step by step instructions for flashing a phone using only XS++
    xs-1.jpg

    updating ................
     

    KeBa

    Well-known member
  • Mar 8, 2008
    3,313
    73
    48
    1234
    Table of contents
    i) Terms of agreement
    ii) Downloads
    iii) Changelog
    1) Converting to CID52 (if required)
    2) Backing up GDFS
    3) Flashing the firmware
    4) Customizing your phone
    5) Uploading files via FSX *optional*

    *) Recovering from a bad flash

    i) Terms of agreement
    By following this guide you recognize that SE-NSE or the XS++ Team take no responsibility for any damage caused to your handset while doing so, having said that, it is very unlikely that you will.
    If you do not agree to these terms leave this page now.


    ii) Downloads
    USB Flash Driver
    XS++(uda eke thiyenawa)
    Sony Ericsson Update Service (SonyE PC suit)
    Please download all of these files before proceeding.

    iii) Changelog
    V1.0 - October 1st 2007
    Initial release
    V1.1 - October 5th 2007
    Added links for CDA and language information
    Added Foreword and Changelog sections
    Updated CID-change information
    V1.2 - October 17th 2007
    Reorganized a little. GDFS restore is now clearly shown as an optional step
    Unless your customizing with FSX, it is also an optional step
    V1.3 - October 22nd 2007
    Added note about customization
    1) Converting to CID52 (if required)
    If XS++ detects a DB2020 CID49 or CID51 phone, it will automatically ask if the user wants to upgrade. I can not grab any screenshots of this as my phone is already CID52. (if someone would do that for me though it would be much appreciated

    1) Converting to CID52 (if required)
    If XS++ detects a DB2020 CID49 or CID51 phone, it will automatically ask if the user wants to upgrade. I can not grab any screenshots of this as my phone is already CID52. (if someone would do that for me though it would be much appreciated

    2) Backing up GDFS
    Backing up the GDFS isn't something which necessarily has to be done when flashing firmware, but it is a very good way to ensure you don't damage your phone beyond repair.

    Step 1.
    Take battery out of phone and put back in (do not turn phone on). Open XS++ and click Connect. Hold down the "C" button on the phones keypad and connect the USB cable. If this is the first time you flash your phone you will need to install the Flash drivers I posted further up.


    Step 2.
    Click on the GDFS tab as shown in the picture.


    Step 3.
    Click "Backup GDFS" and wait (shouldn't take more than about half a minute).


    Step 4.
    Done

    :nerd:3) Flashing the firmware:nerd:
    Step 1.
    Take battery out of phone and put back in (do not turn phone on). Open XS++ and click Connect. Hold down the "C" button on the phones keypad and connect the USB cable.
    542033origzh0.jpg


    Step 2.
    Select the firmwares (make sure you extract them first) by clicking the "..." buttons or simply dragging the file from the explorer to the box (don't get mixed up with FS and MAIN).
    Click "Flash" and wait (this takes a while, 6-7 minutes is normal).

    526824origxk4.jpg

    Step 3.
    Flashing is done, you can breathe now
    513360origfz0.jpg
     
    Last edited:

    crashzone

    Well-known member
  • Jun 6, 2008
    2,945
    175
    63
    machan samahara phn walata ekata ena cable eken flash karanna baa.mama samsung x100 phn eka ekata ena cabel eken flash kala ita passe mama samsung x700 ekak gaththa ewa ekata ena cabel eken flash karanna baa.ewa flash karanna flash box ekak one.try karala balanna sure naa
     

    -Nipuna1989-

    Well-known member
  • Sep 3, 2009
    4,877
    585
    113
    MaTaRa
    machan samahara phn walata ekata ena cable eken flash karanna baa.mama samsung x100 phn eka ekata ena cabel eken flash kala ita passe mama samsung x700 ekak gaththa ewa ekata ena cabel eken flash karanna baa.ewa flash karanna flash box ekak one.try karala balanna sure naa


    machan flash box ekak onada ..mata kela weida danne na

    Phone ?
    Rs 600?
     

    crashzone

    Well-known member
  • Jun 6, 2008
    2,945
    175
    63
    machan flash box ekak onada ..mata kela weida danne na

    Phone ?
    Rs 600?

    machan "KeBa" dunna software eka normal cabel eken try karala balanna.eka harigiye nathtoth kadekata ghin flash karaganna.Nugegoda shop ekak thiyenawa eka nathnam bambalapitiye untiy eka issaraha ekak thiyenawa e deken ekak try karanna 500k - 800k athara gaanak gani
     

    KeBa

    Well-known member
  • Mar 8, 2008
    3,313
    73
    48
    1234
    machan "KeBa" dunna software eka normal cabel eken try karala balanna.eka harigiye nathtoth kadekata ghin flash karaganna.Nugegoda shop ekak thiyenawa eka nathnam bambalapitiye untiy eka issaraha ekak thiyenawa e deken ekak try karanna 500k - 800k athara gaanak gani

    SE walata ehema cable awulak nee :no::no: