ඉස්සර වගේ දැං හිතල දෙයක් කරන්නෙම නෑ වගේ. mail එකක්, code කෑල්ලක්, වගේ එව්ව ඉස්සර නම් හිතල කොහෙන් හරි හොයල ඉගෙනගෙන නේ apply කරන්නෙ. දැං කෙලින්ම chatgpt ගැහුව වැඩේ කරගත්ත.
මම mail & client messages ගහන්නෙම chatgpt එකෙන් දැන්.
ඉස්සරහට ඉපදෙන උන් තවත් dumb වෙයි ඔක්කොම AI උනාට පස්සෙ.
මම mail & client messages ගහන්නෙම chatgpt එකෙන් දැන්.ඉස්සරහට ඉපදෙන උන් තවත් dumb වෙයි ඔක්කොම AI උනාට පස්සෙ.



