AI වීඩියෝ එක දැකලා නිශ්චල සිත චංචල උනා

Monkey D Dragon

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,275
    6,792
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    Prompt එකට Dialogues දෙන්නෙ සිංහල අකුරු වලින් ද?
    නැත්ත singlish වලින් type කරලද?
    Camera movements වලට හොඳ tweaks or prompts දන්නවද?
    E.g. - shallow depth of field keeping focus on the woman.
    uda damme free gemini eken dena free vid 3n daily. image eka mulin gena kara nano banan pro.
    ona widihata denna clear.
    https://cloud.google.com/blog/products/ai-machine-learning/ultimate-prompting-guide-for-veo-3-1

    https://www.dreamhost.com/blog/veo-3-1-prompt-guide/

    mama karala naha.,

    Sinhjala fonts walin denne dialogs