Mamath sehenna kal idala airtel 749 use karnne. Un patan gaththa dawase idan wage me seen eka. Meka patta wasi bn 4g signal thiyenwa godak then walata.
matath okamai bn case eka. trcsl un number portability genawa kiwwa, ko nane bn eke bosa ain una gaman wade habak una.මගෙ no එක නිසා dialog පාවිච්චි කරන්නේ.
0777888xyz
monthlymonth ekatada 2gb machan? nathnam daily da?
eka thmai ban, balapn nathm melahata wade welamatath okamai bn case eka. trcsl un number portability genawa kiwwa, ko nane bn eke bosa ain una gaman wade habak una.
nathnam loku wenasak wenawa telco industry eke. dialog mobitel wena ekekta competition ekata enna denne na
mama inne walkers eka langaඅනුරාධපුරේ හැමතැනම Hutch Siganl තියෙනවා නේ මම ඉන්නේ අනුරාධපුරේ Airtel නම් 2G විතරයි හැම තැනම තියෙන්නේ. හැබැයි Hutch ජරාවක් මම Cliq එකට රු 200 දාලා Cliq එක Active කරලා Internet ගියේ නැහැ Customer Care එකට ගත්තා ම ඌ ටිකක් ඉන්න කියල Call එක කට් කළා මට තද උණා ඌ එක්ක කඩලා දැම්මා සිම් එක මන්.
oka un ad wala kiyanne new 1.7 million users kiyala.habayi unge reports wala hatiyata thawama customer base eka 3 million pass karalath na.උන් කියන විදිහට එයාර්ටෙල් ලක්ෂ 15 ක් 749 පැකේජ් එක පාවිච්චි කරනවා.මේක දාගත්තම ආයේ වෙන වියදමක් නෑ
monthlymonth ekatada 2gb machan? nathnam daily da?

hutch & airtel witharai neda owage offers denne? dialog and mobitel na neda?ඩේට දෙන්නේ ඔකෙ විතරයි
හට්ච් එකේ ටිකක ලාබයී කෝල් විතරනම්.
හැමෝගෙම තියනවා තීරනය ඔබ සතුයි.

owa official bn unma mass advertisement danawa.මේ වගේ පැකේජ් ලංකාවේ තියෙනවා නං ප්රසිද්ද නොකර තරමට හොඳයි . නැත්තං උබල ඕක පාවිච්චි කරපු අන්තිම මාසේ මේක වෙයි. මේකේ උන්ට නං කියන්නම එපා![]()
Sure?Airtel 749 dala youtube ehema 1080p balanna puluwan