AKOගෙ සිංදුව ගැන දගලපු හෑම එකාම මේකට උත්තර දී&

lastkiller

Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    [/FONT]

    hari dan umba meeken mokakda kiyanna adahas karanne???umba kiyanne looke wena ratawalath buddhagamata,buduhaamuduruwanta apahaasa karala thiyena nisa mey AKON karapu deeth gannan ganna deyak nemei kiyalada???..........................machan umba buddhagamelu neda??...:rolleyes: mama muslim aagame...:D....(machan umba buddhagame unaata mokada "buddhagama" kiyala hariyata sinhalen liyannawath danne nahane..:rolleyes:..mahapprahna "da" yannaine enna oone.....umbalage christiyaani iskole umbalata buddhagama igannuwe nadda hariyata??:rolleyes:)


    Ne machan man kiyanne lankawe ethulema Buddagamata mechchara apahasa weddi ei ubala ewata katha neththe kiyala. :angry::angry::angry:
     

    Eclipse

    Well-known member
  • Mar 1, 2008
    6,504
    131
    63
    40
    -*Maharagama*-
    Ne machan man kiyanne lankawe ethulema Buddagamata mechchara apahasa weddi ei ubala ewata katha neththe kiyala. :angry::angry::angry:

    owa terum ganna tikak kal yay ban munta!onna oka ata arala dapan!:lol::lol: mamat meka mula idan balagena inne.. wedak ne ban kiala ada sirasa news eket lassana news tikak gia.. we r wasting our time
     

    sandunhiran

    Well-known member
  • Mar 17, 2007
    1,351
    49
    48
    38
    Kirib@thgoda.
    Akonta Natana Keli Ehe Nata Ganna Kiyapan. Mehe A'wa Ba Uba Oya Daaaala Thiyana A'wa Godak Looke Wena Dewal Loooke Hadanna Apita Ba A'wata Poooorial unta gaaanata Settle Weii Lankawe Oya Part ba :no: :no:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    So what is your point ? Now, Any one can create a video insulting Buddhism, because of this.

    Think twice before you post, you might be a fan of his. But don't try to justify something, you know already it is wrong.





    උඔ ඉන්ගිරිස් වලින් මොනව කිව්වද මන්ද බලපන් හොදට ඇස් ඇරල. ලංකාවටම ඇවිත් මේ වගේ VIDEO එකක් ගහනවට උබල එකෙක්වත් කතානෑ. ඒත් AKONගෙ සිංදුවක පුංචි කෑල්ලක් අල්ලන් දගලනව දැන් අහඩ එපා අනිත් මොඩයො වගේ එහෙනන් මෙවගෙ එකක් තියෙන නිසා AKONගෙ සිංදුව අවුලක් නෑ කියලද උබ කියන්නෙ කියලා. ඉස්සෙල්ල කියනදේ තේරුන්ගනින්
     
    Last edited:

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha

    උබලට ඉතින් කොහෙහරි ගිහින් පොඩ්ඩක් බීලා........ පොඩි ඩාන්ස් එකක් දාලා පොඩි ෆන් එකක් අරන් ඉන්නව නම් ඔක්කොම හරි නේ........ උබල වගේ මනෝ ලෝක වල ඉන්න මිනිස්සු ගෑන්නම් ඉතින් දුක් වෙන එක විතරයි අපිට කරන්න තියෙන්නේ.........
    උබල හිතනව අති අපරාදෙ හොද ෆන් එකක් ගන්න තිබුන චාන්ස් එකක් නෑති උනා කියල..............නමුත් මෙ විරුද්දත්වය ප්‍රකාශ කිරිම මගින් අපි ලොකෙට දෙන පනිවිඩය ගෑන උබලට හිතෙන්නෙ නෑතුව අති........ මොකද උබලගෙ මොලේ තවම දියුනු වෙලා මදි නේ............:rolleyes::rolleyes:

    Ehthtata monawada ban uba dena paniwide ei budu dahamata mechchara dewal wenakan hitiyee ube bambu paniwide denna? Kalin ubala netta pu* gahagaththa ballo wage sadda nethuwa hitiye ei?:angry::angry::angry::angry:
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    උඔ ඉන්ගිරිස් වලින් මොනව කිව්වද මන්ද බලපන් හොදට ඇස් ඇරල. ලංකාවටම ඇවිත් මේ වගේ VIDEO එකක් ගහනවට උබල එකෙක්වත් කතානෑ. ඒත් AKONගෙ සිංදුවක පුංචි කෑල්ලක් අල්ලන් දගලනව දැන් අහඩ එපා අනිත් මොඩයො වගේ එහෙනන් මෙවගෙ එකක් තියෙන නිසා AKONගෙ සිංදුව අවුලක් නෑ කියලද උබ කියන්නෙ කියලා. ඉස්සෙල්ල කියනදේ තේරුන්ගනින්

    මෙන්න තව එකක්.......මේකටත් මොනා හරි දාන්න වෙයි නේ..............

    Akon Throws a kid off the stage!!!

    නැත්නම්..........අලහකොන් උත්තමයාගේ නමට හොඳ නැ නේ. සිංහලෙන්ම දැම්මා.....ඔන්න
    :lol:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    අඩෝ දැනගනින් මේක ශී‍්‍ර ලංකාව බුදුන් වැඩිය දේශය...
    Ubalata meka budun wediya deshaya kiyala mathak une AKONge sinduwa nisada? ei mita kalin budu dahamata apahasa wethdi ubala katha nokara hitiye?:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    මහ ලොකු කෙරුම ,මේකට උත්තර දියන් , උබේ තාත්තට එහා ගමේ ලොකුම චන්ඩිය අපහාස කරනව , උබට මොකද කරන්න පුලුවන් , මුකුත් බෑ , හැබැයි වූ උබේ මල්ලිගේ යාළුවා , උබලගෙ ගෙදර පාටියකට මල්ලි වූට එන්න කියනව , උබ ඌට එන්න දෙනවද??
    Ne enda denne ne machan ea Eha game chandiya apahasa karapu nisa eth meke kathawa wenas AKON buddagamata kisima apahasayak karala ne:angry::angry::angry:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    machan monawa kiwwath waradi de waradi.....uba oya dala tiyena ewa karapu kattiya lankawata awe naha ne.eth aru lanka wata enawa ne....ekai minissu kagahan ne...eka nisa buruwada karan na epa.....uba buddisht da ? ehenam eka kiyan epa me wage wada kara kara...................


    Ea bola mewa ethakota USA wala ewada?

    80bbbca828155feb0a6bc0638b996b10.jpg

    reuters-monks-RTR728X-small.jpg
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    මොකො අර්සස් ද, :shocked:

    නැ මන් හිතන්නේ මුලග්ගින්න:shocked:, කොහිල ටිකක් කාපන්..........:lol:

    කොහෙවත් යන අලහකොන් කෙනෙක් හින්දා.............පව් දෙයියනේ........උඩ පැන පැන........තනියෙන් නොන්ඩි වෙනවා.:(:lol:


    Machan balapan hodata Thread eke mula idan agata man thaniwela ne ban. bahutharaya modayo unath yamak therun ganda puluwan buddimathun wishala pirisakuth Elakiri eke innawa. Anika hodata balapan man noondi welath nee. Anika meka noondi karaganda scl lamainge wiwadayak nemeine:D:D:lol::lol::lol:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    Akonta Natana Keli Ehe Nata Ganna Kiyapan. Mehe A'wa Ba Uba Oya Daaaala Thiyana A'wa Godak Looke Wena Dewal Loooke Hadanna Apita Ba A'wata Poooorial unta gaaanata Settle Weii Lankawe Oya Part ba :no: :no:

    Loke hadanna berinan me punchi lankawe ethule wena dewal walatawath kathakaranna thibunane:no::no::no:
     

    sandunhiran

    Well-known member
  • Mar 17, 2007
    1,351
    49
    48
    38
    Kirib@thgoda.
    Loke hadanna berinan me punchi lankawe ethule wena dewal walatawath kathakaranna thibunane:no::no::no:

    A'wa Karapu Ewunta A'wa Paladei Budda Dharmaaya Aththa Nam... :angry: :yes:
    Bt uba Amathaka Karanna epa Akon Baba Danuwathwa ho Nodanuwathwa Kelinma Apahasa Karala Thiyenne Buduhamuduruwanta Kiyala Avihinsavadi Buduhamuduruwanta....
    Danwath Akonta Suduhunu Gaana Eka Nawaththapan Uu karapu de waradi Kiyala piliganna Bari nam Uu aagamata Jaathiyata aadre ekek newei :rolleyes:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    මෙන්න තව එකක්.......මේකටත් මොනා හරි දාන්න වෙයි නේ..............

    Akon Throws a kid off the stage!!!

    නැත්නම්..........අලහකොන් උත්තමයාගේ නමට හොඳ නැ නේ. සිංහලෙන්ම දැම්මා.....ඔන්න
    :lol:
    Machan man ahanne ei AKONge Sinduwata witharak kattiya kegahanne kiyala Issella Thread eke mathukawa therun eran reply dapan mata ekama type karala appiriya wela ubawage modayo sehena pirisak mekata reply karala thibba kirima adalathwayak nethi dewal..... YAKO MAN AHANNE AKONGE SINDUWA ANDA KALINUTH BUDDAGAMATA KOCHCHARA APAHASA WUNA DEWAL ME LANKAWA ETHULEMA KOCHCHARA UNADA EI EWATA KATHA NOKARAPU MALAHOKU BORU BOWDDAYO MOKATA WITHARAK EWISSILA?:angry::angry::angry:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    A'wa Karapu Ewunta A'wa Paladei Budda Dharmaaya Aththa Nam... :angry: :yes:
    Bt uba Amathaka Karanna epa Akon Baba Danuwathwa ho Nodanuwathwa Kelinma Apahasa Karala Thiyenne Buduhamuduruwanta Kiyala Avihinsavadi Buduhamuduruwanta....
    Danwath Akonta Suduhunu Gaana Eka Nawaththapan Uu karapu de waradi Kiyala piliganna Bari nam Uu aagamata Jaathiyata aadre ekek newei :rolleyes:


    Oh uba darmika welane ithin ubata thibbane AKONtath buddagama wisin daduwan denakan balan inda anith ewatath katapiyan hitiya wage mahaloku bowuddaya